Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mies tullut kotiin jo Nokian kesäjuhlilta?

Vierailija
18.06.2008 |

.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. minä olen häntä kovasti puolustanut ja kirjoitin tuon Meillä näin: jne.

Vierailija
82/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: viesti on seuraava; mistä ihmeestä on lähtenyt juttu, että olisi ollut yksin pitkän aikaa !?!

Kyselen ihan siksi,

että se on tällä palstalla ollut klassinen kysymys joka kerta kun ne juhlat on... Tällä kertaa mä ehdin kysyä ekaksi. Mun puolesta mies saa viipyä ihan kuinka pitkään tykkää. Kunhan ehditään hoitaa juhannussafkojen ostokset. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kunnioittaa ja rakastaa niin ettei ikinä lähde edes työ- tai kaveriporukassa iltaa viettämään!

Vierailija
84/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on maisteri, kenen mies on ämmä, kenellä on kilpikonna ja kuka on raskaana. Vähän niinku kattois kauniita ja rohkeita.

Kukaan ei muista ja tajua mitään, mutta tärkeintä on että on vahvoja mielipiteitä!

Vierailija
85/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on maisteri, kenen mies on ämmä, kenellä on kilpikonna ja kuka on raskaana. Vähän niinku kattois kauniita ja rohkeita.

Kukaan ei muista ja tajua mitään, mutta tärkeintä on että on vahvoja mielipiteitä!

Vierailija
86/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps ja kops! =DDDDDD

Vierailija
87/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelle. Näin meillä. Työmatkojen (joissa on myös aina mukana huvia) lisäksi meillä ei mies pahemmin omaa aikaa kaipaa. Pitkät työpäivät on tarpeeksi ikäviä olla erossa LAPSESTAAN. Onneksi oma mieheni kuuluu näihin aikuisiin isiin joilla arvot on kohdallaan. Kyllä on kumma jos täytyy miehen mainetta ajatella jos soittaa, että on rankkaa! Huh huh heijakkaa!

Vierailija
88/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna puidaan illan tapahtumia juhannusmeiningeissä, minäkin saan osani illan ffiiliksestä.

Tulin neljältä kotiin duunini kesäjuhlista, joten olen surkea määräilemään tässä...

Kiva miehelleni nähdä työkavereita virallisten ympyröiden ulkopuolella. En soittaisi häntä kotiin juhlista kuin ainoastaan lasteni tai oman terveyden ollessa vakavassa vaarassa.Raskausrasitus ei ole sellainen juttu.

Vierailija
89/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen (joka ei siis ole ap:n miehen toinen nainen) soitti miehensä kotiin ja on nyt nolannut koko ap:n suvun, vaikka ap:llä ei pitänyt olla mitään tekemistä asian kanssa. ja sitten ap on leimattu laiskaksi, ja joku vaatii perusteluja! Ja sitten yksi tuntee jonkun jolla on kilpikonna.

Vierailija
90/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä muka vesi jo juotavaa?

Vierailija
91/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii-haa.

Vierailija
92/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu enää hakee Nokialle töihin?

Vierailija
93/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi nokialaiset jalassa näin sateisella ilmalla?

Vierailija
94/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
95/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää on jotkut Nokian herättäjäjuhlat tms. Tajusin kyl sit aika pian mistä on kyse.. Jee!

Vierailija
97/118 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi nokialaiset jalassa näin sateisella ilmalla?

Vierailija
98/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää on jotkut Nokian herättäjäjuhlat tms. Tajusin kyl sit aika pian mistä on kyse.. Jee!

En ole moisista firman pippaloista kuullutkaan, jotenkin olen aina yhdistänyt paikkakunnan nimeen liittyvät kesäjuhlat lestadiolaisuuteen tms. No, nytpä olen viisaampi!

Ja oikeasti olen iloinen että pitkän kuolleen kauden jälkeen av:llä tällaisia viestiketjuja vielä syntyy. :)

Vierailija
99/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo. mistä tämä homma oikein lähti liikeelle??

Ap vaan on väsynyt ja ei anna miehensä olla paria tuntia firmansa kesäjuhlissa tai on on erittäin epävarma suhteessaan, sitähän tämä on

Jos ei pärjää muutamaa tuntia lasten kanssa juhlien ajan, miten pärjää, jos mies menee ulkomaille (Nokian malliin) työmatkalle?

Vierailija
100/118 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kovat esiintyjät?

Asuttiin vaan joskus sn verran lähellä, että kuului musiikki sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan