Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen pitäisi olla neitsyt vakavaan parisuhteeseen asti?

Vierailija
30.05.2015 |

Kertokaa yksikin hyvä syy.

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ei tulisi vahinkoäpäröitä ja abortteja.

Vierailija
102/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:37"]

Kertokaa yksikin hyvä syy.

[/quote]

Neitsyet eivät ainakaan kykene kauheasti levittämään sukupuoliteitse tarttuvia tauteja. Jos kaikki olisivat neitsyitä naimisiin mennessä ja eläisivät vain kumppaninsa kanssa, taitaisi monet sukupuoliteitse tarttuvat taudit hävitä hiljalleen olemattomiin.

[/quote]

Eikö naisten seksuaalisuuden sijaan olisi vieläkin helpompi keino, amputoida ennen teini-ikää se mela joka niitä tauteja siirtää kukasta toiseen.

Nykyään ei ole enää lääketieteellistä tarvetta sen olemassaololle. Siittiöt kyetään keräämään ilmankin sitä.

[/quote]

Miten ihmeessä saat siirrettyä naisten vastuuttomuuden miesten syyksi? Melkoista...

[/quote]Kitkerä feministi langoilla...
[/quote]

Älä vedä feminismiä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:34"]Tuo on amerikkalaista kulttuuria ajatella että naisen neitsyys olisi joku erityinen hyve. Se on sitten elokuvien ja TV-sarjojen kautta levinnyt Suomeen. [/quote] Muistan kun 15-v katsoin Beverly Hills 90210:a ja siellä yksi tyttö kertoi odottavansa avioliittoon asti ennen kuin menee sänkyyn. Silloin ensimmäistä kertaa kuulin kulttuurista jossa naisten pitäisi pysytellä neitsyeinä. [/quote] Jaa, minä muistan, että siitä puhuttiin paljon jo ennen ripari-ikää. Onko kulttuuri tosiaan muuttunut niin paljon 80-luvun jälkeen, ettei lapsille edes puhuta neitsyydestä? [/quote] Oletko lesta tai joku?

[/quote]

En. Miten se liittyy käytävään keskusteluun? Ymmärtääkseni he oikeasti nauttivat seksistä... 

Vierailija
104/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:34"]Tuo on amerikkalaista kulttuuria ajatella että naisen neitsyys olisi joku erityinen hyve. Se on sitten elokuvien ja TV-sarjojen kautta levinnyt Suomeen. [/quote] Muistan kun 15-v katsoin Beverly Hills 90210:a ja siellä yksi tyttö kertoi odottavansa avioliittoon asti ennen kuin menee sänkyyn. Silloin ensimmäistä kertaa kuulin kulttuurista jossa naisten pitäisi pysytellä neitsyeinä. [/quote] Jaa, minä muistan, että siitä puhuttiin paljon jo ennen ripari-ikää. Onko kulttuuri tosiaan muuttunut niin paljon 80-luvun jälkeen, ettei lapsille edes puhuta neitsyydestä? [/quote] Oletko lesta tai joku?

[/quote]

Olen ajatellut että neitsyys olisi sisäsyntyinen arvo, ei sitä tarvitse imeä telkkarista tai ulkoa oppia. Ihmeellistä on sen sijaan se että jotkut ylipäänsä haluavat nussia useiden kumppanien kanssa.

Vierailija
105/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:57"]Ei taudit leviäisi, jos kaikki odottaisi avioon asti.
[/quote]

Niinhän SÄ luulet. Asia erikseen onko rehellinen neitsyydestään.

Vierailija
106/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itso olin koskenaton avioliittoon asti. Seurustelukumppanini pitivät tätä ihanana asiana. Muhun ihastuttiin tuon takia. Seukkasin seitsemän kanssa ennen aviomiestäni. Kivaa oli. Pussailtiin ja nukuttiin vierekkäin.

Vierailija
107/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:58"]No tuota, ei tulisi vahinkoäpäröitä ja abortteja.
[/quote]

No ei tule jos miehet osaa käyttää kumia :) samalla säästytään niiltä taudeilta ;)

Vierailija
108/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:39"]

Hyvä aviomies arvostaa naisessa neitsyyttä.

[/quote]

Varsinkin jos on pieni penis ja huono sängyssä. Ettei vaan pikkuvaimo pettyis, jos on maistanut parempaa.

Vierailija
109/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:34"]Ei kai halut ja tyydytys ole naisten vastuuttomuutta. Sen saa riskittömämmäksi, kun miehiltä poistetaan se elin, jolla siirtävät tauteja yhdeltä toiselle.

[/quote]Helpompaa olisi opettaa naisille seksuaalisuuden hallintaa.

[/quote]

Kuinka monta teinityttöä olet kasvattanut?

[/quote]Teinitytöissä on eroja. Osa on tosi kilttejä seksisuhteista.

Vierailija
110/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miten niin lesta? Kylläpä neitsyyden säilytys ottaa joillekin koville :D

Vierailija
111/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ketjuun ole kyllä tullut vieläkään edes sitä yhtä hyvää syytä vaikka yli 60 viestiä on jo kasassa.

Vierailija
112/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyet on homeperseitä. ei sellaista kukaan muu mies halua kuin joku lassukka.

Vierailija
113/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:59"]

En tykkää naisesta, joka on lähinnä seksin takia. Pidän naisen ajatuksiakin ja ystävyyttä tärkeänä. Paras on fiksu nainen, joka on hyvä ystävä, myös seksuaalinen, muttei pane holtittomasti. Mies.

[/quote]

Miksi tämä on saanut 11 alapeukkua? :O  Eikö jokainen nainen toivo, että mies pitäisi ystävänä ja ajatuksia tärkeänä? :)

Vierailija
114/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:39"]

Hyvä aviomies arvostaa naisessa neitsyyttä.

[/quote]

Varsinkin jos on pieni penis ja huono sängyssä. Ettei vaan pikkuvaimo pettyis, jos on maistanut parempaa.
[/quote]

;DDD just niillä kovimmilla uskonkiihkoilijoilla lähi-idän miääähillä bruukkaa olee pientä kokoluokkaa... :\

Vierailija
115/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kummankin pitäis pysyä koskemattomana ensimmäiseen vakavaan suhteeseen asti. Miksi pitää mennä sänkyyn niin nopeasti? Ette tiedä mitä menetätte kun alatte heti harrastamaan seksiä. On ihanaa olla ihastunut ja rakastuntut, odottaa romanttisia treffejä ja tutustua toiseen ensin henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. Siinä unohtuu ulkonäköseikat, kun on rakastanut, toinen näyttää ja tuntuu aina hyvältä.

Itse olin 18 kun tutustuin tulevaan aviomieheeni, olin kyllä seurustellut aikaisemminkin, mutta neitsyt olin. En halunnut sänkyyn kenenkään tuntemattoman kanssa ja minusta oli ihanaa edetä pikkuhiljaa ja rakastella ensimmäisen kerran sellaisen ihmisen kanssa, johon todella olin rakastunut ja joka oli valmis odottamaan kuten itsekin. Myös miehelläni oli poikuus tallella. Siitä se sitten yhdessä opetellen lähti sujumaan.

No, me olemme jo vanha pari, kohta viiskymppisiä ja edelleen onnellisia. Meillä oli kuitenkin ihana tutustumisaika ja jo sen aikana keskustelimme mitä odotamme parisuhteelta ja ovatko arvomme samanlaiset. Muistelen edelleen miten kävimme pyöräretkillä, piknikeillä, elokuvissa, syömässä, kuutamokävelyillä...ja romantiikka on jatkunut koko yhdessäolomme ajan. Onneksi mieheni on myös romanttinen ja tykkää järjestää mulle kaikkea ihanaa ja tottakai minäkin järjestän miehelleni. Olemme parhaat ystävät, yhtiökumppanit Oy Perhe Ab:ssä ja lisäksi rakastavaiset.

Vierailija
116/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:05"]

Ei ole yhtään järkevää syytä.

Uskonnolliset syyt voi olla jonkun mielestä peruste, mutta silloin myös miehellä pitäisi olla poikuus tallella, kun neitsyensä korkkaa. Tämä lienee päivänselvää.

On ällöttävää, seksististä ja kaksinaismoralistista vaatia naiselta neitsyyttä, jos itse on uittanut kulliaan siellä sun täällä.

1-5 seksikumppania ennen aloilleen asettumista on ihan ok, joillain voi olla enemmänkin, eikä se ole mikään lutkan merkki. Jakajan maineen voi saada helposti, mutta ansaittua se on vasta, jos seksikumppaneita on kertynyt useampi kymmenen suht lyhyessä ajassa, esim. jos 19-vuotiaalla on vaikkapa ollut 50 kumppania.

Onko tuo neitsyyden vaatimus joku nykyajan juttu? Nykyiset kaksikymppiset pojatko hakee korkkaamatonta naista? Kuulostaa aika kummalliselta 2010-luvulla. En tajua, onko se vain joku kavereille leuhkimisen aihe, jos tyttökaveri on kokematon.

[/quote]

En ymmärrä miksi useampi kuin 1-5 seksikumppania olisi huono asia. Se kertoo naisesta ainoastaan sen, että hänellä on ollut useampia seksikumppaneita, ei mitään muuta.

Vierailija
117/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:57"]

Minä odotin 21-vuotiaaksi asti. Sitten ei enää ollut miehiä, joilla olisi sama arvomaailma ja menneisyys. Aloin harrastella seksisuhteita, enkä vieläkään ole seurustellut vakavasti. Yksi syy odottamisen lopettamiseen oli myös se, että aloin ajatella jääväni lopullisesti neitsyeksi sillä menolla. Kaikki paitsi yksi seksikumppaneistani olisi halunnut vakavan suhteen, mutta minä halusin kokea vielä muita niin kuin hekin olivat kokeneet. Oli ihan mielenkiintoista huomata, että puheet siveellisen naisen haluamisesta on pelkkää paskaa. Nainen saa helpoiten parisuhteen niin, että hyppää sänkyyn ensin.

[/quote]

Tämä on totuus. Siksi miehet, jotka kokevat naivansa kuluneita huoria, mutta samalla valittavat että näin on, ovat aivan uskomattoman kaksinaamaisia. Naisena, joka en kyennyt menemään sänkyyn miehen kanssa ennen kuin olisin tuntenut toisen todella hyvin oli miltei mahdotonta löytää suhdetta. 

Neitsyt olin 25-vuotiaaksi asti, sitten ajattelin, että ja paskat ja menin sänkyyn ensimmäisen miehen kanssa, joka halusi myös parisuhteen. Pidin häntä koko suhteen ajan suht vajakkina, mitäs ei osannut odottaa.

Vierailija
118/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:27"]Mun mielestä kummankin pitäis pysyä koskemattomana ensimmäiseen vakavaan suhteeseen asti. Miksi pitää mennä sänkyyn niin nopeasti? Ette tiedä mitä menetätte kun alatte heti harrastamaan seksiä. On ihanaa olla ihastunut ja rakastuntut, odottaa romanttisia treffejä ja tutustua toiseen ensin henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. Siinä unohtuu ulkonäköseikat, kun on rakastanut, toinen näyttää ja tuntuu aina hyvältä.

Itse olin 18 kun tutustuin tulevaan aviomieheeni, olin kyllä seurustellut aikaisemminkin, mutta neitsyt olin. En halunnut sänkyyn kenenkään tuntemattoman kanssa ja minusta oli ihanaa edetä pikkuhiljaa ja rakastella ensimmäisen kerran sellaisen ihmisen kanssa, johon todella olin rakastunut ja joka oli valmis odottamaan kuten itsekin. Myös miehelläni oli poikuus tallella. Siitä se sitten yhdessä opetellen lähti sujumaan.

No, me olemme jo vanha pari, kohta viiskymppisiä ja edelleen onnellisia. Meillä oli kuitenkin ihana tutustumisaika ja jo sen aikana keskustelimme mitä odotamme parisuhteelta ja ovatko arvomme samanlaiset. Muistelen edelleen miten kävimme pyöräretkillä, piknikeillä, elokuvissa, syömässä, kuutamokävelyillä...ja romantiikka on jatkunut koko yhdessäolomme ajan. Onneksi mieheni on myös romanttinen ja tykkää järjestää mulle kaikkea ihanaa ja tottakai minäkin järjestän miehelleni. Olemme parhaat ystävät, yhtiökumppanit Oy Perhe Ab:ssä ja lisäksi rakastavaiset.
[/quote]

Hohhoijaa.

Vierailija
119/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:05"]

Ei ole yhtään järkevää syytä.

Uskonnolliset syyt voi olla jonkun mielestä peruste, mutta silloin myös miehellä pitäisi olla poikuus tallella, kun neitsyensä korkkaa. Tämä lienee päivänselvää.

On ällöttävää, seksististä ja kaksinaismoralistista vaatia naiselta neitsyyttä, jos itse on uittanut kulliaan siellä sun täällä.

1-5 seksikumppania ennen aloilleen asettumista on ihan ok, joillain voi olla enemmänkin, eikä se ole mikään lutkan merkki. Jakajan maineen voi saada helposti, mutta ansaittua se on vasta, jos seksikumppaneita on kertynyt useampi kymmenen suht lyhyessä ajassa, esim. jos 19-vuotiaalla on vaikkapa ollut 50 kumppania.

Onko tuo neitsyyden vaatimus joku nykyajan juttu? Nykyiset kaksikymppiset pojatko hakee korkkaamatonta naista? Kuulostaa aika kummalliselta 2010-luvulla. En tajua, onko se vain joku kavereille leuhkimisen aihe, jos tyttökaveri on kokematon.

[/quote]

En ymmärrä miksi useampi kuin 1-5 seksikumppania olisi huono asia. Se kertoo naisesta ainoastaan sen, että hänellä on ollut useampia seksikumppaneita, ei mitään muuta.

[/quote]

Melkoista tekopyhyyttä. Outoa että naiset nussivat useita kumppaneita jos se kerran on niin mitäänsanomaton juttu.

Vierailija
120/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:27"]

Mun mielestä kummankin pitäis pysyä koskemattomana ensimmäiseen vakavaan suhteeseen asti. Miksi pitää mennä sänkyyn niin nopeasti? Ette tiedä mitä menetätte kun alatte heti harrastamaan seksiä. On ihanaa olla ihastunut ja rakastuntut, odottaa romanttisia treffejä ja tutustua toiseen ensin henkisesti ja sitten vasta fyysisesti. Siinä unohtuu ulkonäköseikat, kun on rakastanut, toinen näyttää ja tuntuu aina hyvältä.

[/quote]

Entä, kun on 42-vuotias, eikä ole koskaan kokenut sellaista rakkaussuhdetta, "jossa seksiä olisi ihana odottaa"? Tiedän kyllä, mitä tarkoitat, mutta sä et tiedä, ettei kaikille ikinä suoda sellaista, että löytyisi kumppani, joka vastaisi niihin omiin tuntemuksiin ja odotuksiin siten kuin itse toivoisi.

Perhe minullakin on. Ja 4 seksikumppania ikinä. Neitsyt olin 25-vuotiaaksi asti. Niin, että sä voit tunkea puheesi nopeasta sänkyyn menemisestä perseeseesi.