Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen pitäisi olla neitsyt vakavaan parisuhteeseen asti?

Vierailija
30.05.2015 |

Kertokaa yksikin hyvä syy.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:40"]Se on jännä kuinka naiset luovuttavat parikymppisinä. Ei ole munaa naisilla. Itse asiassa ihan vitun selkärangatonta touhua. [/quote] Miten niin luovuttavat? Kenen näkökulmasta?

[/quote]Kyllä sitä oikeaa kannattaa odottaa. Sellaisen ihmisen kanssa on myös henkisesti hyvä olla, jota oikeesti rakastaa kovasti.
[/quote]

Mistä tietää että on se oikea?

Vierailija
142/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:02"]Naiset suuttuvat tästä, koska he tietävät tekevänsä väärin ja syyllisyys kalvaa. Feminismi petti teidät. E-pillerin piti vapauttaa, mutta vapauttiko se todella? [/quote] Feminismi liittyy tähän miten? Ja pillerit miten?

[/quote]No, mitäs luulet? Harrastaisiko naimattomat naiset seksiä ympäri kyliä ilman pillereitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:40"]

Se on jännä kuinka naiset luovuttavat parikymppisinä. Ei ole munaa naisilla. Itse asiassa ihan vitun selkärangatonta touhua.

[/quote]Naiset eivät usko rakkauteen niin vahvasti. Mutta kyllä monessa maassa on tarkempaa. Suomalaisnaisilla on Euroopan eniten seksisuhteita.

Vierailija
144/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo melkein kuudenkymmenen, eikä minun nuoruudessani tuolla neitsyysasialla ollut merkitystä. Oli e-pillerit ja kohtuullisen helposti ostettavissa olevat kondomit, eikä ollut Aidsia eikä paljon muitakaan sukupuolitauteja, kun ei juuri ulkomaillakaan käyty. Omille lapsilleni olen suositellut yhdessä asumista iennen avioliittoa, että seksinkin suhteen asiat ovat tyydyttävällä tolalla parisuhteessa ennenkuin mitään isompia ratkaisuja tai sopimuksia solmitaan. 

Minusta tuntuu huvittavalta, että muutaman miehen kanssa elämässään maanneita kutsutaan rumilla nimillä ja luullaan heidän olevan tautien levittäjiä. Kirjailija Georges Simenon kehui julkisesti maanneensa kymmenentuhannen naisen kanssa, ja näytti kyllä minusta kuvissa varsin terveeltä. Näköhän voi toki pettää, eli miesparka! 

Uskon, että tämä suuntaus on pyrkimys jotenkin palauttaa naisten seksuaalisuus ruotuun ja naiset riippuvaisemmiksi miehistä. Mitä tapahtuu, jos avioliitosta tuleekin erinomaisen onneton, mies on vaikka väkivaltainen alkoholisti, joka harrastaa sivusuhteita? Onko neitsytvaimon vain näytettävä iloista naamaa, pilalla kun on? Pojathan ovat poikia, vai?

ja vielä: ei seksi ole mikään suuresti elämää, luonnetta tai moraalia määrittävä tekijä, seksi on vain osa ihmisen elämää. Omat kumppanini eivät ikinä ole kysyneet seksisuhteitteni määrää, miksi olisivatkaan?

Vierailija
145/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:40"]Se on jännä kuinka naiset luovuttavat parikymppisinä. Ei ole munaa naisilla. Itse asiassa ihan vitun selkärangatonta touhua. [/quote] Miten niin luovuttavat? Kenen näkökulmasta? [/quote]Kyllä sitä oikeaa kannattaa odottaa. Sellaisen ihmisen kanssa on myös henkisesti hyvä olla, jota oikeesti rakastaa kovasti. [/quote] Mistä tietää että on se oikea?

[/quote]Kuuntele sydämesi ääntä.

Vierailija
146/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:02"]

Naiset suuttuvat tästä, koska he tietävät tekevänsä väärin ja syyllisyys kalvaa. Feminismi petti teidät. E-pillerin piti vapauttaa, mutta vapauttiko se todella?

[/quote]

Mitä tarkoitat? Onhan nainen vapaa harrastamaan seksiä ilman raskauden pelkoa, jos niin haluaa. Ja se ei ole seksuaalisen vapautumisen vika, että moni satuttaa itsensä. Myös tosi moni ei satuta. 

Vierailija
147/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:02"]

Naiset suuttuvat tästä, koska he tietävät tekevänsä väärin ja syyllisyys kalvaa. Feminismi petti teidät. E-pillerin piti vapauttaa, mutta vapauttiko se todella?

[/quote]

Mitä tarkoitat? Onhan nainen vapaa harrastamaan seksiä ilman raskauden pelkoa, jos niin haluaa. Ja se ei ole seksuaalisen vapautumisen vika, että moni satuttaa itsensä. Myös tosi moni ei satuta. 

[/quote]Harva nainen taitaa kuitenkaan oikeasti pitää tuollaisesta elämäntapana.

Vierailija
148/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vitussa te jaksatte jauhaa aina näitä puhki jauhettuja aiheita? Oikeasti??

Vierailija
149/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:42"]

Miehen ei tarvitse koskaan miettiä kenen muiden kanssa nainen on ollut. Ikinä ei tulisi vastaan tilannetta jossa entinen tulee vastaan ja vinkkaisi silmää vaikka. Osoittaa myös että nainen osaa olla uskollinen ja omaa itsehillintää, jos on pystynyt odottamaan siihen asti että löytää tosi rakkauden.

[/quote]

Sori vaan mies, mutta se on just testi sulle, että olet hiiri vai mies. Hiiret pelkää, miehet ei. Panemalla muita ja kertomalla sulle sen näen, kumpi sä oot. Jos olisin neitsyt sä luulisit sen perusteella, että olet joku jässi. 

[/quote]Hyi helvetti mitä ajatuksia naiselta.

[/quote]

Miten niin? Kyllä minusta sellainen mies on vain hiiri, jolle sellainen ajatus on ongelma, että joku mun ex vinkkaa mulle silmää. Mun miehen tulee luottaa itseensä niin, että ajattelee siitä: so what? 

Koska niin mäkin ajattelen ja jos en ajattele, suhteemme ei voi hyvin. (En ole ikinä pettänyt, enkä sanonut mitään naisen silmäpeliin MUKAAN lähtemisestä. Se, joka niin luki, luki omiaan ;)  )

Vierailija
150/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:16"] Ei tähän ketjuun ole kyllä tullut vieläkään edes sitä yhtä hyvää syytä vaikka yli 60 viestiä on jo kasassa. [/quote] Ei tarvittaisi HPV rokotetta ja valtio saisi hyvän leikkauskohteen. [/quote] Tuo on totta. Monet gynekologiset vaivatkin vähenisi olemattomiin, jolloin terveydenhoidossa säästetään. Samoin jälkiehkäisyt ja lääkkeiden korvaukset vähenevät. Osaan lapsettomuushoitoihin syynä on sukupuolitaudit, siitäkin pääsisi leikkaamaan. Sairaalakulut HIV:sta ja monesta syövästä jäisi pois. Ei kun Sipilälle ehdotusta uudesta laista, joka voi tuoda miljoonasäästöjä. [/quote] Mutta onko ongelma nainen, joka ei ole neitsyt vai mies joka panee kaikkia?

[/quote]

No eikö tuossa viestissä johon kommentoin ehdotettu juuri yhdenvertaista lakia? Miehille samat vaatimukset tietenkin ja leikkaukset myös tasapuolisesti, jos naisilta HPV leikattaisiin, niin miehiltä kans leikattaisiin se, joka mahdollistaa HPV:n leviämisen.

Vierailija
151/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain persuämmä voi olla neitsyt.

Vierailija
152/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:40"]Se on jännä kuinka naiset luovuttavat parikymppisinä. Ei ole munaa naisilla. Itse asiassa ihan vitun selkärangatonta touhua. [/quote] Miten niin luovuttavat? Kenen näkökulmasta? [/quote]Kyllä sitä oikeaa kannattaa odottaa. Sellaisen ihmisen kanssa on myös henkisesti hyvä olla, jota oikeesti rakastaa kovasti. [/quote] Mistä tietää että on se oikea?

[/quote]

Sydän ei kuitenkaan tuo sitä oikeaa paikalle. Kumma kun et sitä tajua.

Vierailija
153/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:24"]

Vain persuämmä voi olla neitsyt.

[/quote]

Täh? Ne wt:tkö? :D

Vierailija
154/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 34 vuotias neitsytnainen ja en ole "odotellut sitä oikeaa" kuin muistakaan ylemmistä syistä pidättäytynyt seksistä. Minulla on toki useampikin syy, miksi en ole harrastanut seksiä (minua on satutettu henkisesti jo aivan tarpeeksi tässä elämässä ja olen vastenmielinen) ja nyt se taitaa olla liian myöhäistäkin. Oma persoonanikin on sisäänpäinkääntynyt ja sulkeutunut ja omaan surkeat sosiaaliset taidot, joten en kauheasti ole jaksanut henkeäni pidätellä että sattuisin löytämään rakkauden - varsinkaan sellaisen jolta voisin vaatia seksittömyyttä.

Vierailija
155/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:51"]Syitä on vaikka kuinka monia, mutta itselleni ainakin on tärkeää että muija ei ole jakanut itseään jokaiselle vastaantulijalle. Se kertoo tietystä luonteenlujuudesta ja pimpin arvostuksesta.
[/quote]
Minä arvostan pimppiä niin että annan sen nauttia kunnolla.
[/quote]å

Niinpä! Pimpin hartain toive on kunnon pano!

Nyt kun on tällainen pitkässä avioliitossa elävä lihava ja tylsä keski-ikäinen, voi sentään muistella nuoruuden kuumia seikkailuja. Rakastan miestäni ja haluan olla hänelle uskollinen, mutta on mukava muistella niitä aikoja, kun itse oli timmikroppainen sinkku, jolla oli kiihkeitä seikkailuja timmikroppaisten ja mieskuntoisten nuorten miesten kanssa.

Vierailija
156/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi tuolla alussa henkisen yhteyden ja joku mies ystävyyden ja juttelun tärkeyden seksin ohella, molemmat sai paljon alapeukkuja. Kyllähän tunteet on kumminkin kaunis ja hyvä asia.

Vierailija
157/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:29"]

Itse olen 34 vuotias neitsytnainen ja en ole "odotellut sitä oikeaa" kuin muistakaan ylemmistä syistä pidättäytynyt seksistä. Minulla on toki useampikin syy, miksi en ole harrastanut seksiä (minua on satutettu henkisesti jo aivan tarpeeksi tässä elämässä ja olen vastenmielinen) ja nyt se taitaa olla liian myöhäistäkin. Oma persoonanikin on sisäänpäinkääntynyt ja sulkeutunut ja omaan surkeat sosiaaliset taidot, joten en kauheasti ole jaksanut henkeäni pidätellä että sattuisin löytämään rakkauden - varsinkaan sellaisen jolta voisin vaatia seksittömyyttä.

[/quote]

Mulla oli ihan samaa. Eikö sua kiinnosta aseksuaalien foorumi? Mietin vain miehen, jota ei seksi kiinnosta, löytämiseen? Mulla ei ole koskaan ollut sellaista seksisuhdetta, jossa tuntisin henkistä yhteyttä toiseen ja uskon myös olevani epämiellyttävä. Silti mulla on jopa perhe, mutta kestin sentään seksiä, vaikka se olikin aika vaikeaa. Nykyään jo nautin siitä. Miehen läheisyys on auttanut minua. Mietin vain, että sinuakin voisi, kunhan vain vaatimuksena ei olis seksi. 

Vierailija
158/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:13"]

[/quote]

Sydän ei kuitenkaan tuo sitä oikeaa paikalle. Kumma kun et sitä tajua.

[/quote]Kyllä se kertoo asiasta. Usko tunteeseen.

Vierailija
159/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nuorempana näin. Olin neitsyt, kun tapasin 24-vuotiaana ikäiseni miehen, joka oli kokematon. Olimme rakastuneita ja uskoin, että menemme naimisiin.

Harrastimme seksiä muutaman kerran. Mies ei osannut yhtään mitään. Seksi ei kiinnostanut häntä lainkaan.

Tilanne oli kamala, joten erosimme.

Mielestäni nuorten pitäisi harrastaa seksiä kunnollisen ehkäisyn kanssa, jotta he löytävät itselleen sopivan puolison. Hyvä seksi on erittäin tärkeä osa toimivaa parisuhdetta.

Vierailija
160/173 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ystävää, molemmat 21-vuotiaita kauniita, sosiaalisia ja ystävällisiä nuoria naisia, voisi sanoa että hyvää vaimomateriaalia molemmat. Edelleen neitsyitä, ovat kertoneet että päivä päivältä neitsyys ahdistaa enemmän ja enemmän. Sopivaa miestä on vaikea löytää, koska nykyään on harvinaista, että on noin "vanhoja" neitsyitä. Pelkäävät etteivät osaa mitään, nolaavat itsensä, sattuu ja eniten sitä mitä mies mahtaa ajatella. Siksi ei pitäisi pysytellä neitsyenä ensimmäiseen vakavaan parisuhteeseen asti. Molemmilla itsetunto murskana, vaikka saavatkin positiivista huomiota miehiltä. En tarkoita tällä nyt sitä, että pitäisi jakaa auliisti itseään jokaiselle joka haluaa.