Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan huono äiti, vauva on nyt viikon

Vierailija
06.05.2015 |

Ja mua kiinnostaa silti vielä muutkin asiat kuin oma vastasyntynyt lapseni. En vaan jaksa tuijotella vauvaa koko aikaa kun se vain nukkuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä taidat olla.

Vierailija
2/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä vauaa pitää tuijottaa kun se nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen kun vauva antaa sinulle aikaa olla edelleen oma itsesi ja nauti siitä! Ei se vauva loputtomiin vain nuku koko ajan.

Vierailija
4/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. käynyt joka päivä tallilla hoitamassa hevostani ja kauppareissullekkin jaksoin meikata kunnolla ja laittaa hiukset. On ihanaa kun mahtuu taas omiin vaatteisiin eikä ole maapallon kokoinen. Lapsen isä osallistuu myös ihanasti vauvan hoitoon.

Ap

Vierailija
5/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ongelmaa kuin että sinulla on väärä käsitys siitä, millainen on hyvä äiti. 

Vierailija
6/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo iloinen. Mulla ei tuossa vaiheessa ollut VOIMIA mihinkään muuhun kuin vauvan hoitoon enkä kyllä siitäkään olis selvinnyt ilman apua. Vauvaa enemmän olis tuossa vaiheessa kiinnostanut nukkuminen.

Se nukkuvan vauvan tuijotteluvaihe alkoi mulla vasta vauvan ollessa lähemmäs puolivuotias kun olin toipunut synnytyksestä ja se tajuttoman raskas alkuvaihehelvetti koliikkeineen ja vauvan jatkuvine kantamisineen oli ohi. Oli energiaa muuhunkin kuin hengissäselviytymiseen.

Vierailija
7/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:37"]Olen mm. käynyt joka päivä tallilla hoitamassa hevostani ja kauppareissullekkin jaksoin meikata kunnolla ja laittaa hiukset. On ihanaa kun mahtuu taas omiin vaatteisiin eikä ole maapallon kokoinen. Lapsen isä osallistuu myös ihanasti vauvan hoitoon.

Ap
[/quote]

Kuule tää on äitiydessä se helpoin vaihe. Et näet vielä tulevaisuudessa ne haasteet. ;) Tsemppiä! Hyvä, että alkanu äitiys nukkuen ja tuijotellen :D

Vierailija
8/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minullakin aikaa meikata ja laittaa hiuksia, vaikka olin totaaliyh ja vauvalla oli koliikki. Keinuttelin samalla kantorepussa ja tein jotain, millä sain ajatukset muualle siitä rääynnästä, koska enpä oikein muutakaan voinut, ei siinä nukuttu jos ei vauvakaan nukkunut :D

Enkä ole silti huono äiti ;)

Vierailija
9/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyydentunne kuuluu äitiyteen ei se silti kenestäkään huonoa tee.

Vierailija
10/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Onpa tympeä aloitus.

Vierailija
11/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä aika omituiset käsitykset muista äideistä.

Vierailija
12/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:15"]

Hohhoijaa. Onpa tympeä aloitus.

[/quote]

Todellakin. Vauvat on helpommillaan tuossa iässä, ainakin mun vauva oli. Nauti nyt kun vielä voit!

Vierailija
13/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:18"]Sulla on kyllä aika omituiset käsitykset muista äideistä.
[/quote]

Niinpä :D ainakin tuo meikkausjuttu kuulosti oudolta. Eiköhän jokainen äiti joka tykkää meikata niin myös tekee niin. Jos joku ei meikkaa niin ei tarkoita automaattisesti sitä, ettei jaksa vaan koska ei halua. Mäkin meikkaan lähes joka päivä, kaksi lasta löytyy ja meikkasin silloinkin kun olivat vauvoja.

Vierailija
14/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen ap ja viikon kokemuksella vähän parempi ihminen kuin muut äidit ja muut ihmiset. Ilmaisen sen läpinäkyvästi humble braggaillen ja trollaillen."

Vierailija
15/15 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvaika menee nopeasti ja odota vaan 1v uhmaa ei mitään rajaa :)