Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ruoanlaittoa! Vihaan! Ja joka s***nan päivä se on tehtävä

Vierailija
04.05.2015 |

Ja sitä varten on käytävä kaupassa, jota vihaan melkein yhtä paljon! Ja sitten vielä tiskattava, jota en enää niiiin paljon vihaa, mutta inhoan kuitenkin. 

Kunhan lapsi muuttaa pois kotoa, syön vain muroja ja leipää. Sitä aikaa odotan pitkään ja hartaasti. 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne helpottaa, jos joskus on lomaa, että voi mennä valmiiseen pöytään tai hakea noutoruokaa.

Vierailija
122/125 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ei ole 'pakko' tehdä joka päivä. Sellaiselta puuttuvat preppaustaidot. Ja ne ostoksetkin saa nykyään kotiinkuljetettuina. Sitä mahdollisuutta tosin ei tainnut olla vielä v. 2015, kun aloitus on tehty.

Sain v. 2014 elintarvikkeita kotiin kun olin sairas, en tosin hoksannut ennen kuin neuvottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut tämän ongelman sillä, että en tee ruokaa kuin äärimmäisen harvoin.

Lapsi saa yhden lämpimän ruoan päivässä koulupäivinä ja isällään (jossa asuu puolet ajasta) on myös aina lämmin ruoka. Eli jos ei nyt meillä ollessaan saa lämmintä ruokaa niin voivoi, mitään vahinkoa tästä ei seuraa. Syödään usein ulkona ja välillä ostan hävikistä tai tarjouksesta lapselle valmisruokaa. Muuten mennään muroilla, leivällä jne.

Masennuksesta ja uupumuksesta kärsin, eli suotakoon minulle tämä helpotus. 

Vierailija
124/125 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet ruokaa joka päivä? Minä teen vain joka toinen päivä. Syödään sitten kaksi päivää samaa ruokaa. Ajattele - sinä teet ruokaa 365 päivänä vuodessa, minä vain 180 päivänä vuodessa.

Minä teen vain kerran viikossa ja samaa puputan noin 2-5 päivää, muut päivät einestä, pizzaa, hamppareita, salaattia jne. Apn aloitus voisi olla minun kirjoittamana. Arvaa mitä tein helpottaakseni ruoanlaittoa? Ostin monitoimikoneen. Tossa se on nyt viikon maannu eteisessä laatikossa kun tajusin että sehän lisää merkittävästi tiskaamisen määrää. Että sitä voikin olla tyhmä.

Tee sillä yhdellä kertaa monta asiaa valmiiksi, kuten raasteet ym. kasvisten pilkkomiset salaattiin, pakastimeen, ruoan joukkoon jne., niin ei tarvi kuin kerran tiskata.

Vierailija
125/125 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoanlaitto ottaa niin kovasti pataan, niin eikö asialle pysty tekemään mitään? Netti on pullollaan ohjeita erilaisiin ruokiin, joita saadaan aikaan laittamalla erilaisia aineksia, kastikkeita ja mausteita sekaisin vuokaan ja se uuniin. Tarpeeksi monta vuokaa erilaisia ruokia, niin on moneksi päiväksi ruokaa valmiina. Muitakin vaihtoehtoja on, kuin kaali-, tai makaronilaatikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän