Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ruoanlaittoa! Vihaan! Ja joka s***nan päivä se on tehtävä

Vierailija
04.05.2015 |

Ja sitä varten on käytävä kaupassa, jota vihaan melkein yhtä paljon! Ja sitten vielä tiskattava, jota en enää niiiin paljon vihaa, mutta inhoan kuitenkin. 

Kunhan lapsi muuttaa pois kotoa, syön vain muroja ja leipää. Sitä aikaa odotan pitkään ja hartaasti. 

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppias kiitä teitä viikko-ostajia, päinvastoin. Kauppa ja tarjoukset on suunniteltu houkuttelemaan ihmisiä ostamaan enemmän kuin on suunniteltu. Jos makkara on tarjouksessa, kauppias nostaa sellaisten tuotteiden hintaa, jota yleensä ostetaan makkaran kanssa. Lisäksi laittelee siihen hyllyjen väliin kaikkea houkuttelevaa, että ihmiset tekisivät heräteostoksia. Kauppias ei pitkään pitäisi puljuaan pystyssä jos kaikki suunnittelisivat viikon syömiset etukäteen ja ostaisivat kerran viikossa ainoastaan ne, mitä listassa lukee. Kyllä kauppiaan unelma ovat nämä, jotka tulevat väsyneinä ja nälkäisinä joka päivä töiden jälkeen ostamaan päivän ruuat. Siinä helposti tarttuu mukaan yhtä sun toista.

Vierailija
2/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:18"]Helvetti nyt vihaan aaveetäkin saatanan positiivisten mammojen vuoksi, joita ei vituta koskaan mikään ja aina tehään kaikki hymy persesilmässä asti.
[/quote:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Olen onnellinen, kun saan olla yksin. Se on pelkää ruisleipää, avokadoa ja raejuustoa tämä minun ruokapolitiikkani, eikä muu kiinnosta. Jos oikein innostun, teen linssikeiton.

Vierailija
4/125 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:31"]

Ei kauppias kiitä teitä viikko-ostajia, päinvastoin. Kauppa ja tarjoukset on suunniteltu houkuttelemaan ihmisiä ostamaan enemmän kuin on suunniteltu. Jos makkara on tarjouksessa, kauppias nostaa sellaisten tuotteiden hintaa, jota yleensä ostetaan makkaran kanssa. Lisäksi laittelee siihen hyllyjen väliin kaikkea houkuttelevaa, että ihmiset tekisivät heräteostoksia. Kauppias ei pitkään pitäisi puljuaan pystyssä jos kaikki suunnittelisivat viikon syömiset etukäteen ja ostaisivat kerran viikossa ainoastaan ne, mitä listassa lukee. Kyllä kauppiaan unelma ovat nämä, jotka tulevat väsyneinä ja nälkäisinä joka päivä töiden jälkeen ostamaan päivän ruuat. Siinä helposti tarttuu mukaan yhtä sun toista.

[/quote]

Samaa mieltä tästä. Tarjoukset on tehty myöskin houkutuksen vuoksi.

Vierailija
5/125 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Mitä sinä et ymmärtänyt?

Ei meille kerran viikossa käyville tarvitse ylimitoittaa mitään tavaratilausta, kun ostamme enimmäkseen sitä, mitä kauppias katsoo parhaaksi tarjota. Joskus harvoin esitämme hyvin perusteltuja toiveita, mutta ne 374 erilaista einestä eivät todellakaan ole meitä varten!

Me emme jää pakkaamaan puoleksi tunniksi ja tukkimaan linjaa, vaan lapamme tavaraa kassiin samaa vauhtia kuin kassalta tulee.

Jaa että laiska kun käy kaupassa vain kerran viikossa? Et ole tainnut koskaan kuulla sanontaa "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty". Ruuanlaitossa pätee, ja suunnittelu on parhaimmillaan enemmänkin kuin puolet.

Ei todellakaan ole koskaan ollut mitään intoa käydä kaupassa joka päivä töiden jälkeen. Vain silloin yksin asuessa, kun kauppa oli juuri työmatkan varrella. Silloin ei tosiaan tarvinnut ostaa muuta kuin joku päiväystuote, samana päivänä syötäväksi.

[/quote]

Turha sinulle on kertoa, koska et usko tosiasioita. Jos minun puolelleni on 10 kertaa tungettu seuraavan ostajan tuotteita, niin näin on käynyt ja vika on ollut tässä massaostajassa joka on tukkinut toisen puolen sieltä pakkauspuolelta. Tämä on de facto 100%. 

Itse olen suunnittelu puolella töissä, että juuri sen takia tällainen älyttömyys ärsyttääkin.

[/quote]

Hullumpaakin on nähty. Kun Lidlit tulivat tähän maahan, niissä ei ollut sitä pakkausosaa ollenkaan, vaan tavarat olisi pitänyt mättää kärryyn vielä kassan jälkeen, ja sitten toisessa paikassa uudestaan kärrystä kassiin.

Sinä taidat asioida jotenkin erikoisessa paikassa, jos sinulle noin käy. Joku Todella Hidas vakioasiakas juuri samaan aikaan  kuin sinä? Ehkä maalainen, joka käy ostoksilla vain maitotilipäivänä ja viivyttelee sitten kaupungissa mahdollisimman pitkään. Eikä kassakaan ole ollut oikein tehtävänsä tasalla, jos ei onnistu pitämään tavaroita erillään.

[/quote]

Lidi kun tuli Suomeen ilman pakkausosastoa ja ihmisiltä tippuili ostoksia lattialle sanoin akalle että tämä ei ole meidän kauppa. Tänne ei enää tulla. Se että tungetaan ostokset väärälle puolelle, mutta että ne vielä lentää lattioille. Raja se on miehellä jossakin.

Vierailija
6/125 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vois auttaa sellanen systeemi, että käy sukulaisten ja kaverien luona syömässä ja he vuorostaan teillä joskus. Vähän jelpataan toisia. Sitten kauppojen lihatiskeillä on ihan hyviä ruokia valmiina. Lämmintä broileria ja sianlihaa saa pakattuina ainakin täältä eikä kovin kallista.

Vierailija
7/125 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>>Paljon parjattu, mutta ylpeä viikko-ostaja<<<  :)

Vierailija
8/125 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Mitä sinä et ymmärtänyt?

Ei meille kerran viikossa käyville tarvitse ylimitoittaa mitään tavaratilausta, kun ostamme enimmäkseen sitä, mitä kauppias katsoo parhaaksi tarjota. Joskus harvoin esitämme hyvin perusteltuja toiveita, mutta ne 374 erilaista einestä eivät todellakaan ole meitä varten!

Me emme jää pakkaamaan puoleksi tunniksi ja tukkimaan linjaa, vaan lapamme tavaraa kassiin samaa vauhtia kuin kassalta tulee.

Jaa että laiska kun käy kaupassa vain kerran viikossa? Et ole tainnut koskaan kuulla sanontaa "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty". Ruuanlaitossa pätee, ja suunnittelu on parhaimmillaan enemmänkin kuin puolet.

Ei todellakaan ole koskaan ollut mitään intoa käydä kaupassa joka päivä töiden jälkeen. Vain silloin yksin asuessa, kun kauppa oli juuri työmatkan varrella. Silloin ei tosiaan tarvinnut ostaa muuta kuin joku päiväystuote, samana päivänä syötäväksi.

[/quote]

Turha sinulle on kertoa, koska et usko tosiasioita. Jos minun puolelleni on 10 kertaa tungettu seuraavan ostajan tuotteita, niin näin on käynyt ja vika on ollut tässä massaostajassa joka on tukkinut toisen puolen sieltä pakkauspuolelta. Tämä on de facto 100%. 

Itse olen suunnittelu puolella töissä, että juuri sen takia tällainen älyttömyys ärsyttääkin.

[/quote]

Hullumpaakin on nähty. Kun Lidlit tulivat tähän maahan, niissä ei ollut sitä pakkausosaa ollenkaan, vaan tavarat olisi pitänyt mättää kärryyn vielä kassan jälkeen, ja sitten toisessa paikassa uudestaan kärrystä kassiin.

Sinä taidat asioida jotenkin erikoisessa paikassa, jos sinulle noin käy. Joku Todella Hidas vakioasiakas juuri samaan aikaan  kuin sinä? Ehkä maalainen, joka käy ostoksilla vain maitotilipäivänä ja viivyttelee sitten kaupungissa mahdollisimman pitkään. Eikä kassakaan ole ollut oikein tehtävänsä tasalla, jos ei onnistu pitämään tavaroita erillään.

Vierailija
9/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita lastasi kokkaamaan omat paskansa?

Vierailija
10/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet ruokaa joka päivä? Minä teen vain joka toinen päivä. Syödään sitten kaksi päivää samaa ruokaa. Ajattele - sinä teet ruokaa 365 päivänä vuodessa, minä vain 180 päivänä vuodessa.

Vierailija
11/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Valmisruuat on ihan hyvää syötävää, turha kiduttaa itseään jos ottaa noin koville.

Vierailija
12/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia päivinä pakastepitsa auttaa. Sitten jaksaa taas kokata kun ei moista moskaa halua enää syödä

Vierailija
13/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:31"]Miksi teet ruokaa joka päivä? Minä teen vain joka toinen päivä. Syödään sitten kaksi päivää samaa ruokaa. Ajattele - sinä teet ruokaa 365 päivänä vuodessa, minä vain 180 päivänä vuodessa.
[/quote]
Komppi tälle, plus että laitan vielä osan pakkaseen, josta voi myös ottaa jos tatittaa liikaa että jaksaisi kokata.

Vierailija
14/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia päiviä? Näitä päiviä on vuodessa ainakin 350. Valmisruokia on noin 3, joita voi tehdä ja tehdä nekin pitää. Samaten lämmitykset lämmittää. Vihaaaaaaaaannnnnn. 

Vierailija
15/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tiskikone. Osta valmista ruokaa tai tee isompia annoksia jotta riittää useammaksi päiväksi. Käytä kaupan tilaus- ja kotiinkuljetuspalvelua. Käytte välillä ulkona syömässä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
16/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa tää elämä.

Vierailija
17/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peset käsin sekä pyykit, että tiskit? Autoakaan ei kai ole, joten raahaat viisi kilsaa kauppakasseja?  Teillä käytettiin kai kestovaippoja? Olet yh tietty, joten ei ole miestäkään helpottamassa arjen askareita? Töissä teet vissiin 12-tuntisia päiviä, joten koville ottaa?

No voi voi, kyllä on elämä kurjaa, kun ruokaakin täytyy itse tehdä pikku kätösin, jotta syödä saa joka päivä! Ja onhan se nyt ihan brutaalia touhua, kun ihan itte pitää marketin hyllyiltä poimia ne safkan ainekset...Ja sossu syytää tukia, ettei paljon pääse maha murinan puolelle, kurjaaaa   :/ On taas valin aiheet :(

Vierailija
18/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Eniten siinä ehkä ärsyttää se, kun pitää aina yrittää keksiä mitä ruoaksi. Myöskin kaupassa käyntiä vihaan helvetisti.

Vierailija
19/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niiiiiin ton tunteen! Onneks lapset on muutaman vuoden päästä täysi-ikäisiä ja kun muuttavat omilleen, en IKINÄ tee enää ruokaa.

Vierailija
20/125 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käy ulkona syömässä, jos ruoanlaitto ahdistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi