Taidan olla raskaana ja mies lähtee jos näin on.=(
Siis minulla on ennestään 2,5-vuotias lapsi, edellisestä suhteesta, nykyinen tuli kuvioihin lapsen ollessa ihan vauva. Nyt siis minusta tuntuu että olen raskaana, ja mies kertoi illalla että juoksee pakoon jos näin on. =( Aborttia en halua, mutta haluaisin kyllä molemmat, lapsen ja miehen. Mietin, että miten jaksan sitten kahden kanssa yksin. Kuinka se arki sujuu yksin, ainoana vanhempana kahdelle lapselle?
Kommentit (117)
Oletteko jutelleet enemman asiasta? Onko mies koskaan sanonut sulle, miksi ei halua lasta, siis selvan syyn? Vaikutat silta, etta sulla ei ole mitaan hataa jos kerran olet tietoisesti sekstannut ilman ehkaisya, vaikka tiesit miehen lahtevan. Olet siis henkisesti jo valmistautunut yksinhuoltajuuteen, joten kylla sa parjaat! Se kylla vahan ihmetyttaa, etta nyt jo mietit tuutko koskaan saamaan ketaan miesta, luulis, etta se ei tassa vaiheessa olis ensimmaisena mielessa.
lillä,mutta sitten ajattelen että parempi kuitenkin yksikseen lasten kanssa kuin huonossa suhteessa.Ja se että et yritä olla liian tunnollinen,nukut kun siihen mahdollisuus,ruokaa teet vaikka pakkaseen,siivouksesta et ressaa jne...Halaus ja jaksamisia vielä kerran!!!infoa jossakin vaiheessa kuinka sulla menee...
tulee sunnuntaina käymään. Saa nähdä mitä tapahtuu, haluaa kuulemma jutella. Kamalaa. Ja jos joku viitsisi lukea koko ketjun, en miestä enää edes varmaan ikinä haluaisi. =/
Tuun vaikka sunnuntaina kertotaam mitä kävi.
Kiitos kaikki IHANAT ihmiset, tää on aika " auttavaa" kun täällä voi " purkautua" .
ap
Vierailija:
En tekisi tuollaiselle lasta, en en ja vielä kerran en! Sun elämä onkin sitten siinä jos olet 2 lapsen yh ja vielä eri isille. Kukaan koske suhun enää pitkällä tikulla ja voit olla varma, että lapset kärsii!Jo maailmassa olevat lapset menee tulevien edelle, aina!
(mun mielipide, saa rauhassa olla eri mieltä)
ap
[/quote]
Kuulehan itsekäs olio, keskity nyt lapsiisi ja unohda se miesten perässä juokseminen! Tuolla asenteella tuhoat lastesi tulevaisuuden: miehet vaihtuu jatkuvasti ja lasten perusturvallisuus kärsii, kun heidän elämäänsä tullut miesystäväsi (johon ehkä he ovat jo ehtineet kiintyä) häipyykin. Ensimmäinen lapsesi tulee varmasti kärsimään nykyisen miehesi lähdöstä, vaikka tämä ei olekaan lapsesi isä. Haluatko todella tehdä saman lapsillesi uudelleen ja uudelleen? Aseta lapsesi etusijalle ja unohda oman napasi tuijottelu hetkeksi!
[/quote]
Minkä ikäinen miehesi on? Olen naimisissa ja lasta ollaan yritetty kohta 6kk eikä taida tärpätä. Pidä lapsesi kyllä varmasti jaksat!
Mies taisi tulla järkiinsä, kyllä :) Saatiin asiat perinpohjin selvitettyä, mikä hyvä kaikkien kannalta. Nyt siis odotellaan raskauden etenemistä ym. Pirtsakkaa lopputalvea kaikille! :)
ap
Näin se on, ei ole kuulemma valmis isäksi, ottamaan sitä isoa vastuuta. Paskat sanon minä, en tiedä mikä on tunne. Lapsi on mummolassa ja saa jäädä yöksi,hypin täällä seinille, nyt itken niin etten kunnolla ruutua näe. En tiedä miksi itken, katkeruudesta, surusta vai mistä. Eikä oikein tunnu miltään. Lasta hirveä ikävä just nyt, mutta en halua että näkee minut tälläisenä, pelkään että huomenna kun töihin pitäisi mennä, purskahtelen vain itkuun (asiakaspalvelutyö) Perkele, nyt on niin etten tiedä miten päin pitäisi olla.
ap
Kiitos kaikille jotka " tsempannu" .
ja miehiä kyllä saa, todellakin. Itse olen neljän lapsen yh, kaksi eri isää, kokemusta huonosta liitosta, uusperheestä ja yksinhuoltajuudesta. Mielestäni yksinhuoltajuus on näistä vaihtoehdoista paras: saa itse järjestää asiat juuri niin kuin tahtoo, ja esim. käyttää rahat siihen, minkä itse näkee tarpeelliseksi.
Ja erotessa ajattelin, että en yh:na enää saa miestä (enkä silloin heti kyllä kaivannutkaan), mutta tarjokkaita on koko ajan ollut yllin kyllin. Tällä hetkellä seurustelen hyvin koulutetun, äärettömän luotettavan ja komeankin miehen kanssa. Opiskelen ja sen ohessa ja työskentelen puolipäiväisesti. Hyvin siis sujuu elämä yh:na, enkä usko lasten mitenkään kärsivän.
muutama päivä. Saat varmasti kun kerrot mikä tilanne on. Saat rauhassa miettiä asioita ja kerätä voimia. Jos sulla on sielä lähellä hyvä ystävä niin pyydä se luoksesi ettei tarvii olla yksin. Voit puhua ja purkaa tunteita. Se auttaa oikeasti. Toivotan sulle kaikkea ihanaa elämääsi. Muista, että miehes löytää joskus edestään sen mitä sulle nyt tekee. Ja katuu! Taatusti sä pärjäät aina!!!
ja tuli sellainen juttu mieleen, että entä jos miehesi pelkää isäksi tuloa, koska hänen oma isäsuhteensa ei ole ollut mikään paras mahdollinen? Sellaisen käsityksen ainakin sai jostain ap:n aikaisemmasta kirjoituksesta. Eli, että jos mies ei niinkään pelkää sitoutumista naiseen vaan tähän syntyvään lapseen. Jos hän pelkää ja epäilee, ettei hänestä ole hyväksi ja kunnolliseksi isäksi? Sinänsä hassua, kun hänon kuitenkin osannut olla hyvänä isäpuolena ap:n lapselle. Ehkä mies ei kuitenkaan ole pitänyt sitä samalla tavalla sitovana ja vastuullisena tehtävänä-
Voisiko taustalla siis olla jotain tiedostamattomia lapsuuden traumoja, jotka nyt yhtäkkiä pulpahtelevat pintaan? Onko ap miehesi itse sanonut mitään syytä siihen, miksi haluaakin yhtäkkiä lähteä?
IHAN VARMASTI SAAT VIELÄ MIEHIÄ! Jopa 20-vuotta juoneella työttömällä alkoholisti-äidilläni on jatkuvasti jotain miehiä - ja ihan tosi, asiallisia, työssäkäyviä, ei-alkoholisti miehiä. Ilman miestä ei tässä maailmassa naisen tarvi olla koskaan.
lapset ovat aina lapset! jos nyt kuitenkin keskustelisitte vielä jos sit asia olisi niin et raskaana olet.
Uskon kuitenkin, että tulet pärjäämään!
En tiedä miten suhteellenne käy, jos mies tuleekin katumapäälle, mutta ainakin isyys saattaa häntä alkaa myöhemmin kiinnostamaan. Sellaisia esimerkkejä on lukuisia!
vatvoa tuota nukkumisen vähyyttä pienten lasten kanssa?!
Oli mies tai ei niin aina äiti on väsynyt kun on pienen lapsen kanssa...ei sitä loputtomiin kestä..
Kyllä ne kuulkaa osaa nukkua jossain vaiheessa aivan varmasti!!!!!!!
lionmama:
Mitä miehet vaihtuu koko ajan? Olen kyllä aina pistänyt lapsen etusijalle ja tulen aina pistämään. Minulla on ollut muutama suhde ja muutama yhden illan juttu elämäni aikana. Lapseni ei ole tasan nähnyt kuin yhden miehen kanssa minut, enkä kuule tiedä edes että haluanko koskaan enää miestä. Lue ystävällisesti koko ketju, ennenkuin tulet tänne minua haukkumaan epäsuorasti h****aksi tms.
todella kypsynyt ap