Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla raskaana ja mies lähtee jos näin on.=(

Vierailija
04.01.2006 |

Siis minulla on ennestään 2,5-vuotias lapsi, edellisestä suhteesta, nykyinen tuli kuvioihin lapsen ollessa ihan vauva. Nyt siis minusta tuntuu että olen raskaana, ja mies kertoi illalla että juoksee pakoon jos näin on. =( Aborttia en halua, mutta haluaisin kyllä molemmat, lapsen ja miehen. Mietin, että miten jaksan sitten kahden kanssa yksin. Kuinka se arki sujuu yksin, ainoana vanhempana kahdelle lapselle?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuttuuden ja turvan takia. Miten, jos on 2 lapsen yh-äiti, saako ketään miestä enää ikinä? Ja vielä kahden eri miehen lapset? Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi siitä arjesta, ei siitä millainen mies minulla on. :/

ap

Vierailija
42/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voitahn viedä vanhemman lapsesi aina välillä päiväkotiin ja apua voit pyytää kunnalta:) Kyllä sä selviät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tarkoitan että miehesi menettää paljon jos aikoo häippästä.

sinä pärjäät varmasti!

Vierailija
44/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisin itse tuossa tilanteessa, tiedän kyllä, mitä tekisin. Sanoisin miehelle, että joko kantaa vastuunsa tai lähtee jolppimaan. Mutta ei tarvitse sitten perään itkeskellä, jos sen ratkaisun tekee. Ei mun eikä lapsen.

Vierailija
45/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä ollut koko ajan tietoinen siitä että ongelmia ehkäisyn kanssa. Ei haitannut mitään, ajattelin, että ehkä mieskin olisi valmis vauvaan. Seksiä siis harrastimme 3 viikkoa ilman minkäänlaista ehkäisyä, ja eilen otti kumin ja kertoi että jos olen raskaana, lähtee. Sanoin että tangoon tarvitsee aina 2, minua on turha " syyttää" ja vielä kun olen kertonut, että valmis olen vauvaan, ja ehkäisyä ei kuukauteen ole, muuta kuin kumi. Aika hankala vain on tuo 2,5-vuotias minua kohtaan, ei miestä. Säälittää lapsi, pitää miestä isinä, kun ei omastaan tiedä mitään, mutta tarhassa kaikilla on isi, naapurin lapsilla on isi, niin mies on meillä isi.

ap

Vierailija
46/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tuollaiselle lasta, en en ja vielä kerran en! Sun elämä onkin sitten siinä jos olet 2 lapsen yh ja vielä eri isille. Kukaan koske suhun enää pitkällä tikulla ja voit olla varma, että lapset kärsii!

Jo maailmassa olevat lapset menee tulevien edelle, aina!

(mun mielipide, saa rauhassa olla eri mieltä)

Vierailija
47/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähdössä, 3-vuotiaan kanssa. Jos olisin raskaana pelottaisi tosi kovasti. Miettisin miten jaksaisin yövalvomiset sen lisäksi että isompi ei enää nuku päiväunia.

Varmaan harkitsisin tosissaan että vanhempi lapsi olisi tarhassa edes lyhyttä - luultavasti täyttä päivää. Ainakin sen verran että nukkuisi siellä päiväunet ja sillä välin saisin vauvan kanssa itse ottaa päiväunet. Lisäksi tuon ikäinen selviää jo hyvin hoidossa ja nauttii kavereista. Ei kannata vaatia itseltään liikaa: sinulle riittää että selvitä järjissäsi, lapsesi on parempi olla hoidossa kuin että sinäkin olet sitten hoidossa.

Olen harkinnut muuttoa sukulaisten ja varsinkin äitini lähelle. Sinunkin äitisi voisi olla valtava voimavara lasten kanssa. On suuri helpotus kun voi mennä mummolaan ja jättää lapset edes puoleksi tunniksi kun pääsee lenkille ihan yksin. Suunnittele elämä siten että sinulla on mahdollisimman paljon ystäviä ja sukulaisia mahdollisimman lähellä. Pyydä apua siekailematta, kaikki jotka sinua rakastavat haluavat auttaa, ja mielellään.

Valitse asunto niin että kaikki tarvitsemasi on lähellä. Kauppa, bussi, hoitopaikka, sitten koulu, sinulle työ. Ja se mummola. Hanki kaksostenrattaat niin saat kuljetettua molempia, ulkoiltua itse, ehkä jopa nukutettua vauvan ja satunnaisesti isommankin yhtaikaa (!).

Rankkaa siitä tulee mutta en ole varma, melkein valitsisin mieluummin sinun tilanteesi... minä olisin halunnut lisää lapsia mutta nyt se jää tähän yhteen. Ja minä olen paljon sinua vanhempi, minulla ei ole enää aikaa löytää uutta miestä ja tehdä lisää lapsia. Minun lapseni ei saa sisaruksia:(

Sinulla on vielä mahdollisuus löytää mies joka haluaa sekä sinut että molemmat lapsesi ja vaikka lisääkin lapsia. On vain sinusta kiinni että ensi kerralla valitset paremman miehen! mieti nyt miksi valitsit tuollaisen paskan, että voit ensi kerralla valita toisin. Minun ystävälläni on esimerkiksi mies joka otti omikseen ystävän lapset, pitää hänestä huolta, toi perheeseen omat lapsensa, ja he ovat tehneet vielä yhteisiäkin lapsia. Se on mahdollista, he ovat todella onnellisia ja selviävät kaikesta yhdessä. Se mies tekisi mitä tahansa perheensä ja rakastamansa vaimon eteeen. Ja siinä oli nainen jolla oli sitä ennen tosi kaamea ja itsetuhoinen miesmaku. Sinäkin löydät vielä sen miehen, hän odottaa sinua jossain. Sinulla menee nyt muutama vuosi selvitä lasten kanssa, mutta tuskin kauempaa (näin väittävät kaikki tilastot!:))

Vierailija
48/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä: se ystäväni tuli raskaaksi vahingossa, mies lähti, ystävä piti vauvan vanhempiensa ja ystävien (minunkin) tuella. Hän sanoo että heillä oli hienoa ja onnellista aikaa kahden. Ja löysi vielä hyvän miehen.

Ainoa asia on se että jos tämän nyt alkavan vauvan isä on sellainen jonka kanssa sinun ei ole viisasta olla enää missään tekemisissä... juoppo, väkivaltainen, sairas, silloin sanoisin että se abortti olisi viisasta. Ja tee se seuraava lapsi sellaisen miehen kanssa joka ansaitsee sinut ja perheesi.

Vierailija
49/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14; tietty on sun omat mielipiteet, niitähän mä kysyinkin. Vauva olisi tietty aika rankka jos samanlainen vauvana, kuin tämä minun ainokainen. :( Mummi asuu suht lähellä, apua en vaan tiedä saisinko, oli heti esikoisen syntyessä sillä asenteella, että mun oma moka jos en jaksaisi, kun mies lähti. Asenne kyllä muuttui kun huomasi että pärjäänkin, nyt soittaa itse välillä ja kysyy josko saisi pitkästä aikaa lapsen luokseen. Kaikki meillä tässä lähellä, mutta tähän asuntoon emme voisi jäädä, emme matuisi, kaksio, ja olohuone on todella huonosti suunniteltu, sinne en voi mennä itse ja tehdä lapsille huonetta. Eli uuden asunnon haku olisi edessä, huoh. Kamalaa, puhun jo kuin olisin raskaana ja kaikki olisi selvää. Katsotaan nyt. Vähän pelottaa miten tämä tulevaisuus.

ap

Vierailija
50/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me koko perhe on nukuttu samassa makuuhuoneessa. Lapsen sänky, sinun sänky, pinnasänky. Ei se sen kummempaa ole. Jos voit jäädä niin se helpottaisi sinua, oikeasti. Mieti että sinun pitäisi vielä etsiä asunto ja muuttaa! haloo, säästä itseäsi missä vain voit!

Olet näemmä päätöksesi tehnyt vauvan suhteen. Onnea ja voimia!

Vierailija
51/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla ei ole varaa käyttää voimia muuttamisiin, jää siihen missä olet, kaikki kaupat ja bussit ja naapurit ja kaikki tuttua ja selvää.

Vierailija
52/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi mukavampi jatkaa elämää 1 lapsen yh:na, ja uusi rakkauskin varmasti löytyisi silloin helpommin.

Sovitte loistavasti kaksioon. Kaikki vaan nukkumaan samaan huoneeseen. Meilläkin kouluikään saakka lapset nukkuneet vanhempien makuuhuoneessa. Ja hyvin on sovittu.

Vierailija
53/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei voi jäädä tähän. Ollaan koko ajan puhuttu muutosta ja yritetty katsoa kolmioita vaihtona. Täällä kun on jo meillä kolmella ahdasta, makkariin ei mahdu lisäksi edes pinnis. Puolet olkkarista on täynnä lapsen leluja. Liikaa täällä turhaan käytetty tilaa, wc voisi olla puolet pienenmpi, samoin keittiö. =( Pakko saada isompi asunto.

ap

Vierailija
54/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näin pitkälle alkaa ajattelemaan. Enkä minä varmast enää edes näiden kahden retkun jälkeen ketään haluakkaan. Liikaa takaiskuja. Kai tästä kaikki selviää. Raskaustestiä kai täytyy mennä ostamaan.

ap

Vierailija
55/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa tilanteessa selkärankaisin vaihtoehto on abortti. Aika diipadaapa-kuvan annat itsestäsi. Kannattaisko muuten tosiaan ollakin ilman miestä sitten loppuelämä jos niitä muksuja noin helposti tulee,m uttei saa miehiä pidettyä..? Ja mua ei haittaa jos loukkaannut, siedät saadakin elämäntavastasi kommenttia.

Vierailija
56/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että käyn töissä, hoidan asunnon yms. Edellinen mies hakkasi ja nyt toinen päästään vialla! Ja minä en saa pidettyä miestä. Juu, diipadaapa sulle vaan, katso itseäsi peilistä, tule sitten kertomaan minulle asioista.

ap

Vierailija
57/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Äläkä välitä tosta diipaduupa-tyypistä ;-)

Vierailija
58/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on puolillaan naisia jotka ovat valinneet olla lapsiensa kanssa ilman miestä, kaikillako on sitten vaikeaa? Taidat olla itse monen lapsen yh, kun noin kirjoittelet.

ap vielä

Vierailija
59/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa visko se pellolle vaikka ei haluaisikaan mennä!!!!

Sä et ala lastas tappamaan yhen tyhmän miehen takia joka haluaa oman lapsensa tappaa!!!!!

Vierailija
60/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän