Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla raskaana ja mies lähtee jos näin on.=(

Vierailija
04.01.2006 |

Siis minulla on ennestään 2,5-vuotias lapsi, edellisestä suhteesta, nykyinen tuli kuvioihin lapsen ollessa ihan vauva. Nyt siis minusta tuntuu että olen raskaana, ja mies kertoi illalla että juoksee pakoon jos näin on. =( Aborttia en halua, mutta haluaisin kyllä molemmat, lapsen ja miehen. Mietin, että miten jaksan sitten kahden kanssa yksin. Kuinka se arki sujuu yksin, ainoana vanhempana kahdelle lapselle?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä heille sitten se kaikkivoipa äiti, tuskin jos sullakin viiraa noin paljon, että annat kaiken maailman urpojen sua naruttaa!

Lapsiasi käy sääliksi (isättömiä) et sinä kuule ole niin kaikkivoipa vaikka luuletkin niin. Kaikki katsos voi lapsia tehdä, mutta kaikki ei niistä voi huolehtia! Olet jo osoittanut, että teet todella huonoja valintoja elämässäsi!

Suututtaa tuollaiset akat! Luulisi, että myös sulle, mutta ei.. sympatiaa et saa multa et niin yhtään! Ja en ole yh. Ja joskus minusta tulee niin olen hieman eri sarjassa kuin sinä.

T.24

Vierailija
62/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu lapseesi, onko hänest ok, kun kutsuu isäksi. Entä hoitaako hän lastasi, ja osallistuuko lapsesi kustannuksiin. Jos vastaus on näistä yhteenkin kysymykseen " ei" , niin kannattaa varmasti erota ja etsiä lapsellesi hyvä isäpuoli, joka sitten aikanaa haluaa lisää lapsia. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta takas ei ole tulemista, kuten joku sanoi, että minä en ala omaa lastani tappamaan, vaikka mies haluaisikin niin. Jos haluaa lasta tavata, tunnustaa isyyden ym, siitä vaan. Mutta saa siinä vaiheessa olla isä lapselleen, eikä niin että näkee muutaman kerran vuodessa, eikä kiinnostakkaan. Ja toki toivon etä samalla tuota minun lastani kävisi samalla katsomassa,koska pitää miestä isänään.

Hankalaa, niin hankalaa. Ja uskon että tule olemaan myös vaikeata, eiköhän me selvitä. Kiitos kaikille! :)

Ja en jäänyt murehtimaan sitä diipadaapa tyyppiä, on vain katkera jostain ja pitää saada purkaa.

ap

Vierailija
64/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tuollaisia ihmisiä! Jos on jo lapsia niin pitää olla vastuullinen kenen kanssa sitä hengaa! Ja jos lapsi ei ol tervetullut ehkäisystä pidetään kiinni! Teet mielestäni suuren virheen pitämällä lapsen. Ja yhteiskunta saa maksaa siitä myös, tästä olen varma!

ennen kaikkea viattomat lapsesi saa maksaa sen kovimman hinnan.. : (

Vierailija
65/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintasi on itse asiassa varsin kypsä: kuka teistä muista on valmis vaikka aborttiin siksi että kelpaisi jollekin miehelle paremmin - nykyiselle tai tulevalle? Mitä se kertoo sellaisen naisen itsetunnosta ja arvoista ja omakuvasta - on valmis mihin tahansa kun on mies? Tässä nainen joka on valmis ottamaan kaiken vastuun lapsistaan, olemaan selittelemättä kenellekään mitä isät ovat tai eivät ole, ja valmis olemaan nöyristelemättä kenenkään miehen edessä omien ratkaisujensa tähden. Tai siksi että hänellä on lapsia. Lapset ensin! Hyvä! Missä nyt ne kaikki aborttivauhkoilijat, " lapsella on oikeus elää" . Tässä nainen joka haluaa lapsensa, rohkeasti vaikka yksin kun miehestä ei ole kantamaan vastuuta isyydestään. Hän on valmis ottamaan sen lapsen ja rakastamaan tätä. Mitä enemmän voi lapsi toivoa kun äidin joka haluaa hänet jopa epätoivoisessa tilanteessa?

voimia!

Vierailija
66/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noin naivi, oikeasti!? Paljon miehiä jotka ei näe lastaan ollenkaan, toiset lupaa harvase viikko, mutta aina peruu jne. Ja sinä ET voi sille kuule yhtään mitään! JA siitä nimen omaan lapsesi tulee kärsimään!

T. 24 ja 31 (joka työssään näkee tätä päivittäin)

Vierailija
67/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää uhkailla sinua aborttiin? Jos vaikka mieli vielä muuttuisi ja kaikki käntyisi hyväksi?

Vierailija
68/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin jos sullakin viiraa noin paljon, että annat kaiken maailman urpojen sua naruttaa!

Lapsiasi käy sääliksi (isättömiä) et sinä kuule ole niin kaikkivoipa vaikka luuletkin niin. Kaikki katsos voi lapsia tehdä, mutta kaikki ei niistä voi huolehtia! Olet jo osoittanut, että teet todella huonoja valintoja elämässäsi!

Suututtaa tuollaiset akat! Luulisi, että myös sulle, mutta ei.. sympatiaa et saa multa et niin yhtään! Ja en ole yh. Ja joskus minusta tulee niin olen hieman eri sarjassa kuin sinä.

T.24

[/quote]

Kuinka olen antanut naruttaa? Ja korjaan, kaikki eivät voi lapsia -tehdä-, ja kiitos, olen kyllä huolehtinut parhaalla mahdollisella tavalla. :) Ja hienoa että painit eri sarjassa jos sinusta yh tulee, annat varmaan lapsesi pois. Jos kerran abortti pitäisi nyt tehdä. Harmi 24, et saa minua suuttumaan, lähinnä tuntuu että joku teini pitää hauskaa siellä ja yrittää provota ihmisiä suuttumaan. :) Hyvää päivänjatkoa 24!

Vierailija
69/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en usko että mies vain uhkailee, kyllähän sen huomaa sitten, ja eiköhän ne asiat mene omalla painollaan, täytyy katsoa.

Vierailija
70/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita täällä on huolestuttavan paljon!

Enkä jaksa olla edes iloinen siitä, että eipähän multa työt sitten lopu..

Ja koska en tulee enää tähän vastailemaan voin kertoa, että olen lomalla työstäni ja työssäni olen aina korrekti ja asiallinen täällä sanon sitten asiat räikeästi, eli kyllä ap olet sikäli oikeassa, että paineita puran. Paineita joita sinunkaltaiset ihmiset minulle päivittäin työssäni tuotatte.

Vierailija
71/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli olen ymmärtänyt niin ap on ollut ihan vakisuhteessa, miehen kanssa joka on ollut ihan ok isäpuoli. Hän on avoimesti sanonut että haluaa lisää lapsia, ja että nyt ei ole ehkäisyä. Jos miehelle tämä on ok niin kyllä minäkin luulisin että lapsia saa tulla. Niin tyhmiä (?) me naiset ollaan. Että kuvitellaan että joka mies nyt tajuaa että mitä tapahtuu jos tieten tahtoen ollaan ilman ehkäisyä.

Mitä vastuutonta siinä on ollut? On oltu suhteessa ja perhe ja naisen mielestä kommunikoitu ihan selkeesti ja avoimesti.

Jos mies sanookin että jos olet raskaana niin minä lähden. Ei ole eka kerta eikä eka avioliitto ja lapsia voi olla jo ennestään. Näitä on tällä palstalla ollut paljon. Kahden lapsen jälkeen mies sanoo että kolmas on abortoitava ettei tarvi vaihtaa autoa.

Jos nainen haluaa sen lapsensa jota on koko ajan toivonutkin, mitä hänelle tekee joutua sitten pakotettuna tekemään abortti? Ja miten tämä kahden lapsen yksinhuoltaja olisi niin paljon huonompi kuin muut kahden lapsen yksinhuoltajat? Miksi oletat sinä yksi katkera että hän hoitaisi lapsensa huonosti?

Minäkin olen HYVÄ äiti ja minulla on SURKEA miesmaku. Niillä ei ole tekemistä keskenään, valitettavasti. Fiksut, koulutetu, hyväsydämiset, pärjäävät naiset valitsevat aivan uskomattomia paskoja miehekseen. Minä olen yksi niistä. silti rakastan lastani ja tekisin mitä tahansa hänen eteensä. Moni nainen on äidiksi tultuaan alkanut luuserien jälkeen valita hyvän miehen, ei siksi että tajuaisi itse ansaitsevansa sen, mutta ehdottomasti tajuaa lapsensa ansaitsevan sen.

Vierailija
72/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä ajattelua, että miehillä ei ole mitää vastuuta ja kaikki on naisen/äidin vika! Arrrgh...

Vierailija
73/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joita täällä on huolestuttavan paljon!

Enkä jaksa olla edes iloinen siitä, että eipähän multa työt sitten lopu..

Ja koska en tulee enää tähän vastailemaan voin kertoa, että olen lomalla työstäni ja työssäni olen aina korrekti ja asiallinen täällä sanon sitten asiat räikeästi, eli kyllä ap olet sikäli oikeassa, että paineita puran. Paineita joita sinunkaltaiset ihmiset minulle päivittäin työssäni tuotatte.

Minunkaltaiseni ihmiset luovat?? Jos olet joku sosiaalitantta, voin kerta ettei olla ikinä oltu tekemisissä, eikä tulla olemaankaan! Minunkaltaiseni, hoh, vastuuntuntoinen äiti, joka ei halua estää pieneltä mahdollisuutta elää?? Alkaa mietittymään, voisiko susta tehdä jo jonkun ilmoituksen tai jotain, menee vähän yli noi sun jutut. Nyt saat jo oikeesti kiukun esiin.

AP

Vierailija
74/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikäli olen ymmärtänyt niin ap on ollut ihan vakisuhteessa, miehen kanssa joka on ollut ihan ok isäpuoli. Hän on avoimesti sanonut että haluaa lisää lapsia, ja että nyt ei ole ehkäisyä. Jos miehelle tämä on ok niin kyllä minäkin luulisin että lapsia saa tulla. Niin tyhmiä (?) me naiset ollaan. Että kuvitellaan että joka mies nyt tajuaa että mitä tapahtuu jos tieten tahtoen ollaan ilman ehkäisyä.

Mitä vastuutonta siinä on ollut? On oltu suhteessa ja perhe ja naisen mielestä kommunikoitu ihan selkeesti ja avoimesti.

Jos mies sanookin että jos olet raskaana niin minä lähden. Ei ole eka kerta eikä eka avioliitto ja lapsia voi olla jo ennestään. Näitä on tällä palstalla ollut paljon. Kahden lapsen jälkeen mies sanoo että kolmas on abortoitava ettei tarvi vaihtaa autoa.

Jos nainen haluaa sen lapsensa jota on koko ajan toivonutkin, mitä hänelle tekee joutua sitten pakotettuna tekemään abortti? Ja miten tämä kahden lapsen yksinhuoltaja olisi niin paljon huonompi kuin muut kahden lapsen yksinhuoltajat? Miksi oletat sinä yksi katkera että hän hoitaisi lapsensa huonosti?

Minäkin olen HYVÄ äiti ja minulla on SURKEA miesmaku. Niillä ei ole tekemistä keskenään, valitettavasti. Fiksut, koulutetu, hyväsydämiset, pärjäävät naiset valitsevat aivan uskomattomia paskoja miehekseen. Minä olen yksi niistä. silti rakastan lastani ja tekisin mitä tahansa hänen eteensä. Moni nainen on äidiksi tultuaan alkanut luuserien jälkeen valita hyvän miehen, ei siksi että tajuaisi itse ansaitsevansa sen, mutta ehdottomasti tajuaa lapsensa ansaitsevan sen.

Vierailija
75/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
76/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toutuus on, ette voi mitenkään kontrolloida toisen halua tavata lastaan tai sinun aikasemmasta liitosta. Jos niin luulet, olet sinisilmäinen. Haluan, että pohdit valintasi seuraukset tarkkaan, muuta en pyydä. Jos olet vielä sitä mieltä, että pidät lapsen kun olet punninnut kaikki plussat ja miinukset, niin toivotan parasta onnea, en mitää muuta!

Työni takia vain olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät ole osanneet ennakoida elämän vaikeuksia ja sitä mitä se mm. sitten on kun lapset rupeavat vaatimaan tilille kun ei ole isää.

Kyllä kirjoitukseni tarkoitus oli provodoisa, jotta tulet ajatelleeksi niitä kaikkein harmaimpiakin päiviä mitä edessa saattaa olla. Toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkko näille päiville, se on kullan arvoinen asia!

Vierailija
77/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet abortin, vaikka et haluaisi tehdä, kadut sitä aina. Jos jätät miehen, joka haluaisi että viaton lapsi deletoidaan, et kadu päivääkään. Ehkä suret jonku aikaa, koska et enää saa kokea sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa, mutta totut siihen pian ja löydät varmasti itsellesi ihanan miehen, joka on valmis ottamaan vastuuta myös sinun lapsistasi!

Vierailija
78/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olisit varmaan juuri niitä naisia jotka sitten pitäisivät ehdoitta miehensä tekisi se mitä tahansa paskaa, mutta kun lapsi kärsii jos on isätön. MINÄ olen isätön, ja olen äärettömän onnellinen siitä että äitini valitsi toisin kun oikeat karvat alkoivat näyttäytymään isässäni.

Jos sinulla on ongelmia tuommoisen kanssa niin, mene itse hoitoon työpaikallesi, ehkä juttelemaan jollekkin.

SEHÄN VAIN VAHVISTAA AP:n VASTUUNTUNTOA JOS MEINAA TUOMMOISEN IDIOOTIN HEITTÄÄ PELLOLLE LAPSEN SIJASTA!!

Voi v**tu mikä idiootti olet. " TAPA LAPSESI JOS SILLÄ EI OLE ISÄÄ!!!"

Mee hoitoon luuseri.

Vierailija
79/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudutte perättömiin ilmiantoihin? Yksi kaheli uhkailee(on jo 3kk), että järjestää multa lapset pois ja ilmoittaa sossuun, että pahoinpitelen lapsiani. Jos näin tekee, onko mahdollisuus nostaa juttu herjauksesta?

Vierailija
80/117 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten pitäisi pystyä seisomaan päätöstensä takana. Jos mies sanoo tuommoisesta syystä, että on valmis lähtemään, niin varmaan on sitten jostain muustakin syystä valmis lähtemään. En tiedä, että kestäisinkö minä tuommoista epävarmuutta.

Toivon hartaasti ettet ole raskaana, mutta jos olet, niin toivottavasti osaat tehdä sinulle parhaan ratkaisun, sinunhan sen asian kanssa pitää päivittäin elää.

- itsekin elämää nähnyt ja tiedän, ettei ne asiat mene aina niin kuin haluaisi ja ei ne jutut ole aina itsestä kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä