Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne/henkilö mistä vaistosi tiesi oikein?

Vierailija
07.05.2015 |

Toinen ketju innoitti.

Onko teidän vaisto/alitajunta/mikä lie joskus viestittänyt teille jostain ihmisestä/tilanteesta jotain mitä et ehkä ole siinä hetkessä uskonut tai noteerannut, mutta jossain vaiheessa onkin selvinnyt että se oli oikeassa.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni kertoi somessa jonkun sukulaisen kuolemasta. En tiedä mutta yhtäkkiä tuli ajatus että marraskuun lopussa sen lähiomainen vielä kuolee ( yksi näistä lähimmistä).
Hätkähdin kun tieto tuli.
Päivämääräkin täsmäsi.

Vierailija
42/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi. Jo ensimmäisellä vierailulla se mittaili mua päästä varpaisiin siihen malliin,et tiesin sen olevan aito Kyylä. Ja oikeassapa olin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin usein silmissäni tumman naisen kun ajattelin miesystävääni.
No kerran kun se ei tullut vaikka oli luvannut,
minä kiskaisin itseni sinne päin missä mies asui.
No heti kohta se tuli vastaan sen tumman naisen kanssa!
Kyllä vaisto tiesi.

Vierailija
44/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs nainen esitteli itsensä minulle ja totesin jostain kumman syystä näytät ihan Annikalta. Nainen totesi, että se on hänen ristimänimensä ja on vaihtanut nimeään. Oikea nimi ei ollut lähelläkään ristimänimeä enkä ollut tavannut henkilöä koskaan aikaisemmin, joten tuo oli todella outoa ja en tiedä mikä sai minut mainitsemaan, että ajattelin häntä toisen nimisen näköiseksi. Muuten vaistoni onkin surkea. Olen hermoheikko ja saan esimerkiksi aina reissuun lähtiessäni "huonoja viboja" :D. Oikein rasittaa kun aina turhaan stressailen kaikesta. Yleensä myös kaikista ilkeimmistä ihmisistä saan myös  alkuun mukavan kuvan. Hohhoijaa, paljon en siis vaistooni voi luottaa :D

Vierailija
45/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:04"]

Näin facebookissa kuvan missä varattu sukulaismies oli parin hyvän miespuolisen ystävänsä kanssa ja kuvassa oli mukana myös yksi nainen. Mulla tuli heti vahva fiilis että sukulaismiehen ja tuon naisen välillä on jotain säpinää. Olisiko mennyt noin vuosi kun tuli julki että heillä on suhde.

En edelleenkään ymmärrä mistä tuo tunne tuli. Eivät olleet kuvassa vierekkäin, eivät katsoneet toisiaan tms. 

[/quote]

Naimanaamat?

Mulla kävi kerran hieman samalla tavalla. Näin kuvia eräistä juhlista. Jotenkin niitä selaillessa tuli olo, että yhdellä puolitutulla naisella ja miehellä on jotain keskenään. Eivät siis esiintyneet edes yhdessäkään samassa kuvassa. Mutta jotenkin tuli vain tunne. Noin pari kuukautta myöhemmin tuli ilmi, että olivat juuri alakneet seurustella.

muuta selitystä enole "vaistolleni" keksinyt kuin että heillä näyttäisi olevan ns.naimanaamat ja molemmat hymyilivät niin tyytyväisen näköisinä kuvissa, juuri sen näköisenä kuin rakastunut ihminen jatkuvasti hymyilee.

Vierailija
46/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:51"]

Aika paljon ennustaja-eukkoja täällä. Kai pistitte Eurojackpotin vetämään?

[/quote]

Itse asiassa, nyt kun muistutit, niin lähes parisen kymmentä vuotta sitten (onko siitä tosiaan niin kauan?!) olin kaupassa töissä ja ajattelin siinä hiljaisena hetkenä tehdä lottorivin. Yleensä tein vain yhden ruudun, mutta silloin tuli sellainen jännä olo ruutua täyttäessä. Sellainen kutiseva tunne, vaikea selittää. Mutta jotenkin tuntui että nyt ollaan oikeiden numeroiden äärellä. Täytin jotain viisi ruutua, pyörittelin paljon samoja numeroita kaikissa ruuduissa.

Tuloksena oli viisi oikein ja yhdessä ruudukossa oli myös ne kaksi puuttuvaa numeroa. Pari sataa markkaa taisi tulla saaliiksi.

Yritin monesti jälkeenpäinkin tavoitella tuota kutkuttavaa tunnetta lottokupongin äärellä, mutta sitä ei tullut sen koommin. Nykyisin en enää lottoile enkä veikkaile.

Sellaisia aavistuksia on tullut useinkin pikkuasioista, että ajattelee että pitäisi ottaa tuo lasi pois tuosta pöydältä tai pian on vedet pitkin poikin. Sitten joku onkin kohta kaatanut sen. Nykyään pyrin heti tarttumaan ajatukseen ja hoitamaan sen pois, sen verran usein aavistus on toteutunut. Tuo nyt oli aika itsestäänselvä esimerkki mutta aavistuksia on tullut myös sellaisista tilanteista joista mitenkään ei olisi voinut ennustaa tapahtuvaa.

Vierailija
47/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee lähes joka päivä. Pelottava tunne välillä. Vaistoan todella herkästi ihmiset, tilanteet ym.

Vierailija
48/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee paljon. Usein tiedän hetkeä ennen esim. että joku ajattelee minua ja tiedän kuka. Hetken päästä puhelin soi ja kyseinen henkilö soittaa.

Vierailija
49/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä paljon. Joskus se on riesaksi, että aistii ihmisistä erilaisia "tuntemuksia", joskus taas helvetin hyvä.

Äitini ja isäni ovat kuin yö ja päivä, mutta temperamenttia löytyy molemmilta, riitelevät usein, mutta sopivat aina riitansa. Lapsuudenkodissani voin välillä melkein haistaa riidan ilmassa jos sellaista on ollut.

Ihmisille jutellessani huomaan helposti onko ilmassa jotain negatiivista. Samalla tavalla positiivinen "energia" tuntuu.

Monesti olen ajatellut jotain ihmistä ja hetken päästä tulee viesti tai puhelu. Tämä on aina yhtä hämmentävää.

Exäni oli valehtelijoiden kuningas. Kolmen vuoden aikana olin oikeassa 90 % jos epäilin hänen valehtelevan. Pettämisestä, siitä missä hän liikkuu ja kenen kanssa.

Tiedän helposti myös lähteä eri tilanteista koska tulee sellainen olo, että kohta kärjistyy. Ja niin on tapahtunutkin.

Vierailija
50/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pakotettu uskomaan hiukan yliluonnolliseen /korkeampaan voimaan /kohtaloon, niin monia enneunia ja muita outoja sattumuksia olen kokenut.

olen vaistonnut ilman mitään järkevää syytä, että puolituttu nainen on se nainen, kenen kanssa mieheni minua pettää. puoli vuotta myöhemmin sain varmistuksen, oikeassa olin. :)

olen nähnyt monia enneunia. tämä nyt ei liity vaistoon niinkään, mutta omituisia, selittämättömiä ja silti niin selviä sattumia.

isäni puolella sukua meillä on vanha kesämökki, jota kukaan ei ole käyttänyt vuosikausiin kunnollisesti, koska isäni ja sisaruksensa riitelevät omistajuudesta ja ryyppäävät mökillä. itse olen käynyt mökillä viimeksi kai vuonna 2003? normaalisti en ole isäni sukuun, enkä yleensä isäänikään joulupyhiä lukuunottamatta tekemisissä ollenkaan. no, 2 kk sitten näin unta missä olin tällä mökillä setäni kanssa. setä oli kännissä ja riehui. seuraavana aamuna heräsin puhelinsoittoon, isäni soitti (kännissä) ja kysyi iloisesti että arvaappas missä me ollaan ja kenen kanssa. noh, mökillä kännisen sedän kanssa!

olen myös nähnyt enneunen liittyen erään nuoren, samalla paikkakunnalla asuneen tytön kuolemaan, sekä unen yläasteen liikunnanopettajan raskauteen.

Vierailija
51/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, 58 ei tainnut lukea edes ketjun otsikkoa tohinoissaan.. eihän tää liittynytkään enneuniin,. sori :D

Vierailija
52/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ylä asteella Äitin serkku oli paksuna ja yks pv äitini puhui mummoni kanssa puhelimessa ja kun lopettivat puhelun niin äitini sanoi että tämä hänen serkkunsa oli synnyttänyt edellisenä päivänä tytön. Minä sanoin äitille että sähän kerroit jo eilen mulle. Äiti sanoi että itekki vasta just kuulin omalta äitiltäni joka oli myöskin vasta kuullut toiselta sukulaiselta. Olin aivan varma että olin kuullut edellisenä päivänä että se oli tyttö mutta se ei ollut mitenkään mahdollista että olisin kuullut. Outoa mutta totta

Vierailija
53/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kohdalla tiesin, kuitenkaan en tiedostavalla tavalla, tyyliin tässäpä tuleva miehesi vaan joku rauha tuli ja en epäröinyt kutsua heti seuraaville treffeille ja seuraavan vklopun vietimme jo yhdessä. Lähes legendaarista kamaa löytyy mieheni muistista ensitreffeistämme jolloin aika lopetti merkityksensä ja vain istuimme viisi tuntia, kunnes tajusimme miten aika on rientänyt.
Mieheni on sanonut minut tavatessaan, että tuli tunne, että tässä se elämänkumppani nyt on. Toimi!
Olen monesti nähnyt ennekuvia/unia asioista jotka tapahtuvat. Kaikista hermostuttavin on varmuuteni, että tulen raskaaksi ja pidämme lapsen miehen hartaasta toiveesta.
Itse siis en halua lapsia ja mieheni on hyväksynyt tämän...
Katsellaan, kyllä usein asiat tapahtuu hämmentävän tarkasti kuin olen ne ennalta "nähnyt".

Vierailija
54/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ollut kaikenlaisia tapauksia. Mutta paljon myös niitä, niin kuin joku mainitsi matkalle lähdöistä, että on ollut pahoja aavistuksia jotka ovat olleet vain omia pelkoja eivätkä ne ole toteutuneet.

Useampikin mies on tullut elämääni sillä tavalla että olen tiennyt etukäteen että tulen tutustumaan häneen lähemmin (aluksi olen tiennyt vain etäisesti eikä ole ollut mitään kontaktia). Myös työpaikan olen tiennyt ennalta, ehkä sitä voisi sanoa ennemminkin jonkunlaiseksi päätökseksi. Vaikka tiedolta se kyllä tuntui, niin kuin monet muutkin noista tapauksista. "Tuohon työpaikkaan minä menen." Ei tahdonvoimana, vaan tietona.

Lankapuhelinaikana tiesin melkein aina, kuka soittaa. Se oli ihan tavallista.

Vierailija
55/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 jatkaa... Joskus myös ihan tietoisesti harjoitan vaistoa, esimerkiksi yritän arvata minkä värisen karkin otan sokkona karkkipussista. Väitän että sitä voi harjoittaa ja opetella kuuntelemaan, vaikka en tiedä miten se oikeasti tapahtuu ja mihin se perustuu, vai perustuuko mihinkään. Mutta lähes poikkeuksetta tunnen nahoissani minkä värinen karkki siellä hyppysissä on, kun siihen asiaan keskityn.

Vierailija
56/101 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin!

Vierailija
57/101 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:10"]On todellakin!
[/quote]

Kuinka selventävää!

Vierailija
58/101 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siksi tulen aina huijatuksi.

Vierailija
59/101 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:10"]On todellakin!
[/quote]

Kuinka selventävää!
[/quote]

Kerron vielä: soitin kerran hammaslääkärille ja kädessäni oli lista näistä lääkäreistä.
Varasin ajan mutta heti puhelun jälkeen tuli tunne että pitäis perua se aika.
Ja taas uudelleen sama tunne.
No, sitten menin sinne enkä halunnut aloittaa siellä ( antiikkiset välineet).
Jouduin kuitenkin maksamaan käynnistä..
Toinen samantyyppinen tapaus myös koskien lääkäriä enkä totellut vaistoa.
Oli huono ja tietämätön lääkäri!

Vierailija
60/101 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:10"]On todellakin! [/quote] Kuinka selventävää! [/quote] Kerron vielä: soitin kerran hammaslääkärille ja kädessäni oli lista näistä lääkäreistä. Varasin ajan mutta heti puhelun jälkeen tuli tunne että pitäis perua se aika. Ja taas uudelleen sama tunne. No, sitten menin sinne enkä halunnut aloittaa siellä ( antiikkiset välineet). Jouduin kuitenkin maksamaan käynnistä.. Toinen samantyyppinen tapaus myös koskien lääkäriä enkä totellut vaistoa. Oli huono ja tietämätön lääkäri!

[/quote]

Varaat hammaslääkäri ajan ja menet paikalle mutta et haluakkaan hoitoa kun tulee tunne, joudut silti maksamaan. Reilua? Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi