Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne/henkilö mistä vaistosi tiesi oikein?

Vierailija
07.05.2015 |

Toinen ketju innoitti.

Onko teidän vaisto/alitajunta/mikä lie joskus viestittänyt teille jostain ihmisestä/tilanteesta jotain mitä et ehkä ole siinä hetkessä uskonut tai noteerannut, mutta jossain vaiheessa onkin selvinnyt että se oli oikeassa.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoin yhestä akasta heti pahaa ku se soitti mulle että mun on annettava mun lapsen leikkiä sen lapsen kaa. Tuli ällö tunne kun täysin vieras ihminen alkoi komentelemaan mua. Sit selvis myöhemmin et se oli ollu vankilassakin. Röyhkeät ihmiset on aina pahoja.

Vierailija
22/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:11"]

Tuttuja tilanteita monilla. Mä tunnistan myös tuon energioiden "haistamisen". En osaa sitä muutoin kuvata. Työpaikallani on paljon valtataisteluita ja siihen liittyvää kähmintää. Yleensä sellaisina aamuina jo kotoa lähtiessä on tunne, että joku juttu on töissä meneillään. Kun avaan työpaikan oven, "haistan" aggression ilmassa. Joka kerta on osunut oikeaan. Silloin kyseessä isommat konfliktit, joita selvitellään pitkään.

t.27

[/quote]

Stressantuneet ihmiset tosiassa haisevat hieman erilaiselta kuin tyytäväiset, joten on ihan mahdollista, että tuollaiset jännitteet voi "haistaa" työpaikkalla. Ei se haju ole niin vahva, että sen varsinaisesti tuntisi nenässään, mutta kaiketi ihminen jollain tavalla rekisteröi ne ilmassa leijuvat feromonit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena erään exän kanssa kuusi vuotta yhdessä ja koko ajan miehen ex kummitteli mielessä, ja olin varma että ne pitää yhteyttä mun selän takana. Ei ollut mitään todisteita siitä, mutta joku asiassa painoi mun mieltä.

Mies syytti mua hulluksi ja kehotti hakeutumaan hoitoon yms. normisettiä ja asia unohtui aina, mutta palasi mieleen aika ajoin.  Lopulta yhden kerran miehen kännykän näyttöön tuli viesti tuolta exältä, ja viesti oli tyyliin: kuulostaa lupaavalta.... Muuta en lukenut, vaan se mikä näkyi. Sepä riittikin mulle. Sitten selvisi että koko ajan olivat pitäneet yhteyttä, ja tavanneet. Luottamustahan meillä ei ollut siis ikinä ollut, ja syystä. Kuusi vitun vuotta mä asiaa mietin ja se vaivasi mua, ja pidin itseäni hulluna. Mitään motiivia miehellä ei ollut salata yhteydenpitoa, sillä mä olin siis "vainoharhainen" ihan aiheesta. Miksi salata mitään jos se on viatonta, ja miksi leikkiä vuosikausia.

Paradoksaalista on se, että ex on ollut uudessa suhteessa jo vuosikausia ja laittelee mulle toisinaan viestejä, mutta ei vastaa mitään jos on naisensa kanssa. Tiedän että esittää samaa sille naiselle. Vittu miten turha jätkä...

Vierailija
24/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:03"]

Toinen ketju innoitti.

Onko teidän vaisto/alitajunta/mikä lie joskus viestittänyt teille jostain ihmisestä/tilanteesta jotain mitä et ehkä ole siinä hetkessä uskonut tai noteerannut, mutta jossain vaiheessa onkin selvinnyt että se oli oikeassa.

[/quote]

Juu, uusi pomo. Sanoin itselleni hänet jo 100m päästä nähdessäni "here comes trouble".

Loppujen lopuksi riitaantui yhtiössä kaikkien kanssa ja lähti ovet paukkuen.

Vierailija
25/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:28"]Olin nuorena erään exän kanssa kuusi vuotta yhdessä ja koko ajan miehen ex kummitteli mielessä, ja olin varma että ne pitää yhteyttä mun selän takana. Ei ollut mitään todisteita siitä, mutta joku asiassa painoi mun mieltä.

Mies syytti mua hulluksi ja kehotti hakeutumaan hoitoon yms. normisettiä ja asia unohtui aina, mutta palasi mieleen aika ajoin.  Lopulta yhden kerran miehen kännykän näyttöön tuli viesti tuolta exältä, ja viesti oli tyyliin: kuulostaa lupaavalta.... Muuta en lukenut, vaan se mikä näkyi. Sepä riittikin mulle. Sitten selvisi että koko ajan olivat pitäneet yhteyttä, ja tavanneet. Luottamustahan meillä ei ollut siis ikinä ollut, ja syystä. Kuusi vitun vuotta mä asiaa mietin ja se vaivasi mua, ja pidin itseäni hulluna. Mitään motiivia miehellä ei ollut salata yhteydenpitoa, sillä mä olin siis "vainoharhainen" ihan aiheesta. Miksi salata mitään jos se on viatonta, ja miksi leikkiä vuosikausia.

Paradoksaalista on se, että ex on ollut uudessa suhteessa jo vuosikausia ja laittelee mulle toisinaan viestejä, mutta ei vastaa mitään jos on naisensa kanssa. Tiedän että esittää samaa sille naiselle. Vittu miten turha jätkä...
[/quote]

no miksi sä laitat sille yhä viestiä?

Vierailija
26/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin n. 2 viikkoa ennen isäni kuolemaan, tuli tunne että menen pian hautajaisiin ja pitää hankkia sinne mekko ja noin viikko tämän jälkee tunne, että hän tulee kuolemaan pian. Hän oli siis terve, urheilullinen, 39 vuotias mies. Oloni oli kuitenkin hyvin tyyni enkä mitenkään pelännyt asiaa. Isä sai sitten yksi yö aivoverenvuodon ja kuoli siihen. Mitään traumaa ei ollut tapahtunut, joten kukaan ei osannut ennakoida tätä.

Lapsellani on maanantait päiväkodista vapaapäiviä, koska tällöin päiväkodissa on kalaa ruokana. Lapseni on hyvin allerginen kalalle ja saa pelkästä hajusta jo oireet, joista pitää lähteä sairaalaan, välillä on saanut jopa anafylaktisen shokin. Tiistai aamuna mulla oli sellainen olo että taidan pitää etäpäivän, tuntui että halusin vain pitää lapsen lähellä. Keskiviikkona vein lapsen taas päiväkotiin ja selvisi että kalapäivä olikin siirretty tiistaille. Yleensä aina ilmoittavat tai soittavat, jos joutuvat siirtämään, mutta nyt olivat unohtaneet. Eli jos lapsi olisi mennyt päiväkotiin, niin olisi päätynyt sairaalaan.

Vierailija
27/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:47"]

itse olen pakotettu uskomaan hiukan yliluonnolliseen /korkeampaan voimaan /kohtaloon, niin monia enneunia ja muita outoja sattumuksia olen kokenut.

olen vaistonnut ilman mitään järkevää syytä, että puolituttu nainen on se nainen, kenen kanssa mieheni minua pettää. puoli vuotta myöhemmin sain varmistuksen, oikeassa olin. :)

olen nähnyt monia enneunia. tämä nyt ei liity vaistoon niinkään, mutta omituisia, selittämättömiä ja silti niin selviä sattumia.

isäni puolella sukua meillä on vanha kesämökki, jota kukaan ei ole käyttänyt vuosikausiin kunnollisesti, koska isäni ja sisaruksensa riitelevät omistajuudesta ja ryyppäävät mökillä. itse olen käynyt mökillä viimeksi kai vuonna 2003? normaalisti en ole isäni sukuun, enkä yleensä isäänikään joulupyhiä lukuunottamatta tekemisissä ollenkaan. no, 2 kk sitten näin unta missä olin tällä mökillä setäni kanssa. setä oli kännissä ja riehui. seuraavana aamuna heräsin puhelinsoittoon, isäni soitti (kännissä) ja kysyi iloisesti että arvaappas missä me ollaan ja kenen kanssa. noh, mökillä kännisen sedän kanssa!

olen myös nähnyt enneunen liittyen erään nuoren, samalla paikkakunnalla asuneen tytön kuolemaan, sekä unen yläasteen liikunnanopettajan raskauteen.

[/quote]

Mä nään kans enneunia ja välillä ne päivät sit tapahtuu mistä olen nähnyt unta. Sellasta se on.

Vierailija
28/101 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:11"]

Lapsellani on maanantait päiväkodista vapaapäiviä, koska tällöin päiväkodissa on kalaa ruokana. Lapseni on hyvin allerginen kalalle ja saa pelkästä hajusta jo oireet, joista pitää lähteä sairaalaan, välillä on saanut jopa anafylaktisen shokin. Tiistai aamuna mulla oli sellainen olo että taidan pitää etäpäivän, tuntui että halusin vain pitää lapsen lähellä. Keskiviikkona vein lapsen taas päiväkotiin ja selvisi että kalapäivä olikin siirretty tiistaille. Yleensä aina ilmoittavat tai soittavat, jos joutuvat siirtämään, mutta nyt olivat unohtaneet. Eli jos lapsi olisi mennyt päiväkotiin, niin olisi päätynyt sairaalaan.

[/quote]

anaalifakkinen shokki 

Vierailija
29/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin facebookissa kuvan missä varattu sukulaismies oli parin hyvän miespuolisen ystävänsä kanssa ja kuvassa oli mukana myös yksi nainen. Mulla tuli heti vahva fiilis että sukulaismiehen ja tuon naisen välillä on jotain säpinää. Olisiko mennyt noin vuosi kun tuli julki että heillä on suhde.

En edelleenkään ymmärrä mistä tuo tunne tuli. Eivät olleet kuvassa vierekkäin, eivät katsoneet toisiaan tms. 

Vierailija
30/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:51"]Aika paljon ennustaja-eukkoja täällä. Kai pistitte Eurojackpotin vetämään?
[/quote]
En pistänyt kun vaisto sanoi, ettei se tule mulle. Se ei osu nyt kenellekään....

Itse vaistosin kahden siskon miehistä, että ovat äärettömän itsekkäitä. Ja niin ovat, kateeksi ei käy siskojani.

Vierailija
31/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla tuli 10 vuotiaan lapseni kaverista yhtäkkiä hänen käydessään meillä mieleen ajatus että tuo ihminen on ongelma. Ajatus vain välähti mielessä. Poika oli ihan mukava ja reilusti oma itsensä eikä minulla ollut pahaa hänestä sanottavana.
Mutta kun lapset kasvoivat niin tuo mielessä välähtänyt ajatus osottautui todeksi hyvin rajusti. Ikävä kyllä. Siellä tai missä hän oli tai hänen nimensä mainittiin niin hankaluuksia oli ilmassa. Nyt tuo nuori on jo kuolllut. Ikäviä juttuja sai aikaan ja vahingoitti montaa eläessään ja sen jälkeen.

Vierailija
32/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli vihdoin raskaana. Kävimme kahvilla ja iloitsimme asiasta. Kun kaveri lähti kotiinsa niin hänen kävellessään pois minulle tuli yhtäkkiä outo ajatus mieleen että tässä raskaudessa on paljon mutkia matkassa. Ihmettelin ajatusta mutta se oli totta. Oli pitkä isojen asioiden taival ennen kuin lapsi syntyi.

Vierailija
33/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen esimies..
Hänen katseensakin oli tosi pelottava "pistävä", hajottava..
On mussa itsessänikin vikoja, mutta kyllä vaan nykyään ylipäätään tietää kenen kanssa tulee ja ei tule olla tekemisissä.

Mun mielestä puolet "esittäjä"-ihmisistä ei vaan osaa näytellä ja sen takia oma alitajunta huutaa.
Ja varmaan samaa joku miettii musta, jos en jostain henkilöstä pidä niin eiköhän jotkut viestitä mun käytöksestä että näin on, vaikka kuinka yrittäisi peittää :D
Ehkä just se liika ystävällisyys/varovaisuus herättää mun epäilykset joissain tapauksissa..

Vierailija
34/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaisto sait mut muuttaan ulkomaille vaikka asiat kotona oli normaalin tasaisen hyvin. Tiesin vaan että tänne en kuulu ja mun paikka on muualla. Muuton jälkeen tapasin miehen, joka muutti mun koko elämän. Koskaan en oo ollut niin rakastunut ja nyt meillä on perhe ja tiedän, että tänne mun kuulu päätyä ja hänet ensinnäkin löytää. Jännää! Vaisto vaan käski laittaa elämän uusiks.

Joistain ihmistä vaistoon heti, että niiden kanssa ei oo hyvä jäädä kaksin. Joka kerta kun on ollut se olo ja oon jäänyt sen henkilön kanssa kaksin joka sen olon aiheuttaa, alkaa jonkun sortin häirintä. Yrittää lääppiä tai muuta vastaavaa. Ahdistavaa.

Omiin vaistoihin kannattaa luottaa.

Vierailija
35/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:39"]On. Minulla tuli 10 vuotiaan lapseni kaverista yhtäkkiä hänen käydessään meillä mieleen ajatus että tuo ihminen on ongelma. Ajatus vain välähti mielessä. Poika oli ihan mukava ja reilusti oma itsensä eikä minulla ollut pahaa hänestä sanottavana.
Mutta kun lapset kasvoivat niin tuo mielessä välähtänyt ajatus osottautui todeksi hyvin rajusti. Ikävä kyllä. Siellä tai missä hän oli tai hänen nimensä mainittiin niin hankaluuksia oli ilmassa. Nyt tuo nuori on jo kuolllut. Ikäviä juttuja sai aikaan ja vahingoitti montaa eläessään ja sen jälkeen.
[/quote]Ruma kirjoitus,pese suu.

Vierailija
36/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ryöstettiin. Tiesin heti, ehkä se oli vaisto tai tyypin olemus, joka sai pelkäämään pahaa. Osasin onneksi tämän takia varautua eikä mitään pahempaa sattunut.
Olen tiennyt terveen ihmisen kuoleman pari viikkoa aikaisemmin. Ajatus "sinä kuolet pian" tuli vain mieleeni. Kuullessani kuolemasta pelästyin ja itkin vaikka en edes tuntenut ihmistä.
Aika pelottavia tuntemuksia. Miksei voisi vaistota lottovoittoa tai maailmanympärysmatkaa, häitä, vauvoja tai muuta mukavaa?

Vierailija
37/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen poikakaverin kanssa alusta asti tunsin pienen särön suhteessamme. Olimme liian erilaisia ja ero tuli lopulta, kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Olisi pitänyt kuunnella itseäni / vaistoa tarkemmin.

Yksi ystäväni on hieman tasapainoton, ja jollain tasolla en voi häneen luottaa, kun hän tekee ohareita jne. Koen sitli hänet ystäväkseni, arvostan häntä ihmisenä jne, muttei voi olla liikaa tekemisissä.

Yksi orastava suhde/ treffikumppani sai jäädä, koska tunsin ettei kaikki ollut miehessä kohdallaan. Hän ei tainnut olla täysin henkisesti tasapainoinen, jokin käytöksessä aiheutti sen etten voinut luottaa häneen. Kuullostan varmaan mielenterveys-natsilta, mutta elämänkumppanin valinnassa henkinen vakaus oli nyt vain yksi tärkeimmistä kriteereistä..!

Vierailija
38/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin, että isäni silloinen ystävä oli kiinnostunut minusta. Olin 15 v. ja tämä "ystävä" jo viisikymppinen. Vanhempani tai sisarukseni eivät tajunneet mitään, mulle vaan tuli sellainen ällö fiilis tästä miehestä, vaikka sinänsä hän käyttäytyikin ihan normaalisti. Jossain vaiheessa hän alkoikin sitten ihan tosissaan ahdistella minua. Ällöttävä persoonallisuushäiriöinen ihminen.

Vierailija
39/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on narsistivainu. Narsistiset ihmiset herättävät yleensä aina minussa negatiivisia fiiliksiä ihan ensikontaktista lähtien, vaikka en välttämättä heti tajua (tietoisesti) ihmisen narsistisia piirteitä. Kun olen paremmin tutustunut kyseisiin ihmisiin, on heistä tullut selkeämmin esille narsistisia piirteitä (manipulointia, kyvyttömyyttä nähdä omia virheitä, kyvyttömyyttä pyytää anteeksi, oman erinomaisuuden korostamista jne.)

Vierailija
40/101 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vähän kylmät väreet etenkin tuosta yhdestä viestistä että joku oli aavistanut toisen kuoleman. Olen itse todella herkkä aavistamaan asioita ja monia asioita olen nähnyt "ennalta" ja myös ihmisistä aavistanut todellisia luonteita.

Nyt sitten mulla on ollut jo kuukausia itsestäni sellainen olo että en ole ihan terve fyysiesti. Että jotain on vialla. Ja olen huomannut että aika usein tuntemattomat tai puolitutu ihmiset katsovat minua ja heidän katseensa muuttuu jotenkin surulliseksi. Mikä on outoa, sillä usein hymyilen ihmisllle ja ihmiset hymyielvät takaisin.

Tänäänkin bussissa eräs nuori poika katseli minua pitkään, välillä katsoa muualle, mutta katsoi sitten uudestaan ja hän näytti todella surulliselta. Ei siis olut surullinen tullessan bussiin ja katsoi minua eka normaalisti, mutta kun katseemme kohtasivat, silmiin tuli surullinen, säälivä ilme. 

Pelottaa, mutta jos näistä lääkärille menee puhumaan leimaa varmaan vaan mielenterveysongelmaiseksi (jota siis en ole).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä