Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset äidit kokee paremmuuden tunnetta, jos heillä sekä tyttö että poika? ev

Vierailija
03.01.2006 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas

Vierailija
62/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta sellainen sisarussarja on jotenkin viehko. Serkkuni olivat 3 tyttöä ja olin aina vähän kade heille.

Nyt olen yhden pojan äiti, joten se illuusio on jo rikkoutunut. Mutta ihan kiva kun tuli poika, en olisi osannut sitä itse toivoakaan, joten olisin jäänyt tästä ihanuudesta paitsi. Jos nyt todella saisi valita, ottaisin pojalle mieluusti 2 pikkusiskoa. Mutta katsotaan, mitä tulevaisuudessa tulee vai jääkö ainokaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen ei todellakaan voi itse vaikuttaa, sehän on tieteellisestikin todettu.

Vierailija
64/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sukupuoleen ei todellakaan voi itse vaikuttaa, sehän on tieteellisestikin todettu.

Mutta muuten kyseessä lienee ollut " ruotsalainen" tutkimus, jolle saa vetää ruksit päälle.

Vierailija
65/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut sanomaan että, " kyllä miehellä pitää poika olla" . Tytön jälkeen synnytin pojan ja tuntui että sain ihan roimasti onnitteluja juuri vauvan sukupuolen takia, että oli poika.

Vierailija
66/66 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ullakin on kyllä molempia sukupuolia ja se on mukavaa, mutta että kokisin ylemmyyttä jotain toista kohtaan niin voi hyvänen aika... en todellakaan.