Miksi toiset äidit kokee paremmuuden tunnetta, jos heillä sekä tyttö että poika? ev
Kommentit (66)
Rehellisesti sanoen kyllä aidosti ihmettelen miten olet " tehnyt" pojan ja tytön tietoisesti kuten kirjoitit. Tästähän oli taannoin kiinnostava artikkeli, kun oli tutkittu voiko pariskunta vaikuttaa syntyvän lapsen sukupuoleen. Mm. yhdyntä ajankohdalla ei ollut minkäänlaista merkitystä sukupuolen suhteen. Eli missä tahansa vaiheessa kiertoa raskautui, niin sillä ei sukupuolen kannalta ollut vaikutusta.
Vierailija - 03.01. 14:59 vastaa tähän viestiin (29/32)
Varmaa ja luotettavaa ei tietenkään ole, koska kaikki naiset ei tunne kroppaansa ja kaikilla miehillä ei ole molempia siittiöitä tarpeeksi.
T:22
Miehillä nimenomaan on MOLEMPIA ns. poika ja tyttösiittiöitä saman verran...Lue ensin tutkimustulokset, äläkä puhu soopaa.
olisin kyllä pettynyt tosi pahasti" .......voi äidin tyhmyyttä..eikö lapsi itsessään merkitse mitään? Tai se että saa terveen lapsen?tai että yleensä saa lapsen? En ymmärrä näitä itseään toteuttavia " tahdon omakotitalon, pojan ja tytyn ja koiran ja ja ja..." Minulla on yksi ihana lapsi, poika, hyvä näin, en tarvitse itseäni varten enempää, jos on tullakseen tulee ja kumpi vaan om tervetullut. Olen kiitollinen että olen saanut tulla äidiksi.
Joillakin miehillä on selvästi enemmän jompaa kumpaa siittiölajia.
En ole 22, mutta meillä " tehtiin" tyttö harvavälisellä yhdynnällä (siittiöt vanhoja) ja poika yhdynnällä tismalleen ovulaatiopäivänä ja tiheillä yhdynnöillä. No tämä on jokin kansan uskomus, mutta toimi meillä...
Vierailija:
Vierailija - 03.01. 14:59 vastaa tähän viestiin (29/32)
Varmaa ja luotettavaa ei tietenkään ole, koska kaikki naiset ei tunne kroppaansa ja kaikilla miehillä ei ole molempia siittiöitä tarpeeksi.
T:22Miehillä nimenomaan on MOLEMPIA ns. poika ja tyttösiittiöitä saman verran...Lue ensin tutkimustulokset, äläkä puhu soopaa.
Muutenhan niitä molempia sukupuolia tulis useimmin samanverran.
tutkimuksessahan todettiin että miehillä nimenomaan on molemman sorttisia siittiöitä, ja luonto valitsee kumpaa sukupuolta edustava siittiö kulloinkin hedelmöittää munasolun. Tutkimus tehtiin muutama vuosi sitten.
Vierailija:
Joillakin miehillä on selvästi enemmän jompaa kumpaa siittiölajia.En ole 22, mutta meillä " tehtiin" tyttö harvavälisellä yhdynnällä (siittiöt vanhoja) ja poika yhdynnällä tismalleen ovulaatiopäivänä ja tiheillä yhdynnöillä. No tämä on jokin kansan uskomus, mutta toimi meillä...
Tai kai se jonkun mielestä on hyvä sattuma!
Vierailija:
tutkimuksessahan todettiin että miehillä nimenomaan on molemman sorttisia siittiöitä, ja luonto valitsee kumpaa sukupuolta edustava siittiö kulloinkin hedelmöittää munasolun. Tutkimus tehtiin muutama vuosi sitten.
Tietämättään, tahtomattaan. Miten muuten poikia syntyisi esim. sodan jälkeen enemmän?
Harvemmin rakastelevilla tämän vanhan uskomuksen mukaan syntyy poikia. Tieteellistä todistusta ei tälläisestä kuitenkaan ole. En ole varma muistanko maata oikein, mutta taisi olla Ranska jossa oli joskus 90-luvulla tutkittu tätä asiaa. Tieteellistä todistusta ei kuitenkaan kyetty saamaan väitteelle.
ja kokee ehkä täyttäneensä jonkun " normin" - suoriutuneensa tehtävästä " oikein" .
Omassa päässäni ei ole ko pakollista kaavaa ja olen onnellinen molemmista tytöistäni - olisin minäkin halunnut kolmannen tytön bonuksena, mutta miehelle kaksi lasta riitti.
Lapsistaan kannattaa aina olla ylpeä ja kannustaa heitä eteenpäin, mutta paremmuuden tunne verrattuna muihin on ehkä parempi pitää vain omana tietonaan.
Tietysti sodan melskeissä seksielämä ei voinut olla kovin viriiliä, kun miehet olivat rintamalla. Tässä mielessä se vanhan kansan ajatus pitää paikkansa...
alkeita lisääntymisen biologista, niin pääsette edes jyvälle hieman..
heh heh! ei tämä oala mitään mutua sentään ole, ei näitä asioota ihan pelkällä peruskoulupohjalla voi ajatella..
Olen mielestäni etuoikeutettu saadessani seurata kummankin pikkuisen ajatusmaailmaa ja kehitystä. Mutta sitä kommenttia en ymmärrä ollenkaan, että " nyt ei sitten tarvii välttämättä tehdä enempää, kun on jo molempaa sukupuolta oleva lapsi" . Eihän se nyt niin mene, lapsi on lapsi eikä vain sukupuolensa edustaja.
se että he ovat terveitä.
Terveisin 3 ihanan pojan äiti
Vierailija:
Tietysti sodan melskeissä seksielämä ei voinut olla kovin viriiliä, kun miehet olivat rintamalla. Tässä mielessä se vanhan kansan ajatus pitää paikkansa...
Sen takia usein pitkään yhdessä ollut pariskunta saa pitkän poikalauman jälkeen tytön, myös vanhenemisella on yhteys tyttöihin, mutta eikös se vanhemmiten seksielämä usein hiljenny =)
Molempia olen aina halunnut. Esikoinen oli tyttö ja toista odottaessani toivoin poikaa. Jos olisin synnyttänyt toisen tytön, en usko että se olisi ollut pettymys, mutta jos kolmaskin olisi ollut tyttö niin luultavasti oisi hetken aikaa kirpaissut.
Tieteellisestihän on (kuten tietysti tiedätkin) todistettu ettei yhdyntäajankohta vaikuta syntyvän lapsen sukupuoleen jne.
Ennen kahden pojan äitinä, katsoin säälien joka ikistä pelkkien tyttölapsien äitiä, nyt kun mulla on tyttökin, on säälittäviä myös ne pelkkien poikien äidit, mutta ne tyttölasten äidit on edelleen pahnan pohjimmaisina.
[/quote]
t:22