Miksi toiset äidit kokee paremmuuden tunnetta, jos heillä sekä tyttö että poika? ev
Kommentit (66)
Vierailija:
Pidättäytyminen pitkään kuulemma myötävaikutti poikien runsaaseen määrään.
Helppokos se on selittää...
Poikasiittiöt taas uivat nopeasti, mutta kuolevat myös nopeammin. Eli tällä " kaavalla" ovulaatioaikaan hedelmöittyisi todennäköisemmin poika ja jos yhdyntä on ennen ovista, niin todennnäköisemmin olisi ovulaation aikana enää ne pidempi-ikäiset tyttösiittiöt elossa valmiina hedelmöittämään. Ja aina munasolu ei ole halukas ottamaan vastaan juuri sillä hetkellä tarjolla olevia siittiöitä (jotka siis olisivat pääosin vain jompaakumpaa sorttia).
Vierailija:
Poikasiittiöt taas uivat nopeasti, mutta kuolevat myös nopeammin. Eli tällä " kaavalla" ovulaatioaikaan hedelmöittyisi todennäköisemmin poika ja jos yhdyntä on ennen ovista, niin todennnäköisemmin olisi ovulaation aikana enää ne pidempi-ikäiset tyttösiittiöt elossa valmiina hedelmöittämään. Ja aina munasolu ei ole halukas ottamaan vastaan juuri sillä hetkellä tarjolla olevia siittiöitä (jotka siis olisivat pääosin vain jompaakumpaa sorttia).
yhdynnöillä ovis aikaan, ja toinen poika yhdellä ainoalla yhdynnällä muutamaa päivää ennen ovista?
Sen sijaan elinkaaren pituudessa ei havaittu eroa, kuten ei myöskään hitaudessa / nopeudessa. Toisekseen jos tutkimustulokset olisivat virheellisiä ja tämä ajatus tyttösiittiöiden pidemmästä elinkaaresta pitäisi paikkansa, niin eiköhän moni 3 jopa 4 poikaa/ tyttöä putkeen tekevä ajoittaisi yhdyntänsä niin että poika / tyttö saisi alkunsa...
Jos olisi vaan toista sukupuolta, niin mielummin olisin 3 pojan äiti kuin tytön.
Vierailija:
yhdynnöillä ovis aikaan, ja toinen poika yhdellä ainoalla yhdynnällä muutamaa päivää ennen ovista?
Ottakaa myös huomioon sellainen tutkimus, että naisella ovis on ennen puoltaväliä eikä sen aikaan, yleensä!
Minulla on kaksi pientä tyttöä, ihania, sieviä, älykkäitä. Loistokaksikko. Olen heistä äärimmäisen ylpeä.
En osaisi kuvitellakaan, että toinen olisi tyttö ja toinen poika, sittenhän he olisivat " eri paria" . :) Ajattelen, että kaksi tyttöä ovat yhteydessä toisiinsa läpi elämän, toisin kuin pojat tai tyttö ja poika.
Mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään, että joku toinen yhdistelmä olisi tavoittelemisen arvoisempi kuin joku toinen. Kun eihän näihin edes voi vaikuttaa itse!
Vierailija:
Minulla on kaksi pientä tyttöä, ihania, sieviä, älykkäitä. Loistokaksikko. Olen heistä äärimmäisen ylpeä.En osaisi kuvitellakaan, että toinen olisi tyttö ja toinen poika, sittenhän he olisivat " eri paria" . :) Ajattelen, että kaksi tyttöä ovat yhteydessä toisiinsa läpi elämän, toisin kuin pojat tai tyttö ja poika.
Mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään, että joku toinen yhdistelmä olisi tavoittelemisen arvoisempi kuin joku toinen. Kun eihän näihin edes voi vaikuttaa itse!
ja puhumassa että mennäänkö naimisiin? Ja ko. tietty tyttö ja poika.
melko varmasti saa enää yhtään lasta vaikka kuinka haluaisin.
Uskomattomia ääliöitä äideiksi!
Ja etenkin sinä Insesti-äiti, joka ihannoi lastensa halailua+pussailua... sairasta!
ja haluamme vielä toisen lapsen. Olisi tietysti kiva saada toista sukupuoltakin oleva, mutta kyllä se on aivan yhtä rakas, tuli kumpi tahansa! Itseasisassa minä haluaisin vielä kaksi lasta, sukupuolesta riippumatta, mutta mies haluaa kaksi, eikä enempää, oli se sitten tyttö tai poika. Ainakaan minun miehelle se poika ei ole pakkomielle. Tämä tyttö on ainakin kiertänyt isin ihan pikkurillin ympärille.
Minkälainen ihminen voi ihan oikeesti päästää suustaan lauseen: pelkkien tyttöjen äidit ovat pahnanpohjimmaisia??!
Annas kun veikkaan: olet melko typerä tapaus, koulutuksesi korkeintaan keskiasteelta, todistuksesi keskiarvo peruskoulussa korkeintaan 7,5, vanhempasi myöskään eivät voi olla korkeakoulutettuja, et harrasta mitään sivistävää... SIIS ET MITENKÄÄN VOI OLLA ÄLYKÄS IHMINEN!!
Olen täysin samaa mieltä. Joku vailla itsetuntoa oleva raukka, joka yritää päteä lapsensa avulla, kun ei ole muutakaan. Toivottavasti et kuulu tuttavapiiriini.
Luultavasti oisin yrittänyt niin kauan että olisin saanut pojan. Esikoinen oli tyttö. Nyt on molemmat ja enempää ei ole suunnitelmissa.
Minusta on ihanaa kun on molempia sukupuolia.
Tuttavaperheeseen syntyi kolmas tyttö ja perheen isä reilusti kertoi aluksi sukupuolen olleen jo lievä pettymys.
Vierailija:
Minkälainen ihminen voi ihan oikeesti päästää suustaan lauseen: pelkkien tyttöjen äidit ovat pahnanpohjimmaisia??!Annas kun veikkaan: olet melko typerä tapaus, koulutuksesi korkeintaan keskiasteelta, todistuksesi keskiarvo peruskoulussa korkeintaan 7,5, vanhempasi myöskään eivät voi olla korkeakoulutettuja, et harrasta mitään sivistävää... SIIS ET MITENKÄÄN VOI OLLA ÄLYKÄS IHMINEN!!
Koska todellista itsetuntoa ei ainakaan ole tippaakaan.
paljon oli poikaa toivonut. Eräs vanhempi mies kertoi minun odottaessani ensimmäistä, että kaikki miehet toivovat ainakin salaa poikaa. Muistan loukkaantuneeni kommentista melkoisesti.
Vierailija:
paljon oli poikaa toivonut. Eräs vanhempi mies kertoi minun odottaessani ensimmäistä, että kaikki miehet toivovat ainakin salaa poikaa. Muistan loukkaantuneeni kommentista melkoisesti.
purkavat pahaaoloaan täällä haukkumalla toisten koulutusta (joka muuten on korkeakoulu) ja insesti-äidiksi, vaikka perheessä yleisesti halitaan ja pussaillaan paljon ja mikä sen ihanampaa kuin sisarukset rakastavat toisiaan kiusaamisen ja haukkumisen sijaan, mutta sitä se elämä on toisille, kateutta.
Pidättäytyminen pitkään kuulemma myötävaikutti poikien runsaaseen määrään.