Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla ulkonäkösi muuttunut siitä hetkestä kun tapasit miehesi??

Vierailija
28.12.2005 |

Mä itse olin blondi, hiukset pitkät ja kohtalaisen hyväroppainen " bilehile" ... Nykyään hiukset ovat lyhyet ja tummat ja tyyli enemmänkin sporttinen... ja kropassa varmaan kymmenen kiloa enemmän ensitapaamisesta... Miehen mukaan vaan lihaksia poikamme kantamisesta. Sweet, mutta aika epätoivoista :-)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka oli tavatessamme lyhyt, nyt se on pitkä. Muuten ei oo paljon muutoksia tapahtunut. En oo kasvanu pituutta enkä leveyttä yhdeksän vuoden aikana.

Vierailija
2/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen olin sivuilta ja takaa kalju, vain päälaella kasvoi " auton alle jäänyt siili" ja sekin oli sininen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nht mulla on pitkä suora tukka, ja olen kovin sovinnainen perheenäiti, kiloja tullu 5 lisää. Miekin kyllä on muuttunu, varmaan enemmän kun mä:)

Sillä olipitkä musta tukka, prätkärotsi ja tennarit ja bändi. Nyt on enenmmänkin sellanen vuoden mies-tyyppinen tyyppi, kaunis poika:)

Vierailija
4/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on n. 10 kg enemmän, ryppyjä on jo ilmestynyt (ikää nyt 34.v.), tissit roikkuu, raskausarpia reilusti, nykyisin käytän silmälaseja jne, mutta edelleen ikäisekseni aika hyvä pakkaus..

Vierailija
5/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joissain huonompaan esim.raskausarvet, kaikki normaali vanheneminen (8.5v)..

Mutta yleisesti en ihan kauheesti ole huonontunut ;) Ja mieskin edelleen tykkää.

Vierailija
6/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ovat vaaleammat ja olen 5 vuotta vanhempi. 2 lasta on varmaan muuttanut myös luonnetta.

Vierailija
7/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet oli teinikuteita, napapaita oli in. Nyt hiukset ovat puolipitkät vaaleat, vaatemaku aikuistunut, mutta ei silti tätimäinen. Kiloja on tullut 5 lisää 7 vuoden aikana.

Vierailija
8/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks olin tosi hoikka nuorena, että vieläkään ei mene ylipainon puolelle =) tukka on edelleen pitkä ja ilme iloinen.

Vierailija
9/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset muuttunu montaa kertaa välissä,kilot suunnilleen samat.

Vierailija
10/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 13 vuotta on kulunut ja yövalvomisia tullut neljän lapsen kanssa. Paino sama. Treenatumpi olin silloin joskus :)

Vierailija
11/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut noin kymmenen kiloa lisää painoa, tukka on nykyisin suora ja pidempi, silloin käytin rillejä joitanykyään en enää tarvitse. Meikkiä käytän vähemmän kuin silloin. Yhdessä ollaan oltu vajaa 16v.

Vierailija
12/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa joo..no ei mitään pahaa..ehtiihän tässä elämän varrella vielä muuttumaan vaikka miten..

Vierailija
13/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 46 kg, nyt 60 kg. Minusta on tullut akka.

Vierailija
14/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihonut 12 kg, mojovat raskausarvet, tissit megalomaaniset, imetän, alapää säpäleinä, reisissä rutkasti enemmän sellua ja löllyvää lihaa, valkoista. mut synnytin 3 viikkoo sitten. kyllä on ihanaa

Vierailija
15/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ihan koko tätä aikaa olla seurusteltu, mutta samoissa porukoissa on pyöritty 15-vuotiaasta.

Vierailija
16/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino sama, tyyli muutenkin sama. 7v yhdessä, 2lasta.

Vierailija
17/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ovat muuttuneet tyttömäisestä pyöreydestä naisen kasvoihin, jossa luusto erottuu selvästi. Varmastikin aikuistuminen näkyy myös katseessa. Olen nykyään sulkeutuneempi ja varovaisempi. Ryhtini on suorempi.

Vierailija
18/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on yhtä pitkät, mutta kivemman väriset ja niissä on parempi malli. Kaksi lasta on jättäneet kroppaan leikkausarven, eivätkä rinnat ole enää aivan niin terhakat. Kuitenkin kiloja on suunnilleen saman verran, eli sopivasti ja oma tyyli vahvistunut, joten kauniimpi olen kuin silloin teininä tavatessamme. Mieskin kehuu kyllä nuoren näköistä olemustani. :)