Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan lapsia

Vierailija
08.09.2014 |

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään.

No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän lapsia kunhan altistus heidän kanssa olemiselle ei kestä kovin kauan. 

Vierailija
82/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaana luostareissa harrastettiin veluutta ja paastoa. 

Harjoitettiin toisenlaista uskoa uskon sivussa. Uskoa omaan tahtoon. 

On velalta väärin sanoa että hän on lapseton omasta tahdostaan. Niin ei ole. 

Se on pöyhkeyttä ja ylpeyttä sekä lapsenomaista uskovaisuutta johonkin ylempään voimaan.

Totuus nyt on että vela on biologinen olento siinä missä muutkin on. Kyllä vela nälkäisenä syö ja kiimassaan nai. Jos kehittynyttä ehkäisymenetelmää käytetään keppihevosena sille että minä olen niin päättäväinen että en halua lapsia, niin se on potaskaa. Se on itselleen valehtelua.

Sitä tulee syödyksi kun on nälkä ja lisäännyttyä kun on aika ja paikka sille. Normaaleja biologisia toimintoja eläville olennoille. 

Pelkästään paasto voi olla ihan hyväksi, mutta lopulta se tappaa ja heikentää. Selibaatti tekee paljon hyvää lyhyen aikaa, mutta pidempään se aiheuttaa seksuaalsiia vääristymiä ja mt-ongelmia.

Erityisesti miehillä se vaikuttaa hormonitoimintoihin haitallisesti ja itsetuntoon. 

Kannattaisi vähän miettiä että vaihtoehtoisesti veloja oli ennenkin. Eivät he tehneet asiasta suurta numeroa provosoimalla. He siirtyivät suosiolla syrjään luostareihin masturboimaan. Aina masturboinnin jälkeen he tunsivat maailman tuskaa siitä että alitajunnassa "heille välittyi viesti" ettei omaa tahtoa ole olemassakaan. Samalla heille antoi lohtua usko mielikuvitushahmosta. 

Koko asetelma oli hyvin skitsofreeninen. 

Siksi velojen kannattaisi olla rehellisiä itselleen ja tutkia itseyttä. Että kuka sielä kertoo meille ja miksi se kuvittelee että meitä muita samalaisia kiinnostaisi kuulla heidän erinomaisuudestaan?

Ei minua kiinnosta tietää toisen samalaisen olennon ja eläinlajin tuttuja jaaritelmia. Näitä samoja egoistit ovat itkeneet vuosisatoja. 

Olette te velat todella erityisiä ja erinomaisia lumihiutaleita. Samalaisia kuin ketkä tahansa lapset ja syntyvät lapset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi haluat kertoa tuosta? Minäkään en erityisemmin pidä esim koirista, huumeidenkäyttäjistä, puliveivareista, yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjistä, laiskoista ihmisistä, vihaisista ihmisistä jne. Mutta en tee siitä aloitusta, koska pärjään tunteitteni kanssa. Jokaisella on asioita, joista ei erityisemmin välitä, ei tykkää, tai inhoa. Mitä sitten? Koita selvittää tunteesi, ne on ihan normaaleja. Saitko lapsena vanhemmiltasi apua negatiivisten tunteiden hallintaan ja käsittelyyn? Aikuisenakin voi mennä terapiaan, siellä voi sitten käsitellä noita vaikeita asioita. 

Tätä minäkin mietin, että mikä aiheuttaa ap:lle tarpeen tulla avautumaan tästä inhostaan? Itsekään en pidä esim. koirista tai kissoista, mutta en mä siitä koe tarvetta avautua. Toinen asia mikä mua ihmetyttää on se, että miksi on ”sallittua” inhota lapsia, mutta ei ole ”sallittua” inhota eläimiä, vaikkapa koiria.

Vierailija
84/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on antanut tietyille uniikeille lumihiutaleille vääristymän mieleen.

Se että ehkäisyä käytetään on joku todiste sille ettei tahdo lapsia. Sehän voi olla pikemminkin pelkuruutta ja heikkoa kykyä ottaa riskejä. Meillähän Suomessa on muutenkin populaatiossa paljon heikentynyttä riskien kyvyn ottoa.

Ei perusteta yrityksiä ja ollaan vaan ja möllötetään turvallisessa tylsässä arjessa. Kärsitään mieluummin puutteessa kuin tehtäisi jotain asioiden eteen.

Myös heikko stressinsietokyky on lisääntynyt hyvinvoinnin myötä.

Ihminen sitten valehtelee itselleen että on vaihtoehtoisesti lapseton, vaikka älykäs ihminen ja totuuteen uskova uskaltaa kyllä myöntää että asiat voisi olla toisin, jos ei olisi ehkäisyä, jos olisi tavannut sopivan lajikumppanin ja palapelin kaikki osat ohjaisi siihen suuntaan. 

Ei pidä elää valheessa ja kuvitella omaa erinomaisuuttaan. Sitähän moni vela tekee ja laulaa yhteistä lauluaan. Porukan henki vain tiivistyy ja elävät yhdessä suuressa oma uskontonsa valheessa. 

Pitäisi löytyä myös sitä itsekritiikkiä.

Vierailija
85/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä huomionkipeyttä, l. narsismia. Anoppini on ihan samanlainen. Naurattaa ja on kiva tehdä erinäisiä käytännön piloja hänen kustannuksellaan.

Vierailija
86/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan vanhuksia. Vanhukset ovat itsekkäitä ja äänekkäitä vänkääjiä, jotka haisevat pahalle. Silti en koe tarvetta terapoida asiaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruutta ajatteluun, mitä muuta tuohon voi sanoa. Miksi pitää julistaa, että inhoaa jotain? Toimiiko otsalohkosi?

Vierailija
88/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että tästä puhutaan. Aina vängätään syitä miksi joku ei halua lapsia ja todella suurella osalla syy on juuri tämä; lapset inhottavat. Sitten kun sen sanoo ääneen, niin ollaan jo viemässä roviolle, että kuinka kehtaakin sanoa niin. Siksi pitää keksiä tekosyitä, koska ei jaksa olla "kylmä ja tunteeton", vaikka esim. itselleni koirat ovat todella rakkaita ja tykkään touhuta niiden kanssa. Lapsia taas en voi sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta raivoa herättää kun olet itse äiti ja kerrot ettet pidä yleisesti lapsista juurikaan :D omistani Toki, mutta jos olen ilman lapsia jossain niin todellakin yritän vaan vältellä lapsia! En halua leikkiä heidän kanssaan tai muuta. Vastaan toki jos jotain kysyvät, ihmisiä hekin vain ovat.

Vierailija
90/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin kun luin taas tän saman aloituksen miljoonannen kerran. Eikö veloilla ole lauantaina muuta tekemistä kun kirjoittaa lapsivihaviestejä vauva. Fi- palstalle :D Mulla oli muuten juuri tällainen vihamielinen vela työkaverina. Nyt tää vela on vanhempainvapaalla ja uudestaan raskaana. Eli veikkaan täällä aika monen velan olevan alle 30 v ja se mieli voi hyvinkin muuttua kun aikuistuu. Ja kyllä, lapset voi olla ärsyttäviä. Mun omakin 5 v osaa olla todella ärsyttävä. Minä olen kuitenkin aikuinen ihminen ja ymmärrän että lapsi ei osaa käyttäytyä vielä kun aikuinen ja minun tehtävä on opettaa ja kasvattaa lasta. Kaikista ei ole vanhemmiksi ja hyvä että ihmiset, joiden oma viha muistuttaa juuri sen pienen lapsen kiukkua ei hankikaan lapsia. Mulla tuli tästä aloituksesta mieleen mun tytär joka voi kovaan ääneen julistaa miksi vihaa juuri jotain tiettyä vaatetta ja ei halua pukea sitä. Samaa lapsen kiukkua havaitsen apn kirjoituksessa. Epäilen tätä kyllä myös provoksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/96 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ns. vela, mutta kirjoitti:

Ehkäisy on antanut tietyille uniikeille lumihiutaleille vääristymän mieleen.

Se että ehkäisyä käytetään on joku todiste sille ettei tahdo lapsia. Sehän voi olla pikemminkin pelkuruutta ja heikkoa kykyä ottaa riskejä. Meillähän Suomessa on muutenkin populaatiossa paljon heikentynyttä riskien kyvyn ottoa.

Ei perusteta yrityksiä ja ollaan vaan ja möllötetään turvallisessa tylsässä arjessa. Kärsitään mieluummin puutteessa kuin tehtäisi jotain asioiden eteen.

Myös heikko stressinsietokyky on lisääntynyt hyvinvoinnin myötä.

Ihminen sitten valehtelee itselleen että on vaihtoehtoisesti lapseton, vaikka älykäs ihminen ja totuuteen uskova uskaltaa kyllä myöntää että asiat voisi olla toisin, jos ei olisi ehkäisyä, jos olisi tavannut sopivan lajikumppanin ja palapelin kaikki osat ohjaisi siihen suuntaan. 

Ei pidä elää valheessa ja kuvitella omaa erinomaisuuttaan. Sitähän moni vela tekee ja laulaa yhteistä lauluaan. Porukan henki vain tiivistyy ja elävät yhdessä suuressa oma uskontonsa valheessa. 

Pitäisi löytyä myös sitä itsekritiikkiä.

Oma tapani on lähinnä pyllynreikäehkäisy, mutta itsekriittisyyttä löytyy sen verran että vaikeaa on pitää erektiota yllä kun sonnan haju leijailee ylös sieraimiin saakka ;(

Vierailija
92/96 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, älä ole noin lapsellinen. Lapset vain ovat lähtökohtaisesti rasittavia, aikuisissa rasittavat mulkerot ovat poikkeustapauksia.

Ja joo, totta kai omat lapset ovat ihania. Paitsi sen mielestä, joka joutuu sun enkeleiden hakkaamaksi sun tietämättäsi.

Se on juuri näin. En ole vielä tavannut aikuista, jonka elämän tärkein asia olisi huomion saaminen millä keinolla tahansa. Siis hokemisella, ääntelemisellä ja yleisellä temppuilemisella. Jopa negatiivinen huomio kelpaa ja lapsista onkin mahtavaa saada aikuinen raivostumaan. Monet lapset ovat itserakkaita paskoja kun maailmaan ei mahdu muuta kuin omat tarpeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/96 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin notkut vauvapalstalla asiasta vaahtoamassa? Vähän sama kuin punavuorelainen viherhöperö notkuisi dieselmaasturit.com-palstalla masturboimassa.

Fetissinsä kullakin.

Vierailija
94/96 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyhöti öyhöti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/96 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseelle ne vauvat haisee, pimpulistahan ne on suoraan tulleetkin

Vierailija
96/96 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihaa vauvoja mutta mä tein pilkkaa yhdelle keskitasoisesti kehitysvammaiselle Mikko känsälälle että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia kun se siitäkin huolimatta pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi