Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kerrankin miehen, joka oikeasti kiinnostaa, mutta tajusin liian myöhään

Vierailija
11.10.2014 |

kun olin jo antanut pakit hänelle, kun olin toisen k**ipään pauloissa. Vasta myöhemmin tajusin, että tämä mies, vaikken häneen ehtinyt kunnolla tutustua merkitsee minulle.

Nyt piehtaroin ikävässä ja epätoivossa, masennuskin painaa. En enää vaan voi enää lähestyä tuota miestä ja epätodennäköistä, että hän enää olisi kiinnostunut minusta. Jo antamieni pakkieni jälkeen tuntui, että kiinnostuksensa lopahti emmekä ole nähneet nyt puoleen vuoteen. Toiseksi tämä pahentunut masennus rupsauttanut ulkonäköänikin, joten viimeistään nykyisen ulkonäköni näkeminen veisi viimeistään mielenkiinnon.

Tällainen purkautuminen vaan, en voi puhua asiasta tosielämässä kunnolla kenellekään.

Muilla ollut samankaltaista tilannetta? Miten olette toimineet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuo kokemasi ulkonäön huonontuminen on vain korviesi välissä ja johtuu masennuksesta. Hoida se ensin kuntoon ja lähesty sitten miestä jäätä koputtamalla.

Vierailija
2/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:19"]

kun olin jo antanut pakit hänelle, kun olin toisen k**ipään pauloissa. Vasta myöhemmin tajusin, että tämä mies, vaikken häneen ehtinyt kunnolla tutustua merkitsee minulle.

Nyt piehtaroin ikävässä ja epätoivossa, masennuskin painaa. En enää vaan voi enää lähestyä tuota miestä ja epätodennäköistä, että hän enää olisi kiinnostunut minusta. Jo antamieni pakkieni jälkeen tuntui, että kiinnostuksensa lopahti emmekä ole nähneet nyt puoleen vuoteen. Toiseksi tämä pahentunut masennus rupsauttanut ulkonäköänikin, joten viimeistään nykyisen ulkonäköni näkeminen veisi viimeistään mielenkiinnon.

Tällainen purkautuminen vaan, en voi puhua asiasta tosielämässä kunnolla kenellekään.

Muilla ollut samankaltaista tilannetta? Miten olette toimineet?

[/quote]

Oletko se sama, joka valitti eilen(?), ettei voi mennä ulos kun on lihonut ja rupsahtanut puolessa vuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä siitä sen enempää ole koskaan ollut kiinnostunut. Olet vain epätoivoinen ja sinulla on pakko olla joku.

Vierailija
4/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:19"]

kun olin jo antanut pakit hänelle, kun olin toisen k**ipään pauloissa. Vasta myöhemmin tajusin, että tämä mies, vaikken häneen ehtinyt kunnolla tutustua merkitsee minulle.

Nyt piehtaroin ikävässä ja epätoivossa, masennuskin painaa. En enää vaan voi enää lähestyä tuota miestä ja epätodennäköistä, että hän enää olisi kiinnostunut minusta. Jo antamieni pakkieni jälkeen tuntui, että kiinnostuksensa lopahti emmekä ole nähneet nyt puoleen vuoteen. Toiseksi tämä pahentunut masennus rupsauttanut ulkonäköänikin, joten viimeistään nykyisen ulkonäköni näkeminen veisi viimeistään mielenkiinnon.

Tällainen purkautuminen vaan, en voi puhua asiasta tosielämässä kunnolla kenellekään.

Muilla ollut samankaltaista tilannetta? Miten olette toimineet?

[/quote]

Oletko se sama, joka valitti eilen(?), ettei voi mennä ulos kun on lihonut ja rupsahtanut puolessa vuodessa?

[/quote]

:O En sentään noin ahdistunut ole.

Suuri syy masennukseeni on tämä virhe, minkä tein miehen suhteen.

t.ap

Vierailija
5/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:27"]

Et sä siitä sen enempää ole koskaan ollut kiinnostunut. Olet vain epätoivoinen ja sinulla on pakko olla joku.

[/quote]

Olen. Kun tapasin tämän miehen ja näimme useasti, olin tämän toisen k**ipäähurmurin pauloissa. Hänpaljastui narsistiseksi "viettelijäksi". Näin tätä oikeasti kiinnostavaa miestä yhteisessä aktiviteetissa, missä oli muitakin. Lopulta hän pyysi minua treffeille.

Tällä hetkellä tuntuu, että yksikään toinen mies ei kiinnosta.

t.ap

Vierailija
6/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä logiikkaasi. Annoit miehelle pakit, et ehtinyt tutustumaan häneen ja nyt äkkiä tämä mies merkitseekin sinulle niin paljon, että oikein masentaa, kun et saa häntä. Varmasti hänessä jotain vikaa oli, kun silloin et valinnut häntä, vaan päädyit toiseen. Maailma on miehiä täynnä, jos toisen kanssa tulee ero, niin ei heti tarvitse ottaa liukuhihnalta uutta tai mikä pahempi, haikailla jotain herra Täydellisyyttä, jota ei välttämättä ole olemassa. Mitä jos nyt vaan keskityt itseesi, syöt paremmin, kuntoilet ja opit arvostamaan itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:42"]

En ymmärrä logiikkaasi. Annoit miehelle pakit, et ehtinyt tutustumaan häneen ja nyt äkkiä tämä mies merkitseekin sinulle niin paljon, että oikein masentaa, kun et saa häntä. Varmasti hänessä jotain vikaa oli, kun silloin et valinnut häntä, vaan päädyit toiseen. Maailma on miehiä täynnä, jos toisen kanssa tulee ero, niin ei heti tarvitse ottaa liukuhihnalta uutta tai mikä pahempi, haikailla jotain herra Täydellisyyttä, jota ei välttämättä ole olemassa. Mitä jos nyt vaan keskityt itseesi, syöt paremmin, kuntoilet ja opit arvostamaan itseäsi.

[/quote]

Tuolla aktiviteetissa kyllä tutustui, mutta ei niin henkilökohtaisella tasolla kuin kahden kesken tutustuessa. En usko, että tulee toista hänenlaistaan, joka olisi vielä minusta kiinnostunut.

t.ap