Inhoan lapsia
Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään.
No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä, jotka haluavat ja tekevät lapsia on vika. Täytyy olla!!!!! Kukaan täysijärkinen ei tee lapsia. On joku vika tai trauma lapsuudessa. On ollut kurja lapsuus, niin haluaa lapsen, että korjaa sen olemalla itse hyvä äiti. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Täysin mielikuvituksen puutetta. Eikö voi elää elämää itselleen. Miksi pitää elää elämä lapsen kautta???? Kuka hullu haluaa valvoa yöt lapsen takia, Ei voi olla koskaan rauhassa jne. Aina ajatella ensin lapsen etua jne. Eikö rakasta itseään niin paljon, että jättää lapsen tekemättä. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Miksi pitäisi tehdä lapsia???? Jumala on luonut ihmiset veloiksi!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUO
FIKSUN IHMISEN, FIKSU KIRJOITUS. TÄYTTÄ ASIAA💕💕💕💕
Ja vielä vauva.fi keskustelupalstalla! Ymmärtäisin jos olisi lukijan pääkirjoituksena VELAN SANOMISSA.
Tuo "lukija" tuli ylimääräisenä, kun leikkailin ja liimailin. :D
Ap:n kaltaiset eivät lisäänny, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä säälittävä ap ei ole ikinä saanut pitää sylissä nukkaposkista, tuoksuvaa ihanaa nyyttiä joka on ikioma, jota kohtaan tuntee käsittämättömän vahvaa rakkautta ja joka jatkaa suvun tarinaa tuoden iloa ja elämää jokaiseen päivään. Ap ei selvästikään pidä itsestään eikä elämästään.
Vauvat ei ole ihania. Ne on oksettavia, inhottavia ja iljettäviä, lihavine/punaisine epämääräisine naamoineen.
-voit vihata ihan vapaasti. Tiedostan kyllä että ympäristössä on vaarallisia ihmisiä ja siksi minä vanhempana ja isänä tarkkailen jatkuvasti lasteni turvallisuutta. Muutaman kerran on pitänyt fyysisesti "taklata" lapsenvihaaja lapsen turvallisuuden vuoksi sellaiseen tilaan että saan anteeksi pyynnön ja rauhoitettua lapsenvihaajan.
Vihassa sinänsä ei ole mitään ongelmaa, mutta usein viha purkautuu väkivaltana lapsiin. Silloin on oltava vanhempien valmiudessa. Itse olen aina valmis vaikka niiittaamaan nyrkillä nopean napakan iskun hyökkääjän leukaan.
Olen kyllä huomannut miten lapsia saatetaan yrittää työntää kaupassa ostoskärryillä nurin tahallaan ja töniä. Puutun tähän välittömästi ja annan samalla mitalla takaisin. On minullakin ostoskärryt ja aika kova puskuvoima tarvittaessa.
Tarkoitus on lähinnä muistuttaa teitä vihaajia että mä niittaan jos tulette liian lähelle vihanne kanssa, mun tai muiden lapsia.
Mulla on ollut pienestä pitäen sellainen kyky aistia ympäristöstä vaaralliset ja vihamieliset olennot.
Niitä oli opettajissa, tarhantäteissä ja ihan luokkatovereissakin.
Heissä piilee sellainen terrori ja tuho, joka ei edistä yhteisön etuja.
He ovat haittamateriaalia yhteiskunnalle.
Usein riittää kun avaa silmät ja tarkkailee ympäristöä. Näitä moloja on liikenteessä ja niitä ei voi olla huomaamatta.
Että pitäkää edes ne näppinne irti meidän lapsista niin ei selviätte kivulta.
Selvä. Haluatko kertoa vielä jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei ole pakko tehdä, eikä heistä edes ole pakko pitää. Mutta että oikein inhotaan jotain ihmisryhmää pelkän iän perusteella? Ja sitten vielä tullaan nettiin avautumaan asiasta? Pidän sellaista ihmistä kyllä aika kehittymättömänä persoonana. Sellaisena, joka on jossain henkisen kehityksen aspektissa jäänyt lapsen tasolle.
Mäkään en pidä lapsista, mutta en koe olevani lapsivihaaja. Nykyvanhemmat tosin on aikalailla kaikki vihaamisen arvoisia.
the sense of the guards the kirjoitti:
-voit vihata ihan vapaasti. Tiedostan kyllä että ympäristössä on vaarallisia ihmisiä ja siksi minä vanhempana ja isänä tarkkailen jatkuvasti lasteni turvallisuutta. Muutaman kerran on pitänyt fyysisesti "taklata" lapsenvihaaja lapsen turvallisuuden vuoksi sellaiseen tilaan että saan anteeksi pyynnön ja rauhoitettua lapsenvihaajan.
Vihassa sinänsä ei ole mitään ongelmaa, mutta usein viha purkautuu väkivaltana lapsiin. Silloin on oltava vanhempien valmiudessa. Itse olen aina valmis vaikka niiittaamaan nyrkillä nopean napakan iskun hyökkääjän leukaan.
Olen kyllä huomannut miten lapsia saatetaan yrittää työntää kaupassa ostoskärryillä nurin tahallaan ja töniä. Puutun tähän välittömästi ja annan samalla mitalla takaisin. On minullakin ostoskärryt ja aika kova puskuvoima tarvittaessa.
Tarkoitus on lähinnä muistuttaa teitä vihaajia että mä niittaan jos tulette liian lähelle vihanne kanssa, mun tai muiden lapsia.
Mulla on ollut pienestä pitäen sellainen kyky aistia ympäristöstä vaaralliset ja vihamieliset olennot.
Niitä oli opettajissa, tarhantäteissä ja ihan luokkatovereissakin.
Heissä piilee sellainen terrori ja tuho, joka ei edistä yhteisön etuja.
He ovat haittamateriaalia yhteiskunnalle.
Usein riittää kun avaa silmät ja tarkkailee ympäristöä. Näitä moloja on liikenteessä ja niitä ei voi olla huomaamatta.
Että pitäkää edes ne näppinne irti meidän lapsista niin ei selviätte kivulta.
HAHAHAHAHA! HUUTONAURUA!!!! Ei tän kaltaisia ihmisiä ole olemassa, joku make 160cm siellä lässyttämässä. Musta tuntuu että enemmän porukka vihaa kaltaisiasi uhoaja-lässyttäjävanhempia joita tuntuu olevan nykyään pilvin pimein. :D
Vierailija kirjoitti:
Lapsivihan julistaminen keskustelupalstoilla on kyllä pelkästään säälittävää. Mihin päämäärään aloittaja pyrkii?
Tässähän on siis kyse palstatrollista, joka herättyään on yrittänyt keksiä uutta trollausaihetta, mutta koska on yksinkertainen, tekee taas noin sadannen trollaloituksen aiheesta "lapsiviha".
Ei ole trolli nyt oikein trollausvireessä.
Vierailija kirjoitti:
the sense of the guards the kirjoitti:
-voit vihata ihan vapaasti. Tiedostan kyllä että ympäristössä on vaarallisia ihmisiä ja siksi minä vanhempana ja isänä tarkkailen jatkuvasti lasteni turvallisuutta. Muutaman kerran on pitänyt fyysisesti "taklata" lapsenvihaaja lapsen turvallisuuden vuoksi sellaiseen tilaan että saan anteeksi pyynnön ja rauhoitettua lapsenvihaajan.
Vihassa sinänsä ei ole mitään ongelmaa, mutta usein viha purkautuu väkivaltana lapsiin. Silloin on oltava vanhempien valmiudessa. Itse olen aina valmis vaikka niiittaamaan nyrkillä nopean napakan iskun hyökkääjän leukaan.
Olen kyllä huomannut miten lapsia saatetaan yrittää työntää kaupassa ostoskärryillä nurin tahallaan ja töniä. Puutun tähän välittömästi ja annan samalla mitalla takaisin. On minullakin ostoskärryt ja aika kova puskuvoima tarvittaessa.
Tarkoitus on lähinnä muistuttaa teitä vihaajia että mä niittaan jos tulette liian lähelle vihanne kanssa, mun tai muiden lapsia.
Mulla on ollut pienestä pitäen sellainen kyky aistia ympäristöstä vaaralliset ja vihamieliset olennot.
Niitä oli opettajissa, tarhantäteissä ja ihan luokkatovereissakin.
Heissä piilee sellainen terrori ja tuho, joka ei edistä yhteisön etuja.
He ovat haittamateriaalia yhteiskunnalle.
Usein riittää kun avaa silmät ja tarkkailee ympäristöä. Näitä moloja on liikenteessä ja niitä ei voi olla huomaamatta.
Että pitäkää edes ne näppinne irti meidän lapsista niin ei selviätte kivulta.
HAHAHAHAHA! HUUTONAURUA!!!! Ei tän kaltaisia ihmisiä ole olemassa, joku make 160cm siellä lässyttämässä. Musta tuntuu että enemmän porukka vihaa kaltaisiasi uhoaja-lässyttäjävanhempia joita tuntuu olevan nykyään pilvin pimein. :D
Onhan niitä paljonkin. Pelkästään jouluruuhkassa näitä törmäilijöitä on aika paljon liikaa. Ei oikein ymmärretä että se ostoskärryllä tökkiminen voi sattua. Kyllä sen siinä vaiheessa huomaa kun iskä napakasti työntää kärryllä reidelle muistutukseksi miltä tuntuu kun tuupitaan.
On ihan ok olla pitämättä joistain asioista, mutta viha on sellainen voima, että se aiheuttaa vaaraa yhteiskunnalle. Lasten vihaajat on terrorin alku.
Vaarallisia ihmisiä ja haitallisia. Pidetään varamme ja tarkkaillaan.
Lastenvihaajille pitää tehdä heti jo selväksi ettei mitään häirintää hyväksytä.
Voi tönäistä kunnolla että pysyy kauempana perheestä. Tai kovalla äänellä sanallisesti ja sormea herisyttäen antaa ymmärtää että nyt rauhoittuu ja nyt pysyy kaukana.
Nämä on ihan normaaleja isän velvollisuuksia. Isän tehtävänä on suojella lapsia terrorin tekijöiltä. Ap on lapsille vaarallinen ja mitä me tehdään vaarallisille tapauksille?
Hyväksytäänkö me ne ja ollaan valmiustilassa iskemään jos hyökkäys tapahtuu? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:20"]En mäkään lapsista välittänyt silloin, kun olin alle 30 v. Mun mielestäni tuttujen lapset/vauvat olivat hölmöjä läskiposkia, joilla oli näsäviisaat jutut (ei "hauskat", kuten heidän vanhempansa jaksoivat jaaritella). En tietenkään heille ajatuksiani suoraan sanonut, vaan jaksoin kuunnella "kiinnostuneena" niitä tylsiä jorinoita ja teeskentelin olevani innostunut nähdessäni kavereitten vauvoja. Enemmän säälin niiden tylsiä lapsiperhemenemisiä ja kestovaippaläppiä.
Mutta sitten tuli vauvakuume ja tajusin, ettei se OMA lapsi ole tietenkään rumä, tyhmä, tyylitön tai ärsyttävä, koska sillä on mun ja rakkaani geenit. Ja niinpä niitä lapsia tuli ja he ovat aivan ihania! En kuitenkaan tyrkytä heitä tuttaville tai työkavereille jutuissani, vaan vastaan vain kysyttäessä. En siis OLETA, että kaikkia muita kiinnostaisi mun lasteni sanomiset ja tekemiset. Koska not.
Pointti: Ei ne lapset välttämättä ole ärsyttäviä, vaan niidet tyhmät vanhemmat, jotka ei vaan tajua, ettei ne lapsijutut kiinnosta muita ihmisiä.
Kyllä, nimenomaan lapset ovat rasittavia. Ei mua vanhempien into lapsistaan häiritse, sehän on kaunis ja hyvä asia nähdä, että rakastavat lapsiaan niin paljon. Puhukoot niin paljon kuin haluavat, kunhan minun ei tarvitse niitä kakaroita tavata.
Sama juttu, ei minua häiritse, kun ystäväni puhuvat lapsistaan niin kauan, kun eivät tuo niitä lapsia mukanaan. Tapaan mielelläni ystäviäni ilman niitä lapsia, lapset tuovat mukanaan vaivaannuttavan olon ja eikä voi olla yhtään oma itsensä. Ei voi päästää vahingossakaan kirosanaa, pitää esittää että se lapsi muka jotenkin kiinnostaisi ja yrittää hymyillä, vaikka toivoo, että lapsi olisi jossain ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
the sense of the guards the kirjoitti:
-voit vihata ihan vapaasti. Tiedostan kyllä että ympäristössä on vaarallisia ihmisiä ja siksi minä vanhempana ja isänä tarkkailen jatkuvasti lasteni turvallisuutta. Muutaman kerran on pitänyt fyysisesti "taklata" lapsenvihaaja lapsen turvallisuuden vuoksi sellaiseen tilaan että saan anteeksi pyynnön ja rauhoitettua lapsenvihaajan.
Vihassa sinänsä ei ole mitään ongelmaa, mutta usein viha purkautuu väkivaltana lapsiin. Silloin on oltava vanhempien valmiudessa. Itse olen aina valmis vaikka niiittaamaan nyrkillä nopean napakan iskun hyökkääjän leukaan.
Olen kyllä huomannut miten lapsia saatetaan yrittää työntää kaupassa ostoskärryillä nurin tahallaan ja töniä. Puutun tähän välittömästi ja annan samalla mitalla takaisin. On minullakin ostoskärryt ja aika kova puskuvoima tarvittaessa.
Tarkoitus on lähinnä muistuttaa teitä vihaajia että mä niittaan jos tulette liian lähelle vihanne kanssa, mun tai muiden lapsia.
Mulla on ollut pienestä pitäen sellainen kyky aistia ympäristöstä vaaralliset ja vihamieliset olennot.
Niitä oli opettajissa, tarhantäteissä ja ihan luokkatovereissakin.
Heissä piilee sellainen terrori ja tuho, joka ei edistä yhteisön etuja.
He ovat haittamateriaalia yhteiskunnalle.
Usein riittää kun avaa silmät ja tarkkailee ympäristöä. Näitä moloja on liikenteessä ja niitä ei voi olla huomaamatta.
Että pitäkää edes ne näppinne irti meidän lapsista niin ei selviätte kivulta.
HAHAHAHAHA! HUUTONAURUA!!!! Ei tän kaltaisia ihmisiä ole olemassa, joku make 160cm siellä lässyttämässä. Musta tuntuu että enemmän porukka vihaa kaltaisiasi uhoaja-lässyttäjävanhempia joita tuntuu olevan nykyään pilvin pimein. :D
Onhan niitä paljonkin. Pelkästään jouluruuhkassa näitä törmäilijöitä on aika paljon liikaa. Ei oikein ymmärretä että se ostoskärryllä tökkiminen voi sattua. Kyllä sen siinä vaiheessa huomaa kun iskä napakasti työntää kärryllä reidelle muistutukseksi miltä tuntuu kun tuupitaan.
On ihan ok olla pitämättä joistain asioista, mutta viha on sellainen voima, että se aiheuttaa vaaraa yhteiskunnalle. Lasten vihaajat on terrorin alku.
Vaarallisia ihmisiä ja haitallisia. Pidetään varamme ja tarkkaillaan.
Lastenvihaajille pitää tehdä heti jo selväksi ettei mitään häirintää hyväksytä.
Voi tönäistä kunnolla että pysyy kauempana perheestä. Tai kovalla äänellä sanallisesti ja sormea herisyttäen antaa ymmärtää että nyt rauhoittuu ja nyt pysyy kaukana.
Nämä on ihan normaaleja isän velvollisuuksia. Isän tehtävänä on suojella lapsia terrorin tekijöiltä. Ap on lapsille vaarallinen ja mitä me tehdään vaarallisille tapauksille?
Hyväksytäänkö me ne ja ollaan valmiustilassa iskemään jos hyökkäys tapahtuu? Kyllä.
Ei tää pidä paikkaansa. Iltalehdessä oli juttu lapsiperheiden kohtaamasta vihamielisyydestä, jossa esim nainen oli kävellyt taaperon yli. Vanhemmat olivat jäätyneet tilanteessa ja äiti vaan huutanut perään. Näitä esimerkkejä oli aika monta. Kuulostat itse mielisairaalta lastenvaunu/kärryterroristilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä säälittävä ap ei ole ikinä saanut pitää sylissä nukkaposkista, tuoksuvaa ihanaa nyyttiä joka on ikioma, jota kohtaan tuntee käsittämättömän vahvaa rakkautta ja joka jatkaa suvun tarinaa tuoden iloa ja elämää jokaiseen päivään. Ap ei selvästikään pidä itsestään eikä elämästään.
Vauvat ei ole ihania. Ne on oksettavia, inhottavia ja iljettäviä, lihavine/punaisine epämääräisine naamoineen.
Tuosta kuvauksesta tulee mieleen muutama aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta ja ajatella, sinäkin olet ollut joskus lapsi.
Tämä ainainen argumentti on kyllä niin hauska. Itsehän vihasin lapsia jo silloin kun olin itsekin lapsi.
En nyt inhoa, mutta en tykkääkään pienistä lapsista. En aijo tehdä muksuja varmaan koskaan, koska hermot menisivät.
Itse en vihaa lapsia, mutta en tykkää niistä. Jos vihaisin, tarkottaisi se sitä, että käyttäisin ylimääräistä energiaa negatiivisen tunteen ylläpitoon. Suhtaudun lapsiin neutraalisti, eivät herätä oikein mitään tunteita. Olen kuitenkin kiitollinen siitä, että minulla ei lapsia ole. Joskus kun on huono päivä ja olen hyvin väsynyt, mietin kyllä, että asiat voisi olla paljon huonomminkin: minulla voisi olla lapsi. Silloin yleensä päivä paranee ja tulee huojentuneempi fiilis.
Suomessa näyttää, ainakin syntyvyystilastojen valossa, olemassa käynnissä lapsikysymyksen lopullinen ratkaisu. Lopputulos on selvä: kansa häviää maan päältä, lopullisesti. Elinkelpoisemmat kansat ottavat maa-alueen käyttöönsä, onneksi. Meiltä jää paljon korjauskelpoisia rakennuksia ja infrastruktuuria. Hyvä, että muilla on sille käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
the sense of the guards the kirjoitti:
-voit vihata ihan vapaasti. Tiedostan kyllä että ympäristössä on vaarallisia ihmisiä ja siksi minä vanhempana ja isänä tarkkailen jatkuvasti lasteni turvallisuutta. Muutaman kerran on pitänyt fyysisesti "taklata" lapsenvihaaja lapsen turvallisuuden vuoksi sellaiseen tilaan että saan anteeksi pyynnön ja rauhoitettua lapsenvihaajan.
Vihassa sinänsä ei ole mitään ongelmaa, mutta usein viha purkautuu väkivaltana lapsiin. Silloin on oltava vanhempien valmiudessa. Itse olen aina valmis vaikka niiittaamaan nyrkillä nopean napakan iskun hyökkääjän leukaan.
Olen kyllä huomannut miten lapsia saatetaan yrittää työntää kaupassa ostoskärryillä nurin tahallaan ja töniä. Puutun tähän välittömästi ja annan samalla mitalla takaisin. On minullakin ostoskärryt ja aika kova puskuvoima tarvittaessa.
Tarkoitus on lähinnä muistuttaa teitä vihaajia että mä niittaan jos tulette liian lähelle vihanne kanssa, mun tai muiden lapsia.
Mulla on ollut pienestä pitäen sellainen kyky aistia ympäristöstä vaaralliset ja vihamieliset olennot.
Niitä oli opettajissa, tarhantäteissä ja ihan luokkatovereissakin.
Heissä piilee sellainen terrori ja tuho, joka ei edistä yhteisön etuja.
He ovat haittamateriaalia yhteiskunnalle.
Usein riittää kun avaa silmät ja tarkkailee ympäristöä. Näitä moloja on liikenteessä ja niitä ei voi olla huomaamatta.
Että pitäkää edes ne näppinne irti meidän lapsista niin ei selviätte kivulta.
HAHAHAHAHA! HUUTONAURUA!!!! Ei tän kaltaisia ihmisiä ole olemassa, joku make 160cm siellä lässyttämässä. Musta tuntuu että enemmän porukka vihaa kaltaisiasi uhoaja-lässyttäjävanhempia joita tuntuu olevan nykyään pilvin pimein. :D
Voihan se olla lohduttavaa ajatella että make 160cm uhoaa.
Viesti nyt ei ollut uho vaan varoitus. Mun mielessä tuo make 160cm on sen lisäksi lyhyt, mutta älytön trukki. Eli make 160cm ja 120kg puskuvoimaa.
Ei se enää oikein naurata, eikä pidäkään. Jos vihataan ja kohdistetaan se viha lapsiin, niin vanhemmilla on täysi oikeus suojella lapsia vihaajilta fyysisesti.
Ei siinä ole mitään uhoa. Lähinnä tieto että vastapuoli on valmiudessa ja tiedostaa kyllä nämä vihaajat ja heidän vaarallisuuden ympäristölle.
Vetis 17v kirjoitti:
En nyt inhoa, mutta en tykkääkään pienistä lapsista. En aijo tehdä muksuja varmaan koskaan, koska hermot menisivät.
Mun sisko oli tuollainen lukiolaisena. Vielä parikymppisenä se jaksoi laulaa tuota yleistä nuorten ihmisten laulua että ei lapsia.
Sitten kolmekymppisenä pullautti kaksi kappaletta kerralla ja vielä kolmannen vähän myöhemmin.
Totesi että on jotenkin täydempi naisena ja ihmisenä. Samalla tuli myös se että hän menetti uskonsa omaan tahtoon. Nykyään näkee asioita laajemmin että ei tässä omasta elämästä oikein olla vastuussa. Ihminen on biologinen olento siinä missä mikä tahansa olento.
Yleensä jos lapsia ei tule eliölle, niin ympäristössä on vikaa ja eliö on tavallaan epäonnistunut.
On muna-aste, toukka-aste, kotelo, aikuine kärpäne, lisääntyvä kärpäne, jos kumppania ei löydy tai ympäristö on pilalla, niin eliö kuolee.
Asia ei siis oikeastaan ole yksilön päätettävissä että lisääntyykö vai ei.
Perimää tulee jos asiat on kohdallaan. Harva meistä on ns. todellisessa merkityksessä oman elämänsä seppiä. Seppien sijaan saattoi tulla postimiehiä, lutherin seuraajia ja lastenhoitajia, eli suomeksi nännyjä.
Laajemmassa näkökulmassa vaihtoehtoinen lapsettomuus uhona ja väittämänä, on kuin henkilö nostaisi kädet ilmaan jumalalle ja sanoisi olevansa ikuisesti paastossa.
Paasto ja lisääntyminen on ympäristön määräysvallan alaisuudessa. Ei eliön tahto kykene syömättömyyteen tai lisääntymättömyyteen.
Jos muuta uskoo niin se on kuin uskoisi jumaliin. Samalaista hölynpölyä ja itselleen valehtelua.
Ei se ole sinun vika jos olet lapseton. Sinä olet täydellinen eliö. Ympäristö ja ehkä aika ei vain kohtaa tarpeisiisi. Voit vaihtaa ympäristöä tai odottaa.
Tässä on ne vaihtoehdot.