Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan lapsia

Vierailija
08.09.2014 |

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään.

No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:18"]

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään. No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

[/quote]

Ei siinä ole mitään ihmeellistä mun mielestäni. Kyllä lapsia saa inhota eikä se nyt tee ihmisestä mitenkään inhottavaa. 

Itselläni on lapsia enkä siltikään tykkää läheskään kaikista muista lapsista.

Vierailija
22/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks jolla lapsi mutta en todellakaan ole mikään lapsityyppi, en osaa kommunikoida muiden kun oman lapseni kanssa.
Esim.leikkipuistossa jne..en ollut ikinä edes ajatellut tulevani äidiksi just tämän takia mutta kun "vahinko" kävi niin onneksi pidin omani, en vaihtaisi äitiyttä mihinkään, ehkä vielä joku päivä opin pitämään muidenkin lapsista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä koskaan saanut selville, että mikä ihme on vela??

Vierailija
24/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat kertoa tuosta? Minäkään en erityisemmin pidä esim koirista, huumeidenkäyttäjistä, puliveivareista, yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjistä, laiskoista ihmisistä, vihaisista ihmisistä jne. Mutta en tee siitä aloitusta, koska pärjään tunteitteni kanssa. Jokaisella on asioita, joista ei erityisemmin välitä, ei tykkää, tai inhoa. Mitä sitten? Koita selvittää tunteesi, ne on ihan normaaleja. Saitko lapsena vanhemmiltasi apua negatiivisten tunteiden hallintaan ja käsittelyyn? Aikuisenakin voi mennä terapiaan, siellä voi sitten käsitellä noita vaikeita asioita. 

Vierailija
25/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:47"]

Mä en ole vielä koskaan saanut selville, että mikä ihme on vela??

[/quote]

 

Vela on vapaaehtoisesti lapseton.

(Siis enemmän tai vähemmän. Jotkut ovat kärsineet ankean lapsuuden tai vain hedelmättömiä, ikisinkkuja ja siksi katkeroituneita. Usein ympäristölle pitää julistaa, että kyseessä on oma päätös.)

Vierailija
26/96 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis inhoat kaikkia ihmisiä jotka ovat alle 18-vuotiaita, ja sitä vanhemmat on kaikki ihan ok? Minä inhoan kaikenikäisiä vittumaisia ihmisiä, mutta en leimaa koko maapallon yhtä ikäryhmää tai vaikka sukupuolta sen takia että joskus olen tavannut jonkun ikävän mulkkeron.

Mun lapset on hyväkäytöksisiä, kauniita ja nokkelia, samaa ei voi sanoa kaikista naapuruston kakaroista, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en inhoo ketään, en lapsia enkä aikuisia!

Vierailija
28/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:26"]Minäpä en inhoo ketään, en lapsia enkä aikuisia!
[/quote] harvinaisen fiksu vastaus tällä palstalla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä inhottavista lapsista vaan kasvaa niitä ihania aikuisia, vai vihaatko aikuisiakin?

Kaikki läheiset ihmisesi ovat olleet lapsia, ja kai heille toivot vain kaikkea hyvää?

Aikuisiin vaikuttaa millainen lapsuus on ollut, miksi vihaat "tulevia aikuisia".

Vierailija
30/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:43"]

Itsekin velana, olen tässä seuraillut mm. kauppareissuilla ja lounasaikaan lasten käytöstä. Arvoalueilla ja korkeakulttuurin tapahtumissa (esimerkiksi viime viikolla) kaikki lapset käyttäytyivät erittäin kohteliaasti. Avaavat ovia, asettavat kapulan kaupan tiskillä pyytämättä ostostensa jälkeen jne. Sitten taas muilla asuinalueilla tilanne on eri, muttei vanhempikaan niin välitä kuinka lapsi huutaa tai räyhää. Tästä sanottava poikkeuksena, että toissa vuonna lompakkoni yritti varastaa hyvin varakkaan suvun vesa (esiteini-iän kleptomaniaa). Nostin syytteen, sai merkinnän vaikka isänsä yritti hyssytellä. Samat lait koskevat kaikkia. 

[/quote]

Sä oot sit vissiin syyttäjä kun tosta noin vaan käyt nostelemassa syytteitä. Eli koko stoori oli paskaa kun et edes tiedä mitä oot muka käynyt tekemässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:28"]Minä en inhoa sillä tavalla, että nähdessäni lapsen olisin että hyi yök, onpa inhottava. Ei, ne on minusta pääosin ihan jopa suloisia, silloin kun eivät huuda tai mölyä kun itse kaipaisin jossain rauhaa. Mutta tiedän kyllä että itse en jaksaisi lapsiperhearkea, ja minusta tulisi kamala hirviöäiti kun hermot menisivät ihan taatusti, joten velana pysyttelen. 
[/quote]

Mä taas saan inhonväristyksiä nähdessänikin lapsia ja kierrän ne kaukaa, jos mahdollista.

Vierailija
32/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:18"]

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään. No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

[/quote]

Älä huoli. Äitisi oli todennäköisesti aivan samaa mieltä, mutta ei vela.
[/quote]

Mihin perustat tämän väitteesi? Äitini ei oikein ymmärrä vapaaehtoista lapsettomuutta, joten en usko sinun olevan oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]En ehkä ihan noin äärimmäisesti ennen ajatellut mutta siihen suuntaan joskus, ärsytti kun ihmiset kertoivat mitä omaperäistä ja hauskaa oma lapsi on sanonut enkä ymmärtänyt ollenkaan mikä siinä on niin hauskaa. Katselin kauhulla lapsia ja vanhempia vilisevien leikkipuistojen suuntaan. Mulla on nyt oma lapsi ja senkin takia on täytynyt viettää aikaa puistoissa ja paikoissa joissa lapsia on ympärillä. Oman lapsen kanssa olen aina osannut olla, mutta kesti jonkin aikaa ennen kuin "osasin" esim jutella muille lapsille ja jossain vaiheessa olen tajunnut että nehän ovatkin aika mukavia, hauskoja ja sanovat joskus asioita jotka ainakin mut pistää ajattelemaan. Ehkä sunkin kannattaisi saada lapsi niin saattaisit (?) päästä inhoamisrasitteestasi eroon. Ehkä elämä kivempaa kun ei tarvitse inhota niin suurta osaa muista ihmisistä ;)   
[/quote]

Ehdotat tosissasi, että lapsia inhoavan kannattaa hankkia lapsi ihan vain kokeeksi, jos vaikka lapsi-inho sillä kaikkoaisi?

Vierailija
34/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:20"]Voi kauheeta ja ajatella, sinäkin olet ollut joskus lapsi.
[/quote]

Inhosin lapsia jo lapsena.
[/quote]

Samat sanat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:20"]En mäkään lapsista välittänyt silloin, kun olin alle 30 v. Mun mielestäni tuttujen lapset/vauvat olivat hölmöjä läskiposkia, joilla oli näsäviisaat jutut (ei "hauskat", kuten heidän vanhempansa jaksoivat jaaritella). En tietenkään heille ajatuksiani suoraan sanonut, vaan jaksoin kuunnella "kiinnostuneena" niitä tylsiä jorinoita ja teeskentelin olevani innostunut nähdessäni kavereitten vauvoja. Enemmän säälin niiden tylsiä lapsiperhemenemisiä ja kestovaippaläppiä.

Mutta sitten tuli vauvakuume ja tajusin, ettei se OMA lapsi ole tietenkään rumä, tyhmä, tyylitön tai ärsyttävä, koska sillä on mun ja rakkaani geenit. Ja niinpä niitä lapsia tuli ja he ovat aivan ihania! En kuitenkaan tyrkytä heitä tuttaville tai työkavereille jutuissani, vaan vastaan vain kysyttäessä. En siis OLETA, että kaikkia muita kiinnostaisi mun lasteni sanomiset ja tekemiset. Koska not.

 

Pointti: Ei ne lapset välttämättä ole ärsyttäviä, vaan niidet tyhmät vanhemmat, jotka ei vaan tajua, ettei ne lapsijutut kiinnosta muita ihmisiä.
[/quote]

Kyllä, nimenomaan lapset ovat rasittavia. Ei mua vanhempien into lapsistaan häiritse, sehän on kaunis ja hyvä asia nähdä, että rakastavat lapsiaan niin paljon. Puhukoot niin paljon kuin haluavat, kunhan minun ei tarvitse niitä kakaroita tavata.

Vierailija
36/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:23"]Tämä säälittävä ap ei ole ikinä saanut pitää sylissä nukkaposkista, tuoksuvaa ihanaa nyyttiä joka on ikioma, jota kohtaan tuntee käsittämättömän vahvaa rakkautta ja joka jatkaa suvun tarinaa tuoden iloa ja elämää jokaiseen päivään. Ap ei selvästikään pidä itsestään eikä elämästään. 
[/quote]

Ja sinä olet vahvoja psyykenlääkkeitä vailla.

Vierailija
37/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:52"]Ap, miksi haluat kertoa tuosta? Minäkään en erityisemmin pidä esim koirista, huumeidenkäyttäjistä, puliveivareista, yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjistä, laiskoista ihmisistä, vihaisista ihmisistä jne. Mutta en tee siitä aloitusta, koska pärjään tunteitteni kanssa. Jokaisella on asioita, joista ei erityisemmin välitä, ei tykkää, tai inhoa. Mitä sitten? Koita selvittää tunteesi, ne on ihan normaaleja. Saitko lapsena vanhemmiltasi apua negatiivisten tunteiden hallintaan ja käsittelyyn? Aikuisenakin voi mennä terapiaan, siellä voi sitten käsitellä noita vaikeita asioita. 
[/quote]

Mitähän jos menisit vaikka meren pohjaan lässyttämään paskaasi, vitun huuliveikko

Vierailija
38/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:47"]

Mä en ole vielä koskaan saanut selville, että mikä ihme on vela??

[/quote]

 

Vela on vapaaehtoisesti lapseton.

(Siis enemmän tai vähemmän. Jotkut ovat kärsineet ankean lapsuuden tai vain hedelmättömiä, ikisinkkuja ja siksi katkeroituneita. Usein ympäristölle pitää julistaa, että kyseessä on oma päätös.)
[/quote]

Ankeasta lapsuudesta kärsineen ihmisen päätös olla hankkimatta lapsia, koska arvelee olevansa itsekin huono vanhempi, ei sinusta ole vapaaehtoinen, tietoinen päätös? Äänestät varmaankin kokoomusta?

Vierailija
39/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin inhoaa sua.

Vierailija
40/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:02"]Siis inhoat kaikkia ihmisiä jotka ovat alle 18-vuotiaita, ja sitä vanhemmat on kaikki ihan ok? Minä inhoan kaikenikäisiä vittumaisia ihmisiä, mutta en leimaa koko maapallon yhtä ikäryhmää tai vaikka sukupuolta sen takia että joskus olen tavannut jonkun ikävän mulkkeron.

Mun lapset on hyväkäytöksisiä, kauniita ja nokkelia, samaa ei voi sanoa kaikista naapuruston kakaroista, mutta minkäs teet.
[/quote]

En tietenkään, älä ole noin lapsellinen. Lapset vain ovat lähtökohtaisesti rasittavia, aikuisissa rasittavat mulkerot ovat poikkeustapauksia.

Ja joo, totta kai omat lapset ovat ihania. Paitsi sen mielestä, joka joutuu sun enkeleiden hakkaamaksi sun tietämättäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan