Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan lapsia

Vierailija
08.09.2014 |

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään.

No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:55"]Lapsetkin inhoaa sua.
[/quote]

Itse asiassa lapset tuntuvat jostain oudosta syystä pitävän minusta kovasti. Voi johtua siitä, etten lässytä heille, kohtele heitä kuin pieniä keisareita tai jumalhahmoja enkä etenkään pyri kontaktiin heidän kanssaan, kuten lapsirakkaat.

En minä lapselle toki inhoani näytä, eihän se lapsen vika ole, etten lapsista pidä. Joku yksittäinen voi ollakin ihan ok jossain tilanteissa. On vain aika erikoista, että lapset tulevat jatkuvasti juttelemaan kanssani ja tuttavien lapset haluavat usein nähdä minua, vaikka olen yrittänyt etäisen viileällä olemuksella viestiä, etten ole kiinnostunut heidän seurastaan.

Vierailija
42/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä, jotka haluavat ja tekevät lapsia on vika. Täytyy olla!!!!! Kukaan täysijärkinen ei tee lapsia. On joku vika tai trauma lapsuudessa. On ollut kurja lapsuus, niin haluaa lapsen, että korjaa sen olemalla itse hyvä äiti. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Täysin mielikuvituksen puutetta. Eikö voi elää elämää itselleen. Miksi pitää elää elämä lapsen kautta???? Kuka hullu haluaa valvoa yöt lapsen takia, Ei voi olla koskaan rauhassa jne. Aina ajatella ensin lapsen etua jne. Eikö rakasta itseään niin paljon, että jättää lapsen tekemättä. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Miksi pitäisi tehdä lapsia???? Jumala on luonut ihmiset veloiksi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin velana, olen tässä seuraillut mm. kauppareissuilla ja lounasaikaan lasten käytöstä. Arvoalueilla ja korkeakulttuurin tapahtumissa (esimerkiksi viime viikolla) kaikki lapset käyttäytyivät erittäin kohteliaasti. Avaavat ovia, asettavat kapulan kaupan tiskillä pyytämättä ostostensa jälkeen jne. Sitten taas muilla asuinalueilla tilanne on eri, muttei vanhempikaan niin välitä kuinka lapsi huutaa tai räyhää. Tästä sanottava poikkeuksena, että toissa vuonna lompakkoni yritti varastaa hyvin varakkaan suvun vesa (esiteini-iän kleptomaniaa). Nostin syytteen, sai merkinnän vaikka isänsä yritti hyssytellä. Samat lait koskevat kaikkia. 

Vierailija
44/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole pakko tehdä, eikä heistä edes ole pakko pitää. Mutta että oikein inhotaan jotain ihmisryhmää pelkän iän perusteella? Ja sitten vielä tullaan nettiin avautumaan asiasta? Pidän sellaista ihmistä kyllä aika kehittymättömänä persoonana. Sellaisena, joka on jossain henkisen kehityksen aspektissa jäänyt lapsen tasolle.

Vierailija
45/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tajua näitä vanhempia, jotka julistavat, että pitävät kyllä omista lapsistaan, mutta eivät toisten. Kyllä minä ainakin oman vanhemmuuteni myötä aloin kiinnostua lapsista noin yleensäkin. Huonosti kasvatetuista on tosin vaikeampi pitää, mutta sekin on vanhempien vika eikä niiden lasten.

Vierailija
46/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan siksi ettei pidä lapsista ?!? Mahtais olla terapeutti ihmeissään. Eiköhän niitä oikeitakin ongelmia ihmisillä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa ihmisryhmän INHOAMINEN on surullista kuultavaa. Otan osaa AP.

Vierailija
48/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:18"]

Olen vela, koska inhoan lapsia. Kaikkien velojen tulisi mammojen mielenrauhan tyynnyttämiseksi kertoa, kuinka paljon rrrrrrrrrakastavat lapsia ja kuinka ihania lapset heistä oikeasti ovat, vaikka eivät sovi juuri heidän elämään. No, minusta lapset ovat rasittavia, meluavia, sottaisia, julmia, yksinkertaisia ja heidän kanssaan on mahdoton keskustella. Inhoan lapsia yli kaiken. Enkä varmasti ole ainoa lapsia inhoava vela.

[/quote]

Ei siinä ole mitään ihmeellistä mun mielestäni. Kyllä lapsia saa inhota eikä se nyt tee ihmisestä mitenkään inhottavaa. 

Itselläni on lapsia enkä siltikään tykkää läheskään kaikista muista lapsista.

[/quote]

Samoin ajattelen. Eihän kaikista ja kaikesta voi vaan tykätä. Itse en tykännyt lapsista ennen omiani. En nytkään niitä palvo. muiden lapset saattaa olla joskus ihania, toisinaan todella rasittavia. Ihan kuten aikuisissakin. Tykkään enemmän miesten seurasta, naiset useimmiten on melko yksinkertaisia (varsinkin ulkonäkökeskeiset kaakattajat) ja hankalia, miehet on suorempia ja heidän kanssaan on hyvä tehdä töitä, kun tunteet ei ohjaa toimintaa. Vanhat mummot taas on suloisia, elleivät ole kääntyneet katkeruuden puolelle, mitä usein vela-vanhukset saattavat olla. Pointtini siis on, että ihmiset ovat erilaisia eri iässä ja sukupuoli vaikuttaa tuohon. Poikalapset on kamalia, tytöt jees. Pojat räiskii ja riehuu, mutta ovat rehdimpiä, kun tytöt osaa kieroilla jo ihan pienenä.

Itselläni on molempia ja rakastan heitä yli kaiken. En kuitenkaan luule, että muita kiinnostaisi minun lapseni, joten en tuputa heidän seuraansa, enkä kertoile mitään hassuja tapahtumia. En lähetä joulukortteja lapsistani. Mutta en myöskään julista omaa agendaani missään, en siis hirveästi ymmärrä myöskään ap:n aloitusta. Mikä on pointtisi? Miksi haluat kertoa lapsivihastasi? Minäkään en muuten tykkää esim koirista yhtään, mutta en tee aloitusta aiheesta: "inhoan koiria" Varsinkaan jonnekkin koirapalstalle. Vaivaako tuo asia sinua jotenkin? Et tunnu olevan sen kanssa tasapainossa. Ymmärrän, jos yhteiskunnassa on hankala olla lapsettomana tai lapsia inhoavana, mutta se sinun täytyy jotenkin käsitellä ja hyväksyä, jotta sinulla (ja myös muilla sinun seurassa) on helpompi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun inhoat. Ei vaikuta minun elämääni :) ei teidän velojen tarvitse lapsista tykätä, tai niitä tehdä. Ne on niitä valintoja, joihin jokaisella on oikeus. Vastaavasti ei pitäis sun persettä kutittaa, jos joku muu niistä lapsista tykkää ja niitä haluaa. Miksi tästä pitää jatkuvasti täällä vääntää? :)

Vierailija
50/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:49"]

Lapsia ei ole pakko tehdä, eikä heistä edes ole pakko pitää. Mutta että oikein inhotaan jotain ihmisryhmää pelkän iän perusteella? 

[/quote]

Taas tämä virhe: ei iän vaan jaettujen ominaisuuksien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivihan julistaminen keskustelupalstoilla on kyllä pelkästään säälittävää. Mihin päämäärään aloittaja pyrkii?

Vierailija
52/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää kertoo ennenkaikkea siitä, miten sinuun AP on suhtauduttu, kun olit itse lapsi. Aika usein lasten inhoajilla ei ole ollut maailman lämpimimmän vanhemmat. Tai sitten on joutunut itse lapsena muiden lasten julmuuden kohteeksi. Voimia. Ei ehkä tarvitse kuluttaa niin paljon energiaa jonkin ihmisryhmän inhoamiseen, jos selvittää mistä se johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsessäni huomannut piirteen, että jos pidän aikuisesta, niin yleensä pidän hänen lapsistaankin. Mutta on kyllä nyt tässäkohtaa huomautettava, että olen aika valikoiva ihmisten suhteen. Toimeen tulen kaikenlaisten kanssa  työpaikoilla ja muualla, missä pitää, mutta henkilökohtaisesti tekemissisä haluan olla vain lähes (mielestäni) täydellisten ihmisten kanssa, siis mukavien ihmisten. En pidä juoruilijoista, joten tämä karsii paljon.

 

Pidän lähes yhtä paljon kuin omistani, niiden harvojen ihmisten lapsista, joista itse oikeasti pidän ihmisinä.

Vierailija
54/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan erityisesti mä nautin lukea näitä kasvatusohjeita, jotka ovat niin kaikin tavoin metsässä sen suhteen, mitä lasten psygologiasta ja kehityksestä tutkimuksen pohjalta voidaan sanoa.
hei tokihan velat on aina vähän oikeammassa ihan an siksi, että ne tietää mikä niitä itseä ärsyttää. Ja ihan sen takia kaikkien maailman vanhempien pitää tehdä mun kuin velat neuvovat, oman lapsensa hyvinvoinnista piittaamatta, ettei velalle vain tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/96 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:55"]Lapsetkin inhoaa sua.
[/quote]

Itse asiassa lapset tuntuvat jostain oudosta syystä pitävän minusta kovasti. Voi johtua siitä, etten lässytä heille, kohtele heitä kuin pieniä keisareita tai jumalhahmoja enkä etenkään pyri kontaktiin heidän kanssaan, kuten lapsirakkaat.

En minä lapselle toki inhoani näytä, eihän se lapsen vika ole, etten lapsista pidä. Joku yksittäinen voi ollakin ihan ok jossain tilanteissa. On vain aika erikoista, että lapset tulevat jatkuvasti juttelemaan kanssani ja tuttavien lapset haluavat usein nähdä minua, vaikka olen yrittänyt etäisen viileällä olemuksella viestiä, etten ole kiinnostunut heidän seurastaan.
[/quote]

Tiedätkö, että kaikkein eniten lapset haluavat huomiota ja aistivat miten herkästi huomaat heidän "äsyttävän" käytösensä, eli normaalin lapsen omaisen olemisen. Negatiivinen huomioiminen siis vetää lapsia sun puolees.

Vierailija
56/96 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itsekkään pidä KAIKISTA lapsista vaikka itse olen 8v lapsi. En pidä kun kauppiaat suunnittelevat hiton ärsyttäviä:My little pony paitoja ja Prinsessa paitoja ja muita Disney juttuja. Pienille voisi alkaa suunnitella vaikka: Farkkutakkeja ja Nahkatakkeja YKSI värisiä legginssejä. Ja pienet lapset voisivat olla FIKSUMPIA. Ja ne namusedät namuneidit voivat lopettaa sen seksin lapsien kanssa ja hälläväliä. Ihan sama kuka siellä ruudun takana kyyhöttää silti:ANTAKAA LASTEN ELÄÄ RAUHASSA JA OPETTAKAA LAPSILLENNE JÄRKEVIÄ ASIOITA T:8v TYTTÖ.

Vierailija
57/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On biologiaa vastaan vihata lapsia.

Vierailija
58/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä säälittävä ap ei ole ikinä saanut pitää sylissä nukkaposkista, tuoksuvaa ihanaa nyyttiä joka on ikioma, jota kohtaan tuntee käsittämättömän vahvaa rakkautta ja joka jatkaa suvun tarinaa tuoden iloa ja elämää jokaiseen päivään. Ap ei selvästikään pidä itsestään eikä elämästään. 

Mitä mä just luin? Jatkaa suvun tarinaa tuoden iloa ja elämää jokaiseen päivään? Mitä ihmettä...

Vierailija
59/96 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin!!!!! Just yks päivä mietin, että onkohan muita.... Mielenkiintoista!!! Olen aina vihannut lapsia ja vihaan päivä päivältä enemmän.

Vierailija
60/96 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisissä, jotka haluavat ja tekevät lapsia on vika. Täytyy olla!!!!! Kukaan täysijärkinen ei tee lapsia. On joku vika tai trauma lapsuudessa. On ollut kurja lapsuus, niin haluaa lapsen, että korjaa sen olemalla itse hyvä äiti. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Täysin mielikuvituksen puutetta. Eikö voi elää elämää itselleen. Miksi pitää elää elämä lapsen kautta???? Kuka hullu haluaa valvoa yöt lapsen takia, Ei voi olla koskaan rauhassa jne. Aina ajatella ensin lapsen etua jne. Eikö rakasta itseään niin paljon, että jättää lapsen tekemättä. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka tekevät lapsen. Miksi pitäisi tehdä lapsia???? Jumala on luonut ihmiset veloiksi!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUO

FIKSUN IHMISEN, FIKSU KIRJOITUS. TÄYTTÄ ASIAA💕💕💕💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan