Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista huonoa hygieniaa olet ollut omin silmin todistamassa?

Vierailija
29.07.2014 |

Tuli mieleen tosta paskaketjusta, että ihmiset paskoo järviin, eivätkä kaikki nähtävästi ymmärrä, että paska sisältää mielettömän määrän bakteereja, jotka aiheuttavat esim. just oksennustautia. Niin mitä kaikkea olet itse nähny ja ihmetelly. Tai onko tullu puheeksi joidenkin kanssa hygienia-asiat, oli se sitten käsienpesu tai vessassa käynti. 

Itseä ällöttää, että jotku antaa 3-4 vuotiaiden pyyhkiä oma paskaperse ja sitten ne lapset likaisilla käsillä (tai huonosti pestyillä) käy kaiken läpi...Yök.

Kommentit (417)

Vierailija
101/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käsittämättömimmistä jutuista oli se, kun oltiin miehen kanssa tuttavien mökillä vieraana ja siellä säilytettiin hammasharjoja ilman mitään suojakoteloa saunan lauteilla. Eikä siinä vielä kaikki. Mutta tämä naispuolinen tuttavani tieysti sitten saunoessamme kokoajan osui hikisillä kintuillaan näihin hammasharjoihin ja yhdessä välissä vahingossa potkaisi yhden alas lauteelta paskaiselle kaakelilattialle. Yök....

Vierailija
102/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystävän asunto.. Se on sanoinkuvailemattomassa kunnossa.. Asunto on kaverin miehen lapsuudenkoti, miehen äiti kuoli kun lapset oli teini-ikäisiä. Ikkunoita ei ole pesty kertaakaan sen jälkeen.. Ja tästä on kuitenkin jo melkein 20-vuotta..

Keittiön seinässä samat ketsuppitahrat yms ollu jo reilu 10v, mitä olen tuossa asunnossa käynyt. Jokapuolella sellaista "tahmaa" mikä jää käsiin jos pintoihin koskee. Vessa haisee kuseelle. Lasten potta olkkarissa, välillä käy tyhjentämässä sen.. Ja sit lapset saa istua siinä SYÖMÄSSÄ (syövät yleensä jotain noutoruokaa olkkarissa sohvan/sohvapöydän äärellä) niin lapset käyttää sitä jakkarana.. En ole koskaan nähnyt että lapset pesisivät käsiä. Aina likaiset naamat ja vaateet.. Sit ihmetellään kun äiti/lapset on koko ajan flunssassa.. I wonder why.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä uimarannalla, jokunen vuosi sitten eräs äiti ohjasi noin 5-6 -vuotiaan tyttärensä paskalle uimarannan viereiselle isolle kivelle. Siellä sitten tyttö kyykki ja paskakikkareet putoilivat veteen ja lähtivät kellumaan kohti uimareita.. 

Vierailija
104/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ammattikouluaikoinani bussissa ilmaantuneen kamalan kalan hajun. Siinä sitten luokkalaisten kanssa ihmeteltiin mistä ihmeestä se tulee. Kouluun päästyämme luulimme että koulussakin on kalaa tarjolla hajun voimistumisen myötä. Eräs luokkalaiseni piti minihametta joka hengaili kanssamme samassa porukassa ja äkkiä tajusimme hajun tulevan hänestä. Tyttö hyppäsi erään pulpetin päälle ja piti jalkojaan harallaan ja voi jumankauta mikä haju sieltä pääsi. Hän kertoikin usein että oli ollut kundillaan yötä ja siellä olikin sitten koko yö oltu hereillä ja peuhattu. Tyttö saikin lempinimekseen fisupillu....

Tämä sama haju toistui joka päivä niin pahasti aina kun tuli kundinsa luota että kaikki alkoivat häntä vältellä. En tiedä tietääkö vieläkään itse ongelmastaan, mutta ainakin koko koulu tiesi. Vuodetkin vierivät ja sattumalta kerran osuin samaan autonkyytiin hänen kanssaan ja jouduin koko matkan pidättelemään hengitystä, sama mädän kalanhaju oli edelleen ja taas puheenaiheena kuinka yö on peuhattu....

Kerran eräs hänen entisistä kumppaneista kyllä sanoi että oli niin karsee haju alakerrassa että jäikin homma siihen yhteen kertaan.

Vierailija
105/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:41"]

Työskentelen hoitoalalla ja meillä eräs hoitaja ei käytä aina käsineitä työskennellessä. Parhaimpia ovatkin olleet kun hoitaja on ottanut suoraan paljailla käsillään asiakkaan suusta tekohampaat ja jynssännyt niitä sitten puhtaaksi. Ei muuten edes senkään jälkeen käyttänyt käsidesiä vaan siirtyi hoitamaan seuraavaa asiakasta. Olen niin nuori etten kehdannut edes huomauttaa kun kyseessä kuitenkin 40-vuotta alalla ollut hoitsu.

[/quote]

Onkohan sama nykyisessä duunissani. Rasvaa potilaitten jalkapohjia paljaskäsin ja syö sitten eväitään samoilla käsillä pesemättä niitä välillä.

Vierailija
106/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjat säilytetään keittiössä aterimienkuivauskorissa. Eli hampaat pestään keittiössä, hyi helv...

Pennunpaskaperse pestään tiskialtaassa.

En vierillut toista kertaa. Hoitoalan ihmisiä molemmat perheet.

Vierailija
107/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharjat säilytetään keittiössä aterimienkuivauskorissa. Eli hampaat pestään keittiössä, hyi helv...

Vierailija
108/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:56"]Muistan ammattikouluaikoinani bussissa ilmaantuneen kamalan kalan hajun. Siinä sitten luokkalaisten kanssa ihmeteltiin mistä ihmeestä se tulee. Kouluun päästyämme luulimme että koulussakin on kalaa tarjolla hajun voimistumisen myötä. Eräs luokkalaiseni piti minihametta joka hengaili kanssamme samassa porukassa ja äkkiä tajusimme hajun tulevan hänestä. Tyttö hyppäsi erään pulpetin päälle ja piti jalkojaan harallaan ja voi jumankauta mikä haju sieltä pääsi. Hän kertoikin usein että oli ollut kundillaan yötä ja siellä olikin sitten koko yö oltu hereillä ja peuhattu. Tyttö saikin lempinimekseen fisupillu....

Tämä sama haju toistui joka päivä niin pahasti aina kun tuli kundinsa luota että kaikki alkoivat häntä vältellä. En tiedä tietääkö vieläkään itse ongelmastaan, mutta ainakin koko koulu tiesi. Vuodetkin vierivät ja sattumalta kerran osuin samaan autonkyytiin hänen kanssaan ja jouduin koko matkan pidättelemään hengitystä, sama mädän kalanhaju oli edelleen ja taas puheenaiheena kuinka yö on peuhattu....

Kerran eräs hänen entisistä kumppaneista kyllä sanoi että oli niin karsee haju alakerrassa että jäikin homma siihen yhteen kertaan.

[/quote]

Tää sai mut sanattomaksi.... Ei kertakaikkiaan.... :-O :-O

Vierailija
109/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin innostunut uudesta sushi-paikasta lähellä kotiani. Ekalla kertaa annoin tilaukseni ja kävin kaupassa, sillä jonossa oli useampia ihmisä.

Toisella kertaa tulin liian aikaisin takaisin ja jäin odottamaan annostani. Töissä oli kolme suomalaismiestä, jotka ottivat raa'at kalanpalat paljain käsin kylmäkaapista. Samoin sushit tai riisi käsiteltiin paljain käsin. Ei siis mitään ottimia tai kertakäyttöisiä kumihanskoja käsissä, kuten yleensä. Sitten aina joku tuli välillä rahastamaan tai joku toinen kävi hakemassa kylmiöstä lisää aineksia. Sen jälkeen työt jatkuivat ja aina ei käsiä edes huuhtaistu välillä. Yöks.

Sittemmin en enää ole tuolla asioinut.  

Vierailija
110/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muuten yhden sairaanhoitajan, joka silloin tällöin pesee perheen kaikki hammasharjat tiskikoneessa astioiden kanssa. Kai ne myrkyt kaikki pöpöt tappaa, mutta outo tapa silti. Yhtä outoa on mielestäni, kun valkovuotoiset alkkarit pestään keittiöpyyhkeiden tai pöytäliinojen kanssa samassa koneellisessa. Minä en koskaan pese alusvaatteita edes tyynyliinojen kanssa samassa, vaikka tuleehan ne puhtaaksi sinänsä aina kun pesuohjelma on oikea.

Vierailija
111/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:19"]

Ollessani vanhainkodilla mummoani moikkaamassa, autoin tämän vessaan. Teki mieli pitää saarna, kun pyyhki etukautta takapuolesta ylöspäin -> kaikki kakkapöpöt genitaaleissa

[/quote]

Mä olen aina pyyhkinyt "väärinpäin", en tiedä kuka mut siihen opetti. Olen kohta 50 ja mulla ei ole eläissäni ollut yhtään virtsistä tai alapään tulehdusta. En aio enää suuntaa vaihtaakaan.

Vierailija
112/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kurja kokemus, toisaalta surullinen. Olin anoppilassa ensimmäisiä kertoja käymässä ja lupasin tehdä täytekakun, kun mansikka-aika oli ja vieraita tulossa. Anoppi kertoi ottaneensa pakasteesta jo aiemmin täytekakun pohjan sulamaan. Hain kakun ruokakomerosta ja järkytyin; kakku oli muovipussissa ja pussi kuhisi muurahaisia. Sanoin asiasta ja anoppi totesi, että eihän se haittaa. Siinä sitten leikkasin kakkupohjaa kolmeen osaan ja muurahaisia oli joka välissä. Täytin kakun kermavaahdolla ja mansikoilla itkua niellen ja vein kakun vieraitten syötäväksi.

Vierailija
113/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:02"]Kai pahimpia ovat persoonallisuushäiriöiset ihmiset, jotka käyttävät eritteitään osana vuorovaikutusta. Lanko, joka on aina kusella, kun menemme kylään, avaa vessanoven kulli kädessä ja tulee vetämättä ja käsiä pesemättä kusi ympärillään lemuten siihen eteiseen meitä halailemaan. Entinen kaveri, joka lopetti asuntonsa siivoamisen, mukaanlukien lemmikin jätökset, ja kun hälytimme ammattiapua, hän suuttui ja siellä oli seuraavalla kerralla käytetty side veripuoli ylöspäin meitä varten katetulla ruokapöydällä. Kerran lainattiin autoa, kiitokseksi kuskinpenkin reuna  ja ratin alapinta oli täynnä räkää ja ties mitä. Kerran eräs kyläilijä otti sukan jalastaan ja rupesi repimään silsan rikkomasta ihosta paloja lattialle.

Koskaan näissä hygieniajutuissa ei ole kyse siitä, etteikö aikuinen tietäisi, mitä sopii tehdä ja mitä ei. He vain nautiskellen esittävät tietämätöntä ja jopa loukattua. Kaikkia koskaan tapaamiani epähygieenisiä ihmisiä yhdistää se, että he luulevat olevansa erikoislaatua. Heidän jalkasienensä ei tartu, heidän peniksensä on ihan puhdas, heillä kyllä riittää pyyhkeiden vaihto kerran vuodessa ja heitä ei tietenkään saisi vaivata sellaisella pikkuasialla kuin vierashuoneen vuodevaatteiden vaihto, koska onhan ne kelvanneet jo viidelle pariskunnalle ennen meitä.

[/quote]

Persoonallisuushäiriöiset? Tiedätkö nyt mistä oikein puhut?

Vierailija
114/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:01"]Yhdessä vietetyn yön jälkeen joka piti sisällään seksiä nainen kävi aamulla kusella eikä pessyt käsiään ja meni keittämään aamukahvia.

[/quote]

Kuvottava nainen.

Vierailija
115/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:19"]

Ollessani vanhainkodilla mummoani moikkaamassa, autoin tämän vessaan. Teki mieli pitää saarna, kun pyyhki etukautta takapuolesta ylöspäin -> kaikki kakkapöpöt genitaaleissa

[/quote]

Mä olen aina pyyhkinyt "väärinpäin", en tiedä kuka mut siihen opetti. Olen kohta 50 ja mulla ei ole eläissäni ollut yhtään virtsistä tai alapään tulehdusta. En aio enää suuntaa vaihtaakaan.

[/quote]

Täällä yksi 29v pyyhkii myös "väärinpäin". Ei hiivatulehduksia, ei bakteeritulehduksia ikinä. Kerran virtsatieinfektio.

Vierailija
116/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Ei jumalauta! Luulin että anoppila on ainut paikka, missä tehdään näin! Koko perheen hammasharjat keikkuu aterimenkuivaustelineessä lusikoiden ja haarukoiden seassa ja hammastahnaputkilo on astiakaapissa. Tiskiallas on aina hammastahnaroiskeissa. Miksi ei voi pestä vessassa?

Vierailija
117/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa on mukavaa mutta siellä ei vaan pestä käsiä. Paljon ihmisiä tulee ja menee, käy syömässä ja veskissä, mutta kukaan ei pese käsiään. Samoin anopin tiedostamaton tapa kaivaa nenää syödessään. Sen jälkeen kun hän kysyy "voin leikata lisää leipää, haluaako joku? niin ei ole leipääkään siellä tehnyt mieli...

Vierailija
118/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Ei jumalauta! Luulin että anoppila on ainut paikka, missä tehdään näin! Koko perheen hammasharjat keikkuu aterimenkuivaustelineessä lusikoiden ja haarukoiden seassa ja hammastahnaputkilo on astiakaapissa. Tiskiallas on aina hammastahnaroiskeissa. Miksi ei voi pestä vessassa?

[/quote]

Mä en vois tollasessa paikassa syödä mitään. Astiat pestään samassa altaassa, johon räitään.

Vierailija
119/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh mitä porukkaa :O

Vierailija
120/417 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä pari kuukautta eräässä Tamperelaisessa ravintolassa syömässä. Yksi työntekijöistä kävi ulkona tupakilla vinyylihanskat kädessä. Jäin seuraamaan tilannetta, kun ohi ajoi mies polkupyörällä ja häneltä tippui maahan joku pieni lappunen. Tämä ravintolan työntekijä kouri niillä muovihanskoilla sitä lippusta maasta miehelle. Sitten työntekijä tuli sisälle ja alkoi laittamaan ruokaa niillä samoilla hanskoilla ja samalla pyyhki rätillä pöytiä edelleen niillä samoilla hanskoilla. Ja siinähän kävi sitten sattumoisin vielä kävi niin, että sain ruokamyrkytyksen kyseisestä paikasta:( Trauma jäi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä