Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista huonoa hygieniaa olet ollut omin silmin todistamassa?

Vierailija
29.07.2014 |

Tuli mieleen tosta paskaketjusta, että ihmiset paskoo järviin, eivätkä kaikki nähtävästi ymmärrä, että paska sisältää mielettömän määrän bakteereja, jotka aiheuttavat esim. just oksennustautia. Niin mitä kaikkea olet itse nähny ja ihmetelly. Tai onko tullu puheeksi joidenkin kanssa hygienia-asiat, oli se sitten käsienpesu tai vessassa käynti. 

Itseä ällöttää, että jotku antaa 3-4 vuotiaiden pyyhkiä oma paskaperse ja sitten ne lapset likaisilla käsillä (tai huonosti pestyillä) käy kaiken läpi...Yök.

Kommentit (417)

Vierailija
1/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöalan ihminen tiputtaa kaiken lavuaariin. Siellä paskavedessä killuu astiat, ruoantähteet ja tiskirätti.

Viimeksi siellä join kahvia tiskiveden makuisesta mukista eli tiskirätin makuisesta..

Vierailija
2/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät sukulaiset käyttävät mökillä samoja lakanoita KOKO kesän (asuvat kesäkuukaudet mökillään) ja vieraille ei pedata puhtaita lakanoita, vaan saavat nukkua edellisten yövieraiden käyttämissä lakanoissa, nämä myös koko kesän käytössä. Myöskään pyyhkeitä ei vaihdeta, vaan sama pyyhe on käytössä koko kesän. Hyi helvetti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan bussiin sattuu turhan usein noin viisikymppinen mies, joka hajustaa löyhkällään koko bussin. Jo ovelta haistaa, vaikka tyyppi istuisi bussin takaosassa. Haisee kaikelle mahdolliselle pahalle: hielle, likaisille hiuksille, tupakalle, vanhalle viinalle ja välillä ihan perseellekin. Näin kuumalla ilmalla haju tietty nousee toiseen potenssiin.

Vierailija
4/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä naispuolinen kaverini antoi koiransa nylpyttää kämmentään (oli hänen mielestään hauska juttu) ja sen jälkeen käsiä pesemättä alkoi tehdä meille ruokaa. Jäi risotot syömättä minun osaltani.

Vierailija
5/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu kieltäytyi pesemästä käsiään, kun kysyin leikilläni, että tulihan pestyä kädet ennen kuin alkaa leipomaan. (Oltiin siis yhdessä keittiössä puuhailemassa.)

"Ai, unohtui."

"No ota tosta Fairya ja pese sillä"

"En mä käytä koskaan saippuaa, sitä paitsi sehän menee siihen taikinaan sitten."

Arvatkaa olenko syönyt mitään hänen laittamaansa sen jälkeen. Jo ennen tätä oli epäilys, ettei taida käsiään pestä edes kakkoshädän jälkeen. Ahdistaa.

Vierailija
6/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tarjottu saunaan mennessä toisten käytettyä pyyhettä:(

No eihän niillä puhtaita ole.

Vierailija
7/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:15"]

Mun hyvä ystävä ei pese koskaan käsiään vessakäynnin jälkeen ja mua ällöttää se päivä päivältä enemmän :( Ollaan siis niin läheisiä että voidaan käydä vessassa vaikka toisen meikatessa vieressä ja näin ollen olen usemmin kuin kerran huomannut että pesemättä jää. Hyi ällötys. En syö mitään hänen tekemäänsä ja käyn hyvin harvoin kylässäkään.

[/quote]

Olette niin läheisiä että paskotte ja meikkaatte vierekkäin, muttette niin läheisiä, että kehtaisit huomauttaa huonosta hygieniasta?

Vierailija
8/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojakollega pesi ensin vessan hanskat kädessä. Siirtyi sitten keittiötilaa siivoamaan samat pesemättömät hanskat kädessään... >.<

Vierailija
9/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:39"]Veikkaan kyllä et mun 4v pesee kätensä paljon paremmin kuin useammat aikuiset. Olen opettanut sormien välit,kämmenselät,peukalot ym.

Lääkäri vai hoitsu:)... saman olen opettanut lapsilleni:)

Vierailija
10/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole pahin, mutta siivoojakaverit keräilee vajaat wcpaperirullat taukotilaan talouspaperiksi :E Hyi helvetti! En ikinä ottais vessasta käyttöpaperia, jota muut on likasilla käsillään romppineet... Itse heitän kovin vajaat jämät roskiin.

Vierailija
11/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pultsareitten haju kesäkuumalla julkisissa liikennevälineissä.

Vierailija
12/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn kaverini luona, hänellä on käsipyyhkeenä sellainen pyyhe, joka haisee märältä koiralta ja ummehtuneelta. Käsien pesemisestä ei ole mitään hyötyä, kun pyyhkeestä jää käsiin aivan karmea haju. Olen alkanut ottaa laukkuun oman käsipyyhkeen, tulee kuitenkin käytyä hänen luonaan melko usein. 

Vierailija
13/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolaan mennessä oli ABC-vessat kuvottavassa kunnossa, kusiroiskeita naisten puolellakin pöntön reunalla, lattioilla ja joka paikassa. Veikkaan, että kyykkypissailevat venäläiset olleet asialla. En siis onneksi nähnyt ketään itse toimituksessa, mutta jälki oli kamalaa. Miestenvessassa kuulemma haisi sitten scheisse tosi voimakkaasti, sinne ei pystynyt edes menemään. 

Vierailija
14/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär, aikuinen ihminen. Ei käy pesulla kuin ehkä kerran viikossa. Ei pese hampaitaan, koska kuulemma vihloo. Kaikko minkä käsistään laskee, jää siihen. Ruuat, astiat, vaatteet yms. Roskapusseja ei viedä ulos, vaan ne kerätään eteiseen,kunnes joku vie ne ulos. Koirat kusevat ja paskantavat usein lattialle, esim. kusilätäkön päälle heitetään sanomalehti.Likaiset pesemättömät vaatteet ovat ymäri asuntoa.Likaiset astiat myös ympäri kämppää.

Tämä ihminen on älykäs, fiksu, empaattinen ja hyvää seuraa, todella mystinen ristiriita siihen nähden, mikä on hänen elämäntyylinsä. Siksipä ystävät tekevät paljon hänen puolestaan.

Vierailija
15/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:39"]

Veikkaan kyllä et mun 4v pesee kätensä paljon paremmin kuin useammat aikuiset. Olen opettanut sormien välit,kämmenselät,peukalot ym.

[/quote]

Monet naiset huilauttavat käsiään valuvan veden alla eivätkä käytä saippuaa "pesussa". Sen jälkeen käsi veskaan ja sieltä kosmetiikkaa nassuun ja tukkaan. Eli ei ole todellakaan ajan puutteesta kiinni tuo saippuaton käsienpesu.

Vierailija
16/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:17"]

Ystävätär, aikuinen ihminen. Ei käy pesulla kuin ehkä kerran viikossa. Ei pese hampaitaan, koska kuulemma vihloo. Kaikko minkä käsistään laskee, jää siihen. Ruuat, astiat, vaatteet yms. Roskapusseja ei viedä ulos, vaan ne kerätään eteiseen,kunnes joku vie ne ulos. Koirat kusevat ja paskantavat usein lattialle, esim. kusilätäkön päälle heitetään sanomalehti.Likaiset pesemättömät vaatteet ovat ymäri asuntoa.Likaiset astiat myös ympäri kämppää.

Tämä ihminen on älykäs, fiksu, empaattinen ja hyvää seuraa, todella mystinen ristiriita siihen nähden, mikä on hänen elämäntyylinsä. Siksipä ystävät tekevät paljon hänen puolestaan.

[/quote]

Veikkaan, että häneltä löytyy joku mielen ongelma.

Vierailija
17/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ei ole kotoa muuton jälkeen koskaan omistanut käsisaippuaa, eikä edes huuhdo käsiään juuri koskaan. Pesee kätensä siis vain suihkussa.

Jännä kyllä, että hän ei ole normaalia useammin flunssaa, vatsatautia jne.

Vierailija
18/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:23"]

Kaverini ei ole kotoa muuton jälkeen koskaan omistanut käsisaippuaa, eikä edes huuhdo käsiään juuri koskaan. Pesee kätensä siis vain suihkussa.

Jännä kyllä, että hän ei ole normaalia useammin flunssaa, vatsatautia jne.

[/quote]

Niin se vastustuskyky kasvaa, kun ei ole jatkuvasti desinfioimassa kaikkea.

Vierailija
19/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoinani (pari vuotta sitten) minulla oli naapuri, jolla oli mt-ongelmia. Oltiin siis sellaisia semikämppiksiä asunnon pohjapiirroksesta johtuen ja olen hänellä muutaman kerran käynyt sisällä asti. Mukava tyttö ol, mutta sellainen homssuinen. Mutta se kämppä.. Pieni yksiö. Kissa ja kissanhiekkalaatikko keskellä huonetta. Kissanpaska haisee ja hiekkaa kaikkialla lattialla, kun kävelee niin jää sukkiin kiinni se hiekka. Vaatteet, ne lojui pitkin lattioita, oli toki sellainen likaisten vaatteiden pesupussi, mutta kun kerran tulin käymään nii kaveri noukki sieltä pussista vähiten pahalle haisevan paidan kun puhtaat oli loppu.. Sängyssä oli paljaat sijauspatjat koko sen kolme vuotta mitä opiskelut kesti, ei petivaatteita. Ja kirsikkana kakun päällä oli se, että yhdellä vierailukerralla huomasin että sängyn vieressä oli jumalattoman suuri dildo pystyssä lattialla :D

Ja ei oo keksitty tämä, kävi sääliksi tyttöä kun hänellä ei selvästikään hyvin mennyt ja huonoon jamaan oli joutunut. Ihan hyvä ihminen kuitenkin pohjimmiltaan, vähä ressukka. Mutta se kämppä.....

Vierailija
20/417 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

49; tuskin sitä dildoakaan pestään koskaan puhumattakaan tyttöparan omasta tavarasta, karseeta jos ei  oo ees lakanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän