Pitääkö eteisessä olla ehdottomasti tuoli?
Jos sitä ei kyläpaikassa ole, miten laitat kengät jalkaan? Meillä ei ole, kun eteinen on niin ahdas ja vieraat ottavat sitten yleensä kenkänsä, ja menevät joko olohuoneen sohvalle tai keittiön pöydän ääreen niitä kurakalosseja jalkaansa laittamaan. Oksettavaa. Kai se on sitten se tuoli eteiseen pakko sulloa.
Kommentit (29)
Eteisessä ei tarvitse olla tuolia jos siltä sinusta tuntuu.
Ei edes ovea.
Voit kutsua mitä tahansa tilaa eteiseksi, jos siltä sinusta tuntuu.
Mummoni oli aina huoliteltu ja halusi viimeksi eteisessä tarkistaa onko tukka hyvin😁 Häntä varten hankin eteiseen peilin. Tuoli oli jo koska onhan se kätevä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
mummulle tuodaan tuoli jos pyytää sitä
vitut tuoda!
haiseville hikiperseille tuoda mitään
Meillä ei ole tuolia enkä ole koskaan törmännyt tilanteeseen jossa sellaista olisi tarvittu. Eikö siis ihmiset saa kenkiä jalkaan seisten? Outoa varsinkin jos kyse terveistä ihmisistä. Mummolle voisin kuvitella hakevani tarvittaessa tuolin mutta ei ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut.
Minusta se on tiellä ja porukka heittää siihen reppunsa ym irtotavaran käsistään sisääntullessa. Meillä kaikki saa itse vaatteet päälle ja kenhät jalkaan ilman tuolia.
Meillä on, joskus selkä tulee tosi kipeäksi ja silloin tarvitaan tuolia kun ei voi kumarrella.
Mulla on eteisessä sänky ja makuuhuoneessa tuoli.
Olohuone on sitten täynnä mallasviskipulloja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on tiellä ja porukka heittää siihen reppunsa ym irtotavaran käsistään sisääntullessa. Meillä kaikki saa itse vaatteet päälle ja kenhät jalkaan ilman tuolia.
Tykkäätkö anaaliseksistä?
Ellei ole tuolia niin tuon koiranpaskaa tarkotuksella sisään keittiöön asti, paskannan olohuoneen lattialle koska olen hyvä komea rikas mies.