Kuinka usein käytät bideetä?
En ole tähän päivään mennessä ymmärtänyt sen tarpeellisuutta. En koskaan käytä sitä, paitsi synnytysten jälkeisen vuodon aikana käytin. Enkä tiedä ketään kuka sitä käyttäisi. Käytätkö sinä ja miksi? Etkö paperilla saa tarpeeksi puhtaaksi? Eikö se ole työlästä, kun pitää pyyhekin aina muistaa pitää hollilla?
Kommentit (26)
Haiset varmasti pahalle, paskaperse.
Kyllä mä käytän päivittäin. En pidä pyyhettä hollilla, kuivaan paperilla.
Paperilla pyyhit perseesi! Salli mun nauraa! Olet varmaan ulkkis, joka on aikuisena muuttanut Suomeen! Kaikki suomalaiset tietävät bideen, kuinka kätevä se on!
Mihin muuten perustuu tuo, ettet tiedä ketään, joka käsisuihkua käyttäisi? Kyseletkö sä ihmisiltä, käyttävätkö he sitä? Mulla ei ole ainakaan aavistustakaan, käyttävätkö mun kaverit tai sukulaiset käsisuihkua.
Mies-ap, ei semmoista naista löydykään, joka ei vedellä pese itseään päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten perustuu tuo, ettet tiedä ketään, joka käsisuihkua käyttäisi? Kyseletkö sä ihmisiltä, käyttävätkö he sitä? Mulla ei ole ainakaan aavistustakaan, käyttävätkö mun kaverit tai sukulaiset käsisuihkua.
Ap on pakottanut ympärillään olevat ihmiset tatuoimaan otsaansa Pyyhin perseeni paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Puheista käynyt ilmi ja samassa paikassa nukuttukin vuosien saatossa. Ei sitä tietenkään 100% varma voi olla, mutta en mä näe mitään syytä, miksi joku valehtelisi tai peittelisi käsisuihkun käyttöä tai käyttämättömyyttä. Kun se kuitenkin on lähinnä vain mukavuus asia, jos normaalisti käy muuten suihkussa.
Puhutaanko nyt bideealtaasta vai -suihkusta? Noita altaita en ole pahemmin nähnyt enää lapsuuteni jälkeen, jolloin sellainen oli ainakin meidän kotona.
Bideesuihku taas on lähes jokaisessa vessassa ja sitä käytetään tarpeen mukaan.
Käytän käsisuihkua päivittäin alapään hygieniaan, vähintään kerran päivässä ja aina ison hädän jälkeen. Ällöttävä ajatuskin jos ei olisi sitä. Käyn toki myös suihkussa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Paperilla pyyhit perseesi! Salli mun nauraa! Olet varmaan ulkkis, joka on aikuisena muuttanut Suomeen! Kaikki suomalaiset tietävät bideen, kuinka kätevä se on!
Kaikki tietävät mutta kaikilla ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheista käynyt ilmi ja samassa paikassa nukuttukin vuosien saatossa. Ei sitä tietenkään 100% varma voi olla, mutta en mä näe mitään syytä, miksi joku valehtelisi tai peittelisi käsisuihkun käyttöä tai käyttämättömyyttä. Kun se kuitenkin on lähinnä vain mukavuus asia, jos normaalisti käy muuten suihkussa.
Outoa. Mä oon hyvin harvan ihmisen kanssa keskustellut käsisuihkun käytöstä, ja mulla on siis paljon kavereita, joiden kanssa puhutaan aika intiimeistäkin asiasta. Mutta sinä voit varmasti sanoa, että et tunne oikein ketään, joka käyttää käsisuihkua.
Vierailija kirjoitti:
Haiset varmasti pahalle, paskaperse.
Ap on tyypillinen persupatja.
Joka kerta tietenkin, maatiaistollo.
Ulkomailla/huussimökeillä käytän limupulloa pesemiseen. Nimitän sitä "hygieniapulloksi".
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko nyt bideealtaasta vai -suihkusta? Noita altaita en ole pahemmin nähnyt enää lapsuuteni jälkeen, jolloin sellainen oli ainakin meidän kotona.
Mikä ihme on bideeallas? Kuulostaa pahalta. En tiedä oikeesti.
Ilmeisesti sinua ei naida takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on bideeallas? Kuulostaa pahalta. En tiedä oikeesti.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4jE28DnzbLXKewgd…
Bidee- eli perseenpesuallas vasemmalla.
Ei ole bideetä, mutta käsisuihku on ja käytän sitä päivittäin.
Joka päivä useita kertoja. Huuhtelen esarin joka kerta virtsaamisen jälkeen.