Vain elämää
Kommentit (1403)
Vain Imelää. Vittu mitä paskaa.
Veskulta ja Tonilta odotan eniten.
Mukavaa tuo Elastisen kotipoikaräppi :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:20"]Mä en tiedä oikeestaan yhtään loirin kappaletta.. toiv ei tuu tylsää..
[/quote]
Miten voit olla tietämättä?
[/quote]
Olen aika nuori eikä meillä kotona kuunneltu musiikkia.. joten tiedän lähinnä niin hyvää puuta..
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:20"]Mä en tiedä oikeestaan yhtään loirin kappaletta.. toiv ei tuu tylsää..
[/quote]
Miten voit olla tietämättä?
[/quote]
Olen aika nuori eikä meillä kotona kuunneltu musiikkia.. joten tiedän lähinnä niin hyvää puuta..
[/quote]
Ja senkin yhden vitsivideon takia.
Kauheeta, mä itken täällä jo nytten vaikka Elan veto oli oikein pirteä ja hyvä :'D mitähän seuraa kun alkaa Lapin Kesä ja Elegia soimaan.. varautukaa tulvaan!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Jostain syystä kuulen tämän sieluni korvin Hynysen äänellä...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Jostain syystä kuulen tämän sieluni korvin Hynysen äänellä...
[/quote]
Reps :'D
Samuli, Vesku ja Elastinen jo syyt katsoa.
Toivottavasti Paula V osaa yllättää :) en ole oikein varma kuuluuko joukkoon
Ela veti hyvin! Mä pelkäsin et se yrittää nauraa, hävetti jo valmiiks. Mut ai että, ihanasti veti ja kyllä panisin!
Tänä vuonna on paremmat artistitkin kuin viime vuonna.. melkein kaikkien päivää odotan innolla, eniten ehkä Tonin ja Paula Vesalan. Tässä jaksossa odotan eniten Paula Vesalan tulkintaa Elegiasta. Viime vuodelta jäi mieleen vain Maaritin Kullanhuuhtoja, se oli niin koskettava vaikka olen aina inhonnut Maaritia. Vieläkin tulee välillä kuunneltua ko biisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:33"]Ela veti hyvin! Mä pelkäsin et se yrittää nauraa, hävetti jo valmiiks. Mut ai että, ihanasti veti ja kyllä panisin!
[/quote]
Mäkin pelkäsin et se yrittää ite nauraa :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:25"]
loirista voi tosiaan sanoa että koko kansan rakastama! jos siellä joku on joka ei tykkää, ei tarvi silti tulla erikseen mainitsemaan.
[/quote]
no ei tarvitse tulla kertomaan, kun itse heti pyörsit sanasi.... kaikkien rakastama jota kaikki eivät varmasti rakasta! Eikä tarvitsekkaan!
Miks toi loiri kuulostaa aina känniseltä puhuessaan?
Meillä seurataan! Hyvä ja vauhdikas alotus kyllä Elalla! :D odotan myös Paula Kn Lapin Kesää ja toisen Paulan Elegiaa. Tykkään Paula Vesalasta muutenkin paljon.