Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
19.09.2014 |

Nyt se alkaa :) kuinka moni alkaa katsomaan?

Kommentit (1403)

Vierailija
1401/1403 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:11"]

Jennillä on kyllä tosi huono iho ja sen takia kaikki kuvat hänestä käsiteltyjä. Ei pelkkiä näppyjä vaan muutakin, että älä siinä selittele. Jenni on rakentanut uransa seksikkyyteen, hienoihin vaatteisiin, flirttailuun, huokailuun ja meikkeihin. Niitä pose kuvia itsestään hän jakelee facebookissa ja fanit hehkuttavat hänen ulkonäköänsä. Nimenomaan on huvittavaa, että 95 prossaa hehkutuksesta on ulkonäköön liittyviä hänen face sivuillaan, vaikka musiikin pitäis puhutella... Ulkonäkö riittää nyt faneille, mutta riittääkö 10 vuoden päästä, kun Jenni on jo yli 40 ja fanitkin aikuistuneet....

[/quote]

Musta Jenni ei ole rakentanut uraansa seksikkyyteen ja hönkäilyyn, ja minusta näissä ketjuissa hän saa aika paljon paskaa niskaan siitä, että pelaa vain seksillä. Hän ymmärtääkseni on osallistunut kuitenkin siihen, millainen saundi hänen kappaleissaan on. Parhaimmillaan se hönkäilysaundi kuulostaa herkältä, ehkä hän vaan on itse niin fiksoitunut siihen eikä ole ymmärtänyt, että siitä voi tulla myös hänen kuoppansa. Ymmärrän, että hönkäilysaundissa on jotain, mitä hän itse pitää hienona ja mitä tavoittelikin, mutta on tosiaan sitten jäänyt sille tielleen.

Ja ikävä sanoa, mutta nyt kun kappaleet joutuivat luupin alle, niin aikamoista höttöä ovat monet hänen kappaleensa, niistä ei saa mitään järisyttäviä uudelleentulkintoja, niin keskinkertaisia ovat. Paitsi tietysti Vesa-Matti Loiri saa mistä vain, mutta tuolla lehtijutussa lukikin, että hänelle voi antaa vaikka puhelinluettelon laulettavaksi ja silti kappale on mielenkiintoinen.

En tiedä, mitä Vartaiselta puuttuu, nöyryyttä? Haavoittuvuutta? Minulla ei ole tarvetta dissata Vartiaista, hän ei ole lahjaton. Ehkä hän vain tällä hetkellä painii sarjassa, jossa hänellä ei vain ole mahdollisuuksia vastata suuriin odotuksiin, jotka häneen kohdentuvat.

Vierailija
1402/1403 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä musiikintuntemusta täällä.

PMMP:n lisäksi Vesala on säveltänyt/sanoittanut mm. Jenni Vartiaiselle, Samuli Edelmannille, Vesa-Matti Loirille, Antti Tuiskulle, Anna Abreulle, JVG:lle. Stigille, Anna Puulle, Johanna Kurkelalle, Katri Helenalle...

Lisäksi, vaikka Paula V ei ole ehkä keski-ikäisten tai muuten kalkkiutuneiden tietoisuudessa, mutta PMMP oli yksi aikansa suosituimpia bändejä.

Paula V on muusikko ja todella lahjakas sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1403 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:54"]

Idiootit väittelee, että kuka on paras laulamaan. Voi jumalauta. Onko kenellekään juolahtanut mieleen, että jokaisella on oma tyylinsä jolla laulaa?

Minä esim. tykkään Samulin tavasta laulaa, mutta en silti ole ulisemassa jostain perheen avulla hankitusta suosiosta tai muusta höpöhöpöstä. Tuskin kukaan saa suosiota pelkästään vanhempien ansiosta. Kaikki tuolla on alansa ammattilaisia eikä siinä pitäisi olla kenelläkään taviksella ulisemista jos oma kokemus laulamisesta perustuu koulun musiikkitunnille.

Jokaisella noista laulajista on oma kohdeyleisönsä ja jos joku ei tykkää jostain niin ei kuulu siihen yleisöön. Aika harva tuolla on esittelemässä laajaa osaamistaan vaan ihan sitä omaa juttuaan. Olisihan se nyt ihan naurettavaa, että joku Elastinen vetäisi biisejä hevityyliin tai Paula Koivuniemi räppäisi. Itseään ja omaa musiikkiaan siellä on jokainen mainostamassa.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:00"]

Totta, jokainen taaplaa tyylillään, jokainen kestäköön oman suosikkinsa;)

[/quote]

Kyllä, jokainen taplaa tyylillään, mutta Vesala on selvästi monipuolisin ja muuntautumiskykysin.

[/quote]

Millä tavalla se on monipuolisin? Ei ainakaan laulajana eikä näyttelijänä. Hirvee kehuminen henkilöstä joka ei PMMP lisäksi ole oikeasti saanut mitään aikaiseksi. Joten D luokan leffoja lukuunottamatta.

[/quote]

Edellinen siis vastauksena tähän tietämättömän juntin kommenttiin. 
Olen myös pitänyt Paula V:n tulkinnoista ohjelmassa, vaikka hänen hieman jopa lapsekas lauluäänensä ei ole ehkä maailman persoonallisin.

Yleisesti ohjelma on saanut minut arvostamaan useita artisteja ihan eri tavalla, olen ihastunut Paula K:n karismaan ja empatiaan, Elan mahtavaan energiaan ja luovuuteen, Samulin sielukkuuteen, Paula V:n taitaviin tulkintoihin. Loiri on Loiri jota olen arvostanut jo pitkään, Apulanta oli mulle nuorena vihaisena tärkeä bändi ja Toni on sitä taattua laatua. Jenni on ollut ohjelmassa etäisin, valitettavasti, vaikka pidän hänen biiseistään ja äänestään niin puuttuva karisma ja taiteellinen näkemys paljastuu. Kaikki muut ovat onnistuneet luomaan ihon alle meneviä tulkintoja, jotka on saaneet itkemään tai nauramaan.

Ketju on lukittu.