Vain elämää
Kommentit (1403)
Kertokaa myös mielipiteitä jakson edetessä :)
En tykkää tuosta Jennistä yhtään :( silti aiotaan katsoa
Onneks Subilta tulee laadukkaampaa ja parempaa ohjelmaa. Vain elämää ja tekokyyneleet, siinä tuulipukukansan perjantai-ilta!
Minä! Tänä vuonna on vaan moni tyyppi tuolla, jotka kiiinnostaa, sekä biisit että tyypit. Mua kiinnostaa Vesku, Elastinen, Paula Koivuniemi.
Avausjakso oli ihan ok :) paremminkin ois voinu mennä
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:14"]Onneks Subilta tulee laadukkaampaa ja parempaa ohjelmaa. Vain elämää ja tekokyyneleet, siinä tuulipukukansan perjantai-ilta!
[/quote]
Kai tää oli vitsi? :D BB 10vuotta... Hohoh. No kato sä Nimon ja Jennan rääkymistä.
Mä en tiedä oikeestaan yhtään loirin kappaletta.. toiv ei tuu tylsää..
Vesa-Matti on elävä legenda niinkuin alussa sanottiin :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:20"]Mä en tiedä oikeestaan yhtään loirin kappaletta.. toiv ei tuu tylsää..
[/quote]
Miten voit olla tietämättä?
Tää on just niin myötähäpeää herättävää, kuin kuvittelinkin!
loirista voi tosiaan sanoa että koko kansan rakastama! jos siellä joku on joka ei tykkää, ei tarvi silti tulla erikseen mainitsemaan.
Jennistä en tykkää ja paula koivuniemikin on vähän...no muut on ihan hyviä :) erityisesti samuli ja paula vesala.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:23"]Tää on just niin myötähäpeää herättävää, kuin kuvittelinkin!
[/quote]
Käännä kanava subille jos silikoniblondit ja homot ei herättäis nii paljo myötähäpeää :)
Perhe katsoo elokuvaa, VASTA huomenna Elämän pariin! Tuska!
Alan katsomaan. Monta kiinnostavaa laulajaa ja persoonaa mukana. Kakkoskauden jätin ekan jakson jälkeen katsomatta, persoonat eivät kiinnostaneet. Eka kausi oli ihan huippu.
Me!