Vain elämää
Kommentit (1403)
Ei mua itkettää tuo lapin kesä jo nyt! -29, joka varoitti tulvasta
Kylmät väreet ku näytettiin pätkä lapin kesä laulusta :')
Tätä tuotantokautta katson mielelläni! :) sen verran kovia artisteja.
Eihän tuosta Veskun puheesta meinaa saada mitään selvää...miksi se puuroutuu...melkein sammaltaa vaikka aivan selvin päin on?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:37"]Eihän tuosta Veskun puheesta meinaa saada mitään selvää...miksi se puuroutuu...melkein sammaltaa vaikka aivan selvin päin on?
[/quote]
Mä saan ainaki iha hyvin selvää :o
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:36"]Ei mua itkettää tuo lapin kesä jo nyt! -29, joka varoitti tulvasta
[/quote]
Ääh, ei tää ollutkaan niin koskettava. Mutta mua itkettää hirveesti kun katson noiden muiden liikuttuneisuutta! T. Se tulvasta varoittanut vesiputous
Koivuniemen äänestä tulee aina ruotsinlaivafiilis.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"]
Huomasittekos, että kaikilla oli vain vettä laseissaan, eikä kellään viiniä/olutta niinkuin aiemmilla kausilla???
[/quote]
He olivat tehneet päätöksen yhdessä että vetävät koko homman vesilinjalla, lehdessä sanottiin.
[/quote]
Ai koko viikon pelkkää vettä?
No ihan hyvä, taitaa olla parin alkkista porukassa kuitenkin.
[/quote]
Miksi sitä alkoholia pitäisi juoda? Älykkäät eivät juo sitä ollenkaan
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:37"]Eihän tuosta Veskun puheesta meinaa saada mitään selvää...miksi se puuroutuu...melkein sammaltaa vaikka aivan selvin päin on?
[/quote]
Mä saan ainaki iha hyvin selvää :o
[/quote]
Minä myös
Hävettää nuo "tunnustukset" ja tekoitkut.Mikä itkumuoti tänne on saapunut? Pitää muka näyttää "aitoja" tunteita kun televisiokamerat käyvät?
MYÖTÄHÄPEÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:40"]Hävettää nuo "tunnustukset" ja tekoitkut.Mikä itkumuoti tänne on saapunut? Pitää muka näyttää "aitoja" tunteita kun televisiokamerat käyvät?
MYÖTÄHÄPEÄÄ.
[/quote]
Kyllä mäkin itken joskus musiikille :)
Hienoja esityksiä nyt jo mutta muuten vaisua ja vaivaantunutta keskustelua porukalla.
Mä itken musiikille yhtenään.. olen se edellisen sivun vesiputous..
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:42"]
Hienoja esityksiä nyt jo mutta muuten vaisua ja vaivaantunutta keskustelua porukalla.
[/quote]
Lisää viinaa, kyl se siitä rentoutuu.
Ela vaikuttaa aidolta noissa kyynelissään. Ihanan tuntuinen nuori mies!
Koskettava tulkinta Paulalta, aivan ihana.
2 sivu