Vain elämää
Kommentit (1403)
Vesilinjakin ehkä vähän jäykisti tilannetta (mutta hyvä valinta Veskun ja Samulin kannalta!). Kaikki jännitti kanssa aika paljon, minkä vuoksi olivat vähän kipsissä. Uskon, että tunnelma tästä vapautuu. Jennikin oli kylmän oloinen, mikä johtui todennäköisesti siitä, että keskittyi biisiin.
Musiikki oli hyvää joka tapauksessa!
Tulee mieleen joku työpaikan pakko-avautumispäivä,jossa muka yhteishengen kohottamiseksi kaikki kertovat jotain henkilökohtaista itsestään. Yhtä vaivaantunutta meininkiä ja pakkotunteita. No heille sentään maksetaan tuossa formaatissa kova palkkio tekoitkuista ja feikkitunteista.
Musta Jenni ei ollut kylmä vaan häntä jännitti.
Mua niin harmittaa kun Samuli ei laula Niin hyvää puuta!!!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:50"]Mua niin harmittaa kun Samuli ei laula Niin hyvää puuta!!!
[/quote]
Onks tietoo mitä Samuli laulaa :o
Ja tää playback-meininki. Ronttosaaauuruuuuuuuussss!
Äh, en tykännyt tästä Tonin biisitä. Tosin ei Tonissa niinkään ollut vika, vaan tuossa biisissä.
Just virkistävää, ettei kaikki biisit ole tavanomaisia, kuten toi Brontosaurus, joka nyt ei missään tapauksessa oo mitenkään kaupallinen biisi.
Heiiii minkä biisin Samuli vetää?
Hyvä biisivalinta Tonilta! Ihan kauhea biisi, mutta sopi hyvin Tonin suuhun.
Kaikki tais vaan oottaa että tunnetuimmat ja soitetuimmat biisit esitetään
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:40"]
Hävettää nuo "tunnustukset" ja tekoitkut.Mikä itkumuoti tänne on saapunut? Pitää muka näyttää "aitoja" tunteita kun televisiokamerat käyvät?
MYÖTÄHÄPEÄÄ.
[/quote]
Ai no mulla tuli kyllä kyynel silmään Paula K:n Lapin kesästä. Että myötähäpeile siellä ihan keskenäsi vaan.
Mut ehkä ei-musiikintekijän on vaikeampi samastua siihen tilanteeseen, että esittää jonkun toisen kappaleen, joka merkitsee sille toisellekin paljon. Kyllä siinä ollaan herkkien tunteiden äärellä väkisinkin.
Mua taas ei Lapin kesä itkettänyt yhtään. Tosin Nauravalle kulkurille ehdin jo tirauttaa..
Samuli on kyllä erittäin seksikäs ja karismaattinen :) kelpuuttaisin
Tuli mieleen, että miksi alkoholiton linja pitää olla aina niin TYLSÄ eli pelkkää vettä? Ovatko ainoat vaihtoehdot hieno viini TAI vesi? Siis onhan vesi hyvää ruuan kanssa, mutta tuli vain mieleen, että eivätkö hyvät kokit osaisi jotenkin tuoda jotain jännää myös juoman muodossa ateriaan..
Ketä kiinnostaa tää väliohjelma?
Kukaan ei olis voinu esittää lapin kesään paremmin kuin Koivuniemi :) kiitos