Vain elämää
Kommentit (1403)
Mä katoin et ne ei kukaan ollu syöny lsutastaan tyhjäks silloin kun homma oli jo lopuillaan. Ela oli kai ainoo kun kasa kunnon setin muusia ja lihaa(?) ja puolukkahilloo. Mut ei sitäkään näkynyt et söikö se ne kaikki.
Mua vaivaa jotenki, että päivän henkilö ei muka tiedä mitä lauluja esitetään. Kuitenki veskukin tänään sanoi että yllättävin ois tonin myöhemmin esitettävä. Ennen esitystä kumminki katotaan videot ja haastattelua ko. Biisistä. Tuskinpa se koko tuotantoaan siinä selittää. Eiköhän ne ihan harjoittelekkin yhdessä. No se ja sama, kiva ohjelma.
Muistelenko väärin, että Samuli ei käyttäisi alkoholia ollenkaan? Joskus ysärillä oli aika kosteaa elo ja jätti sitten kokonaan pois. Voisiko se olla syynä vesilinjaan. Jos siis oikein muistan.
Mutta aivan huippu kausi tulossa! Kakkos kautta en katsonut ollenkaan, kun ei ollut ketään hyvää, mutta tämä vaikuttaa onneksi taas tosi hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:23"]
Jenni kyllä kalpenee Paula V:n rinnalla. Siis en tarkoita että heillä olisi joku kilpailuasetelma mutta kun vertaa noita esityksiä musiikillisesti ja tulkinnallisesti niin sen vain huomaa.
[/quote]En pidä kummastakaan. Mutta olen jollain lailla 'ammattilainen' ja kyllä Jenni lauloi tänään paremmin. Yllätyin tosin Paulankin äänestä - positiivisesti - miksi tyttöne ei ole aiemmin laulanut noin?!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:34"]
Huomasittekos, että kaikilla oli vain vettä laseissaan, eikä kellään viiniä/olutta niinkuin aiemmilla kausilla???
[/quote]
He olivat tehneet päätöksen yhdessä että vetävät koko homman vesilinjalla, lehdessä sanottiin.
[/quote]
Ai koko viikon pelkkää vettä?
No ihan hyvä, taitaa olla parin alkkista porukassa kuitenkin.
Samuli se on hypänny kännissä ruotsinlaivalta mereen. Tosi ihq tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:13"]
Onko Vesala kirjoittanut omat biisinsä? Entä Vartiainen?
[/quote]
paula on, Jenni vain pienen osan (kaikki hitit muiden kynästä)
[/quote]
ja montakos biisiä Koivuniemen kynästä on lähtenyt. Tuntuu että arvostellaan eri kriteereillä näitä naisia.
Vesku tais jossain vaiheessa sanoa, että on paha krapula tjsp.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:03"]
Samuli se on hypänny kännissä ruotsinlaivalta mereen. Tosi ihq tyyppi.
[/quote]
Juu ja teoistaan ei voi ottaa opikseen tai muuttaa suuntaa elämässään...? Ikuinen idiootin leima otsassa? Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle!
Toni Wirtanen ja Mr Lothar voisivat olla identtiset kaksoset.
Jotenki jäi fiilis, että Vartiainen ei vetäny ihan täysillä sitä biisiä, varmasti jännitti paljon, esiintyminen isolle yleisölle voi olla helpompaa, kuin pienelle, jossa kaikki katsoo ja kuuntelee läheltä. Monesti ujoista ja epävarmoista ihmisistä ajattelee, että se on leuhka ja muiden yläpuolella, vaikka ei ole. Ehkä siksi Jennistäkin tuli sellai fipa.
Paula V kuulosti minusta upealta. Yllätyin ihan!
Tony Virtanen olisi mr. Lotharimpi ilman korvarenkaitaan...
Paula V oli puheliain, vähiten varautunut?
Valinnut hienon biisin ja lauloi hienosti.
Ja sanoittaa biisejä myös muille, Paulan osaa odottaessa. Vaikka miinuspuolena se itse laulaa vaan dueton, joka aikalailla leikataan pois... :(
Elastinen ja Wirtanen oli parhaat. Muuten tosi vaisu jakso. Tämän kauden henkilöt eivät kauheasti innosta. Etenkin naiset jotenkin kylmän oloisia.
Brontooooosauruuuuus. Paula Koivuniemi on mun suosikki. Se ääni on uskomaton. Ja tulkinta. Mut voisko joku antaa sille vedenkestävät meikit?
Paula Vesala on luonnonkaunis (mielettömät kasvonpiirteet, etenkin ne kaihoisat kulmakarvat ja suuret surusilmät). Toivoisin, että hän käyttäisi tulevissa jaksossa luonnollisempaa silmämeikkiä. Nyt luomiväri oli omaan makuuni hieman liian tummaa. Jenni taas näyttää kauniimmalta ja eteerisemmältä meikattuna, ilman meikkiä on aika tavis.
En kauheasti välitä Veskun omista biiseistä, mutta odotan innolla miten hän tulkitsee mm. PMMP:tä, Jennin ja Apulannan biisejä.
Samuli vaikutti jotenkin kireältä. Siis ne kommentit siitä, että muiden kanssa jutustelu häiritsee hänen keskittymistään illan esiintymiseen. Olin kuvitellut Samulia rennommaksi ja sellaiseksi veikeämmäksi, mutta ehkä tuo etäisyys ja vakavamielisyys johtui jännittämisestä.
Minä kyllä tykkään seurata noita artistien järjestämiä ajanvietteitä ja ohjelmanumeroita toisille, koska niissä tulee hyvin esille uusia puolia. Ekalla kaudella minua huvitti vuorotellen toisille tehdyt pikkujekut ja pelleilyt, Jari sillänpään riehakas luonne sekä Cheekin makuupussikammo, kännykkäaddiktio ja talkootöistä lusmuilu.
Joo, olisin kaivannut siihen lisää sävyjä, ja uskon että Samulista niitä sävyjä olisi löytynytkin. Toi biisihän on jännä sekoitus sellaista kevyttä miehistä rehvakkuutta ja toisaalta syvyyttä ja alistumista.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:40"]
Samulin biisin sovitus ei sopinut siihen kappaleeseen yhtään.
[/quote]