Minkä kokoinen kalu miehelläsi on?
Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10cm ja ohut. Lepotilassa pienempi kuin pikkurilli. Seksi kieltämättä vähän tylsää kun takaapäin ei pysy kunnolla sisällä ja jää jotenkin vajaaks vaikka joka kerta laukeankin miehen suun avulla. Ilkeästi sanottu mutta kaveriporukan saunailloissa kun miehet saunovat erikseen niin vähän myötähäpeää tulee mieheni puolesta. En ole sanonut miehelleni mitään asiasta.
Omalla sama, paitsi lepotilassa voi hävitä lähes kokonaan.
Ei kaikki asennot onnistu. Ihmettelen miten edes saa yhdynnässä.
Tuleeko sulle myötähäpeän tunnetta jossain porukka iltamissa?
No en voi sanoa. Ei se miestä määritä.
Toki joskus ajattelen, että säälivätkö muut minua.
Ja pakko myöntää että toivoisin minä että miehelläni olis edes vähän pitempi ja paksumpi.
Iso, paksu ja pitkä. Varmaan saisi enemmän irti seksistä jonkun muun kanssa kumpikin, semmosta ähräämistä ja sovittelua välillä.
Taisin kerran huvikseni mitat oli jotain 17 cm ja ihan hyvän paksukin. Mutta mitä väliä, muuta asiat ja taidot ratkasee.
En ole mitannut enkä osaa arvioida, mutta lyhyehkö se on. Veikkaisin kuitenkin että ihan keskivertopituudessa liikutaan eikä onneksi ole ohut! Eksältä olen mitannut ja oli melkein 19cm. Myönnän luulleeni että hänen peniksensä oli vain "tavallinen", nyttemmin toki tiedän että oli aivan isoimmasta päästä :D
Ja joo monissa asennoissa sai varoa koska se tökkäisy käy todella, sanoinkuvaamattoman kipeää kohdunkaulaan.
Ketjun innoittamana mittasin mieheni peniksen juuri 😇 7cm lepotilassa ja sehän yli tuplautui lähes15cm jäykkänä. Ompelumitta näytti 12,5cm ympärysmittaakin jäykkänä.
kiihottava toimenpide toi mittaus vaikka olin ajatellut joskus, että olisi lähes 20cm pituutta 😅
Pitää olla minimissään se 19 cm. 17 cm on tylsä. Iso m una, parempi elämä ja isommat orkut.
Vierailija kirjoitti:
10cm ja ohut. Lepotilassa pienempi kuin pikkurilli. Seksi kieltämättä vähän tylsää kun takaapäin ei pysy kunnolla sisällä ja jää jotenkin vajaaks vaikka joka kerta laukeankin miehen suun avulla. Ilkeästi sanottu mutta kaveriporukan saunailloissa kun miehet saunovat erikseen niin vähän myötähäpeää tulee mieheni puolesta. En ole sanonut miehelleni mitään asiasta.
Tämä kaveriporukan saunailloissa paljasti tämän miehen fantasian. Ollut lukemattomissa saunailloissa urheilutaustani, työn, kaveriporukoiden ym takia, ja yhdessäkään todellakaan kukaan ole kommentoinut toisen penistä. Takanapäin naureskeltu leikillään, jos jollain on valtava, pienestä ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla sama, paitsi lepotilassa voi hävitä lähes kokonaan.
Ei kaikki asennot onnistu. Ihmettelen miten edes saa yhdynnässä.
Tuleeko sulle myötähäpeän tunnetta jossain porukka iltamissa?
No en voi sanoa. Ei se miestä määritä.
Toki joskus ajattelen, että säälivätkö muut minua.
Kyllä ne säälii.
Kyllähän nyt miehet titää, että kalun koko voi muuttua todella paljon riippuen mitä sille kumppani tekee, ja puhuu..päivänselvää.
Liian iso, onneksi on kohta ex.
Miehelläni on hyvin mittaa ja paksuutta. Alkuaikoina jopa pikkaisen pelotti koko mutta, ajan mittaan totuin tuohon ihanaan munaan. Olen aina saanut yhdyntä orgasmeja varsinkin takaapäin saan taivaallisia laukeamisia. Hänen elimensä on sopivasti käyrä ylöspäin ja osuu oikeisiin paikkoihin takaapäin. N 41.
Mä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Ei ole ollut ketään, joka ois halunnut rauhassa kokeilla eri juttuja ja tyydyttää hitaasti. Jos päädyn yhteen kaivatun kanssa, niin ehkä hän ois kärsivällisempi.
Miehelläni meko suora, pitkä ja paksuhko, Mutta naidessaan en saa koskaan, paitsi silloin kun samalla hyväilee klitoristani. Silloin onkin hurja aina tulossa. Olen saanut pelkässä yhdynnässä ehkä 3 kertaa elämässäni, ja kyllä nekin ovat tulleet klitan ansiosta. Pääasia että nautin todella.!
Penis mitataan ylhäältäpäin häpyluusta aina kärkeen asti.
Kokotaulukko
Mikromuna: Alle 13cm
Pieni: Alle 15cm
Normaali: n. 17cm
Iso: 19cm
Monster: +23cm
Itselläni on juuri ja juuri tuo iso. Siihen käy kaupan XL kortsut.
Miesten pienimmät munat ovat 14cm luokkaa. Noissa tutkimuksissa varmaan keskiverrolla tarkoitetaan jtn semmosta, että sen alapuolella jäävät ovat yhtä harvinaisia kuin monsterit. Jokin vinouma tutkimuksissa, jos ovat vaikka lääkärin mittaamat eikä kunnon seisokkia luonnollisesti tule semmoisessa tilanteessa. Tai valikoitunut pienimunaisia pervoja.
Jos kuuluu pienimpään yhteen prosenttiin (alle 13cm), niin kannattaa muistaa, että kyllä naiset lesboseksiäkin harrastaa.
Mistäköhän tutkimuksista sä mahdat puhua? Noin viiden eri julkaisun (vähän virallisempia, kuin vauva.fi) mikropeniksen määritelmä oli 7-8.5cm erektiossa ja normaalin peniksen pituus erektiossa 9-17cm. Keskiarvo vaihtelee maittain ja Suomessa se on vähän alle 14cm
Vierailija kirjoitti:
Öh, eipä ole tullut mitattua mutta arviolta kait jotain 13-14 senttiä.
Keskipituimen siis
No ehkä itsekin ajattelen näin myös. Eihän se miestä muuta ja ihana mies onkin.