Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?
Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.
Kommentit (130)
Mua ärsyttävät umpimieliset ihmiset. Samoin ennakkoluuloiset ihmiset, jotka eivät anna kanssaihmisilleen edes mahdollisuutta tutustua. Samoin ärsyttävät ihmiset jotka eivät vastaa tervehdyksiin. Sanotaanko näin, että vaikken itse ole mikään supersosiaalinen, minua ärsyttävät tahallisesti tai tahallaan epäsosiaaliset ja epäkohteliaat ihmiset.
Esim. viime viikolla sattui kaksi samantyylistä tapahtumaa. Tervehdin ihmistä, ei vastausta. Tervehdin uudelleen koska ajattelin ettei hän kuule. Ei edelleenkään vastausta vaan pälyilyä ja kuikuilua, katseen väistelyä. Tuo on todella ärsyttävää.
Musta tulee oikein nälkäisenä ja/tai väsyneenä vittumainen besserwisser. Silloin ärsyttää jokainen vastaantuleva. Taidan olla saarnaaja, vaikka yleensä pidän turpani kiinni ja suuntaan mahd.nop. pois ihmisten ilmoilta happaman naamani kanssa?
Kylläisenä ja nukkuneena mua ärsyttävät myöhästelevät ihmiset. Ei muitten myöhästely ole periaatteessa multa pois, mutta myöhästyneelle joudutaan usein selittämään asiat uudestaan = koko tilaisuus/mikä lie alkaa alusta. Ärsyttää myös ihmiset, jotka tulevat ajoissa paikalle, mutta katoavat heti omiin maailmoihinsa ja alkavat sitten kysellä kysymyksiä asioista, jotka juuri selitettiin. "Tämä pallo on punainen." Ja viiden minuutin päästä: "Niin minkä värinen se pallo oli?" Argh.
Terv. opiskelija
Besserwisserit, negatiiviset energiasyöpöt, fanaattiset oman aatteensa paasaajat; näiden kärjessä ruokahullut (karppaajat) sekä urheiluhullut
Kapeakatseiset jääräpäät. Siis sellaiset, jotka perustelevat kapeat mielipiteensä sanoilla "se nyt vaan on niin", eivätkä suostu ollenkaan miettimään asioita muilta kanteilta, tai kuuntelemaan järkevää vasta-argumentointia.
sellaiset joista tulee äitini mieleen. Ulkonäöllisesti tai käytökseltään/olemukseltaan samanlainen....
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:06"]
Itsekkäät ja muita parempina pitävät. Materialistit.
[/quote]
Haha, piti sanomani, että itseään muita parempina pitävät. :D
Ne, jotka eivät ajattele maapallon hyvinvointia lainkaan pienissäkään asioissa. Lappaavat kaikki roskat samaan laatikkoon, koska "biojätteet haisee ja pitäisi viedä joka päivä ulos" tai "kyllä mä saan tehdä mitä haluan, ostaa mitä haluan ja lentää kuinka paljon vaan, koska mulla on vaan yksi elämä, mulla on oikeus!!".
Ihmiset jotka vääntävät suun alaspäin mutta vaikuttavat samaan aikaan myös virnuilevilta. Sanovat esimerkiksi jotakin tällaista ja hymähtävät perään:
- Luuletko tosiaan, ha!
- No nih, pitihän se arvata!
- Jaaha että semmosta!
- No niinpä tietenkin!
- Vai että oikein sellanen!
- No kylläpä sitä ollaan nyt niin!
Mammat, jotka eivät millään ymmärrä, että heidän Kiia-Jannicat ja Mico-Petterit on vaan ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:07"]
2. Ookkonä leijona?
[/quote]
Miten mun horoskooppimerkki liittyy mitenkään siihen, minkälaiset ihmiset mua ärsyttää? Voisinpa melkein sanoa, että mua ärsyttävät ihmiset, jotka ottavat horoskoopit tosissaan.
Terv. Kakkonen
Turhan puhujat on numero yksi. Ja kaljamahaiset keski-ikäiset maailman navat.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:52"]
Materialismia ihannoivat kakarat jotka kuuntelevat Cheekkiä ja äänestävät kokoomusta vain siksi että sen edustamia arvoja ihannoidaan. Vaikka totuus on se, että kituutetaan jossain sikakalliissa vuokrayksiössä opiskelijana/kaupan kassana
[/quote]
Vai sen takia, että kokoomuksen imagoa ihannoidaan? "Liity meihin niin sinäkin olet voittaja!" Ja sitten on todella coolia kannattaa niitä kovia arvoja, koska ne naamioidaan hienon ja fiksun imagon taakse. Moni näistä Siwan kanssa -kokoomuslaisista ei tajua, että koska Suomi EI ole oikeistolainen, hän on saanut ilmaisen koulutuksen, kouluruuat, koulukirjat, lapsilisät 17 vuotta, lähes ilmaiset terveyspalvelut, opintotukea vuokraan jne. jne. Oikeistolaisessa maassa hänen vanhemmillaan ei hyvin suurella todennäköisyydellä olisi ollut varaa mahdollistaa edes osaa tuosta kaikesta hänelle.