Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUJEN uusi vuosi 2006 - viikko 1***

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä listasta on tullut pitkästä aikaa tosi pitkä. =) Ei ole vähään aikaan ollutkaan tämän pituinen mitä se nyt on. Kivaa.

Oli kyllä ikävä lukea noista uusista keskenmenoista.. Niitä on tullut liian paljon viime aikoina. Toivottavasti tämä uusi vuosi tuo sitäkin enemmän plussia meille kaikille. =)

Jumppakärpänen, pikkutiikeri76, Liliane: Pahoitteluni Teille kaikille kesmenonne vuoksi. Mutta, toivotan kaikki tervetulleiksi meidän haahujen joukkoon. Toivottavasti vierailunne jää täällä lyhyeksi ja pääsette hyppäämään heti takas tuohon plussajunaan. =)

Pepsimax7: Onnittelut myös minulta plussasi johdosta!! =) Lähetän täältä roppakaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia masuasukille.

Sartsu: Onneksi se sinun np-ultra ei ole vielä perjantai 13.päivä klo 13... =) Sitten se olisi kyllä ollut jo sattumaa kaikki. Mutta, toivottavasti siellä ultrassa sitten kaikki näkyy olevan hyvin ja voit nauttia raskaudestasi kunnolla. =)

Masunasu & Maria: Kyllähän minä sain miehen innostumaan peittojen pöllyytyksestä vielä otolliseen aikaan, vaikka vähän tuo flunssa silloin vielä oli. =) Jos nyt sitten olis vaikka mitä jännittää loppukierrosta. =)

Swehina: Sinulla on kyllä teräshermot tuon testaamisen kanssa... =) Toivottavasti nuo sinun oireesi olisivat sitä itseään. =) Tsemppiä! Ja, muista tulla heti kertomaan meille uutiset kun teet testin..

Luumis: Pahoitteluni tädin vierailusta...! Ja, vielä kun sait sen haamun.. Voi surkuus. =(

Kuonokas: Toivottavasti paranet pian! Eipä kai mikään tauti ole kauhean hyväksi masuasukille... Koskas sinulla on ultra..? Vai oletko vielä tilannut sitä aikaa? En muista yhtään... ;-)

Oma napa: kp 17/28-31.. Flunssastani huolimatta, sain tosiaankin miehen innostumaan pöllyyttelemään peittoja otolliseen aikaan. =)

Kp 13-14 näytti ovistesti plussaa ja tuolloin kp14 pöllyyteltiin peittoja. Sitten vielä kp15 varmisteltiin. Nyt vois olla jotain mitä ehkä jännittääkin loppukierrosta. =) Ovislimoista päätellen niin touhuiltiin kyllä mielestäni " oikeaan" aikaan..

Flunssa on takana päin joten olokin on jo mitä parhain. Onneksi ei kestänyt tuhottoman kauaa tuo flunssa, kun olen kuullut että joillakin se kestää reilu kaks viikkoa.

Nyt laittamaan aamupalaa miehelle =) ja sitten lähdetään anoppilaan.

Kirpakkaa pakkas-sunnuntaita kaikille! =)

Kaksonen 76

Vierailija
102/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swehinan testausta mäkin odottelen...Taidan olla se ikihaahu, jota ei saa pois kulumallakaan, näyttävät muut samaan aikaan tälle listalle " joutuneet" olla jo onnellisesti nyytti kainalossa... Listaemoksi musta silti ei taida olla, sillä olen tarkoituksella vähentänyt täällä käyntikertoja.

Kaikille plussanneille onnittelut, Neronjalle erityisesti...Toivottavasti tällä kertaa kaikki menis hyvin...olis jo sunkin vuorosi.

(.) kp 14/27-34 menossa, ei ainakaan vielä ovistestissä plussaa...Ovisoireita kuitenkin on ollut...Miehen kanssa viimeksi puuhailtu viime viikonloppuna, joten tänään on missiona kellistää se leffaillan päätteeksi...Yleensä se innostuu ihan kiitettävästi kun kerron, et on ovisaika. Taitaa sitäkin pikkuhiljaa vauvakuume vaivata.

LT: Jotain täytyy tehdä. Mun uudenvuoden lupauksetkin menee ihan harakoille. Painoa edelleen se 81 kiloa...En vaan saa lopetettua herkkujen syöntiä en millään vaikken itse niitä enää ostakaan. Töihinkin pomo kantaa jatkuvasti jotain leivoksia. Nyt on pakko ryhdistäytyä. Onneksi jumpissa alkaa nyt kevätlukkari ja tunteja tulee lisää. Täytyy hommata toiset kuteetkin, ettei tartte hikisillä housuilla kahta päivää putkeen mennä vaan voi pestä välillä...

Tällaista tänne. Hauskaa sunnuntaipäivää!

Nonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saipa mies laatuaikaa pojan kanssa :)

Tuosta 13.pv perjantaijutusta tuli sellainen juttu mieleen että minä ja mieheni ruvettiin seurustelemaan tuona päivänä. Siispä ensi viikon perjantai 13.päivä on meidän 13.päivä, perjantai 13:sta.

Eli siis yhteiseloa on kasaantunut sen verran, että saadaan viettää kolmattatoista perjantai kolmattatoista päivää. Tajuskohan tuosta nyt kukaan, en oikein osaa selittää sitä hyvin.

Testausta venytetään vielä, nyt kp 28/25-33(34). Jos keskenmenon jälkeisiä kiertoja on uskominen, huomenna alkaa jos on alkaakseen. Silloin kierto on taas tuo 28. päivää.

Huh, kun väsyttää. En pysy enää hereillä iltasin leffan ääressä, vaan ysiltä pitäisi viimeistään karata nukkumaan.

Vierailija
104/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vasta heräillään:)

Ompas nyt muutamalla teillä jännät päivät testausten lähestyessä. Toivottavasti tulisi hyviä uutisia.

Itsellä kp22/28? ja testi jo ostettu..Oon sellanen hätä-Hilma, että kärsivällisyyttä on todella vähän. No, eiköhän näissä vauva-puuhissa sitä pikkuhiljaa opi:).

Selkäkipuni, joka oli myös edellisessä raskaudessa oviksen jälkeen, loppui muutaman päivän jälkeen. Nyt todella normaali olo, ei oikein " outo" millään tavalla. Vatsassa pikku-kramppeja silloin tällöin, mutta nekin aika normaaleita..Jotenkin pessimistiset fiilarit, mutta meidän yritys on vasta aluillaan. Hatunnosto teille, jotka olette yrittäneet jo kuukausia/vuosia/..

Päivänjatkoja,

Jumppis

Vierailija
105/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. minulle :D

Vierailija
106/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että nää piinapäivät on ällöttäviä :( tuntuu että millä hetkellä vaan lorahtaa,semmonen outo" kostea" olo,heh.Ja en tiiä joinko kupin liikaa kahvia mutta poitsun kakkavaippaa vaihtaessa alkoi oikeesti yököttää.Muistelen että on ollu ennenkin juuri ennen menkkoja tällästä pahaa oloa.Höh.Alkais nyt se vuoto kun se kuitenkin on sieltä tulossa,eikä pitäis hullua varpaillaan.Oli muuten oviksenkin aikaan samanlaista pahaa oloa,niistä hormooneistahan ne johtuu.

Ihan tympeä päivä,kohta onneks kyläilemään pienimmän nassikan kanssa,saa edes iltaa kulumaan.

Kp 32/33

terkuin Mamma+Fem

Vierailija
107/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on meinannut mennä jo päivissä sekaisin kun oli perjantaikin pyhä. Eilinen tuntui sunnuntailta ja tänään maanantailta. =)

Pahoitteluni uusille haahuille ja tervetuloa joukkoon! Toivottavasti teidän aikanne täällä jäisi lyhyeksi. ;)

Swehina: Kauanpa tekin olette jo yhdessä olleet. Meillä tulee yhteisoloa 3.2. niinkin paljon kuin 17 v. =)

ON: Flunssa vaivaa edelleen. Kaksosella se taisi olla jo loppunut, hieno homma. On mullakin ehkä nuha pikku hiljaa loppumassa, mutta tuo yskä kiusaa aika lailla vielä. Tuntuu ettei sitten millään meinaa loppua.

Pikku hiljaa alkaa jo olo helpottaa tuosta vikasta km:sta. Ehkä se siitä taas lähtee.... Niitä ekoja menkkoja tässä odotellaan. Hieman on ollut outoja tuntemuksia vatsassa joinakin päivinä, välillä painon tunnetta ja sitten taas polttelee. Luulin jo päässeeni näistä oireista eroon, mutta ei ne näköjään vieläkään loppuneet. Yökötystäkin on taas ollut ja olen väsynyt. Tosin tuo väsymys voi nyt liittyä tähän flunssaankin. Kaiken kaikkiaan on ihan lötkö olo ja ei oikein jaksa tehdä mitään.

Eipä tässä muuta kummallisempaa, joten sunnuntain jatkoja kaikille!

Vierailija
108/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuota yhteiseloa on vasta vähän reilu 7 vuotta. Olisi tosi hienoa jos olisimme sen 70v. yksissä :D mutta tiedä sitten mihin tää elämä kuskaa.

Teillä on siis tuollaiset palttiarallaa 10v enemmän, mutta olethan sinä vanhempikin minua. Itse siis vasta tosiaan sen 22v ja muutama kuukausi päälle. Mulla siis saavuttamista tuohon ... :D

Nyt pitää mennä, rutjake kutsuu (mies siis kutsuu)...

Vierailija
109/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo 7 vuottakin jo hyvä saavutus. =) Ja sieltähän sitä aikaa tulee koko ajan lisää...

Olisihan se tosiaan kiva olla koko loppuelämä sen oman kullan kanssa, mutta kuten sanoit, niin ei sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo eteensä. Tällä hetkellä tuntuu näin, eikä tunnu siltä että mikään muuttuisikaan. Nyt kun saisi vielä sen vauvankin joskus, niin pääsisi aloittamaan sitä varsinaista perhe-elämää. Toistaiseksi vain kaksin koiran kanssa.

Niin, ja tänä vuonna tulee naimisissa oloa meillä 12 v. ;) Että vuosia vain kertyy...

Vierailija
110/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatista äskettäin palattiin ja täytyy sanoa, että valtavan paljon oli kyllä venäläisiä siellä. Lehdessä olikin tässä äskettäin juttua, että Vuokatissa (vai Kainuussa, en muista kumpi) on joulun jälkeen 5000 venäläistä per viikko eli aikamoinen määrä.

Kovasti olisi kiinnostanut lumilautailu, mutta ajattelin, etten mitenkään voi lähteä sinne tungokseen opettelemaan. Lasten rinteeseen oli joka päivä pisin jono. Sitten keksin, että kun rinteet on menneet kiinni ja valot sammuneet, niin otan pojan laudan ja lähden sillä ihan omassa rauhassa kokeilemaan. Ekana iltana kiipesin heti liian korkealle ja sieltä lähdin kokeilemaan. Muutaman kerran mäjähdin takapuolelleni, vaikka osittain kyllä myös onnistuikin. Vika kaatuminen tuntui sellaiselta, että ajattelin, että nyt riittää tälle illalle. Seuraavana päivänä seurasin, miten hiihdonopettajat opetti aloittelevia eli ne lähti liikkeelle lähes tasaiselta. Niinpä taas valojen sammuttua menin rinteeseen ja kokeilin lautailua aivan loivassa kohdassa. Homma sujui aivan hyvin ja kas kummaa, kokeilun haluni tuli tyydytetyksi.

Murtsikkaa hiihdin piiiitkästä pitkästä aikaa peräti 15 km (3x5 km). Mikäpäs oli hiihtäessä, kun pohjakunto oli jo valmiiksi hyvä. Eilen illalla lähdin 5 km:n lenkille, kun kello oli jo melkein 21. Ehdin kääntöpaikalta just lähteä takaisin päin, kun valot sammui... Onneksi puolikuu loisti taivaalla, muuten olis kyllä ollut tosi yksinäinen olo. Kyllä minua vähän pelotti, että entäs jos susilauma tulee. Sit kaiken lisäksi tunsin, että mulla aika ajoin valuu jotain pikkuhousunsuojaan. Ajattelin, että varmaan on verta. Oli kyllä niin sekavat fiilikset hiihdellä asunnolle. No, perillä tsekkasin tilanteen. Kyseessä oli ilmeisesti vetinen valkkari, jossa kylläkin hieman häivähti punaista. Kaiken lisäksi mulla ei ollut torstain jälkeen ollut oikein oireita, joten olin kyllä tosi varpaillaan. Tuntui, että huonostihan tässä käy kuitenkin.

Punaista ei ole tuon jälkeen näkynyt. Oireita nyt sen verran, että rinnat on aika ajoin arat ja väsyttää. Vuokatissa nukuin kahtena aamuna ihan kevyesti puoli kymmeneen. Torstaina oli selvästi etova olo pitkän aikaa. Salmiakkia olis tehnyt mieli, mutta sitten se olo meni ohi. Aloin jo epäillä, että tapahtuiko tuolla masussa jotain, kun kokeilin sitä lautailua ja mäjähdin takamuksilleen/ristiselälleen. Kai se aika utopistista on, että niin voisi käydä, kun aina sanotaan, että sikiö on niin hyvässä turvassa tuolla masussa. Joka tapauksessa hyvin varovaisella mielialalla olen edelleen.

Pahoittelut kaikille uusille haahuille. Toivottavasti pääsette pian takaisin odottajiin! Onnittelut pepsimaxille plussasta ja olikohan vielä joku muukin uusi plussaaja! Pahoittelut myös tädin yllättämille.

Pakko nyt alkaa välillä jotain kotihommaa touhuta.

Vierailija
111/111 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja: Sinulla on ollut mitä ilmeisemmin ihana viikonloppu. =) Toivottavasti rentouduit kunnolla. Ja, masuasukki voi hyvin.

Oma napa: kp 17/28-31.. Sellaista tässä itse-asiassa tulin kysymään teiltä sisaret, että voiko heti oviksen jälkeen ns. valkovuoto lisääntyä?? Nimittäin, mulla on oviksesta lähtien ollut valkovuotoa, mitä en ole aikaisemmin huomannut noin " runsaana" olevan. Eikös se niin mene, että oviksen jälkeen alkaa ns. kuivakausi...? Mulla ei todellakaan sitä ole ollut. Tulee sellaista " kökkäremäistä" (sori kuvaus) valkovuotoa ja tuntuu kun " valuis" jotain koko ajan pikkuhousunsuojaan.

Myös vatsassa on tuntunut aika-ajoin vihlontaa/nippailua ja rinnoissa. Mistä moinen voisi johtua..? Eka en meinannut tulla teiltä kysymään, mutta niin paljon tämä asia minua kuitenkin " vaivaa" ni oli pakko tulla. Jos joku osaa neuvoa niin ihana asia. =)

Nyt menen takas leffan pariin..

Kaksonen76