Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Se jos se ei anna miehensä rakastella itseään aina kun mies sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Se että ollaan samanaikaisesti feministejä ja vahvoja naisia, mutta kuitenkin sheimataan miestä jos tämä ei hoida perinteistä miehen tonttia kun tarvitaan.
Jos haluat olla feministi, vahva ja tasa-arvoinen, olet sellainen sitten. Myös kun tulee hankalampi paikka.
Ai olet sitä mieltä että kun nainen on feministi niin se tarkoittaa sitä että naisen pitää tehdä parisuhteessa ja elämässä kaikki itse?
Tasa-arvo parisuhteessa on sitä että puolisot ovat oikeasti toistensa elämänkumppanit ja hoitavat yhdessä talouden, kodin ja lapset, yleensähän molemmat käyvät töissä. Tasa-arvo ei toteudu siinä että vain nainen ottaa fyysisesti ja taloudellisesti takkiin niiden yhteisten lasten tekemisestä.
Työelämässä tasa-arvoa on mm se että miehiä ei valita työhön munan mitalla.
Jo keski-ikään ehtineenä en löydä elämäni varrelta asiaa johon olisin tarvinnut sen enempää miestä kuin naistakaan, itse olen asiat hoitanut, ratkaissut ja maksanut. Sitä vastoin olen kohdannut eräänkin mieslapsen enkä ymmärrä missä on miesten kunnia kun eivät ole aikuisia vaan heittäytyvät passattavaksi kivireeksi naisille. Monella miehelöä iso ryhtiliikkeen paikka. Me naiset hoidamme aina oman osamme.
Christiiina kirjoitti:
Mua huvittaa se, että joillekin miehille on ongelma se, että naisella on häpykarvoitus, mutta sitten miehet eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan naisen sokerointeja kosmetologilla. Esim. Brassi maksaa vähintään 60 € kauneushoitolassa eikä minulla ainakaan ole varaa 2kk välein maksaa sellaisia summia. Sitten taas sheivaamista ei voi suositella kenellekään,, eikä siitä edes tule siistiä lopputulosta.
Sivusta. Kannatan vapaata valintaa karvoitusasioiden suhteen. Mutta jos haluat sokerointivinkin, niin ei muuta kuin ostaa Veetin lämminvaha/sokerointipurkin marketista (n 9 euroa) ja tekee itse kotona muutaman kuukauden välein. En ole itse edes suhteessa, mutta tykkään sileydestä pimpassa. Sheivaus ei tosiaan käy mullekaan, tulee ihottumaa ja kutitusta. Sokerointi jättää pehmyen tunnun ja eteeriset öljyt ynnä se koko homminki on ihan mukavaa. Samantyyppinen lähes meditoiva tunnelma on mahdollista kuin puunaamisessa ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Se että ollaan samanaikaisesti feministejä ja vahvoja naisia, mutta kuitenkin sheimataan miestä jos tämä ei hoida perinteistä miehen tonttia kun tarvitaan.
Jos haluat olla feministi, vahva ja tasa-arvoinen, olet sellainen sitten. Myös kun tulee hankalampi paikka.
Mikähän tämä miehelle ikävä perinteinen tontti on? Sekö että miehenkin pitää osallistua oman kotinsa kuluihin vai se että miehenkin pitää käydä töissä kun se pirskatin feminlsti ei tienaa niin paljon että mies voisi heittäytyä turhapuroksi, surkea feministi muka vahva mutta eipä vaan osaa tuoda perheeseen kahden palkkaa hittoon koko femlnismi.
Suurin turn off miehessä on vastuulliseksi aikuiseksi kasvamattomuus ja kyvyttömyys ymmärtää asioita.
Valitettavasti kyllä se on ns. ienhymy. Ikenet saavat toki näkyä hieman, mutta tämän aavistuksen jälkeen se on turn-off.
Parilla muuten erinomaisella naisella oli tämä ominaisuus, ja jouduin jättämään siksi tapailun kesken, koska en vain päässyt siitä yli.
Melko turha käyttäytyminen omasta mielestäni, mutta kaikilla ollee se jokin, mitä eivät mieltymyksissään voi korjata. Tämä on ikävä kyllä omani.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka yrittää olla poikamainen/jätkämäinen, eli ei syleile omaa naiseuttansa ja ole ylpeä siitä.
Naiseuttaan voi ilmentää monin tavoin. Jokainen nainen päättåä itse miten.
Me naiset elämme omaa elämäämme, enme ole täällä näyttääksemme siltä miltä joku satunnainen jonne haluaa.
- Nykymuotoinen feminismi/woke ja muut tavat etuoikeuksien hankkimiseen liittyvät suuntaukset ilman velvollisuuksia.
- Talouden hoitokyvyttömyys
- Kaikki äärimmäisyyteen menevä, esim. eläimet jos ne ovat elämän ykkösasia.
- Tuuliviirimäisyys ja tunteiden jatkuva heittely äärilaitoihin ja erityisherkkyys. Tähän myös osin liittyen loogisen päättelykyvyn puute.
Vierailija kirjoitti:
- poliittinen kanta, esim vihreys tai vasemmistoliitto
- persjalkaisuus
- lyhyet ja ohuet hiukset
- Muodoton esim lättäperse
- valtaisa läskiperse, jossa sivutörmäyssuojat
- selluliitti
- Nalkuttava luonne
- laiskuus
- epäsiisteys
- paksupohkeisuus
- itsekkyys
- huoramaisuus esim panolomilla käynti
- tyhmyys
- ilkeys
- kaksoisleukaisuus
Tämmösiäkö sulla on ollut. Ehkä kertoo jotain sinustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin menee maailmassa suurimmalla osalla, että miehet haluavat nätin ja naisellisen naisen eli heille naisen ulkonäkö on tärkeää, siinämissä naiset haluavat itseään varakkaamman ja menestyneemmän miehen jotta omakin elintaso nousisi. On näitä tutkittu, kärjistettynä naiset haluaa miehen paksulla lompakolla ja miehet naisellisen, nätin naisen. Nimittäin naiset eivät ole visuaalisesti niin vaativia ja "hyväksyvät" kumppanikseen myös vähemmän komean, samoin kuin miehille naisen tulotaso ja menestys ei ole niin tärkeää ja he "hyväksyvät" pienempituloisenkin. Vaatimuksensa kullakin:)
Minä en tarvitse miestä lompakoksi, talous on kunnossa ilmankin. Ennen kaikkea miehen tulee olla täysipäinen, kiva ja hottis seksuaalisesti. Tietty talous myös kunnossa. En tykkää mistään itseäni vanhemmista juopoista tyhmistä möhömahoista.
Erityinen turn-off piirre naisessa on se, että ei ymmärrä edes yksinkertaisintakaan lausetta, kuten tämän ketjun otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
- Nykymuotoinen feminismi/woke ja muut tavat etuoikeuksien hankkimiseen liittyvät suuntaukset ilman velvollisuuksia.
- Talouden hoitokyvyttömyys
- Kaikki äärimmäisyyteen menevä, esim. eläimet jos ne ovat elämän ykkösasia.
- Tuuliviirimäisyys ja tunteiden jatkuva heittely äärilaitoihin ja erityisherkkyys. Tähän myös osin liittyen loogisen päättelykyvyn puute.
Kirjoittaa mies joka elää koko elämänsä tunteella😀 Maailma olisi järkyttävän paljon parempi paikka jos miehetkin eläisivät järjellä mutta ei tunteet ja hormonit vie. Viha on tunne.
Woke tarkoittaa sitä että näkee myös oman kuplansa ulkopuolelle ja näkee ja myöntää yhteiskunnan epätasa-arvokohtdat esim eri rotuisten, vammaisten you name it ja toimii näiden ratksaisemiseksi. Tämä on nimenomaan loogista ajattelua. Miksi se on miehelle niin vaikeaa?
Kaikki naiset ja normaalit miehet ovat feministejä koska on vielä niin paljon naissukupuoleen liittyviä epäkohtia korjatavana. Tasa-arvoinen yhteiskunta on kaiken perusta. Kaltaisiasi miesten perusteettomien etuoikeuksien puolustajia ja miesten naisiin ja tyttöihin kohdistaman väkivallan ja sorron oikeuttajia näköjään on.
Tietääkö äitisi eli nainen ruman ajatusmaailmasi?
Ankkahuulet on kyllä rumia. Sitten vielä jotkut jopa tunkevat täytetty huuliinsa. Hyi olkoon, todelinen turn-off.
Luonnonkauneus on sitä parasta. Jotkut reppanat eivät uskalla käydä edes kaupassa ilman hirveää "sotamaskia" ja mauttoman pituisia tekoripsiä.
Jatkuva kitinä ja avuttomuus kaikenlaisen tekemisen edessä.
En viihdy tuomitsevan tai häijyn matkassa. Myönteinen ja avoin on elämän suola.
Nätteys koskee lähinnä naamaa, jos nyt suurin piirtein normaali rajoissa on vartaloltaan. Aito hymy kaunistaa paljon. Ei siis väliä onko reitevän persevä vai laudansolakka, toki hyvä terveys ja kunto on aina viehättävää.
Vahva meikki, samoin tatuoinnit ja metalli. On turn off. Siis vähäinenkin tatuointi on turn off ja mitä enemmän, sitä rurn-offimmaksi muuttuu. Kokonaiset "hihat" vie mielenkiinnon kokonaan.
Älkää naiset loukkantuko - tämä on rehellinen ja subjektiivinen miwlipide
Tatuoinnit = rumia lähes kaikilla
Ripsipidennykset = rumia lähes kaikilla
Huulitäytteet = rumia lähes kaikilla
Tupakointi = rumentaa kaikkia
Shokkivärit hiuksissa = rumentaa kaikkia
Se feministirengas nenässä = rumentaa kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit = rumia lähes kaikilla
Ripsipidennykset = rumia lähes kaikilla
Huulitäytteet = rumia lähes kaikilla
Tupakointi = rumentaa kaikkia
Shokkivärit hiuksissa = rumentaa kaikkia
Se feministirengas nenässä = rumentaa kaikkia
Mikä on feministirengas nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mua huvittaa se, että joillekin miehille on ongelma se, että naisella on häpykarvoitus, mutta sitten miehet eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan naisen sokerointeja kosmetologilla. Esim. Brassi maksaa vähintään 60 € kauneushoitolassa eikä minulla ainakaan ole varaa 2kk välein maksaa sellaisia summia. Sitten taas sheivaamista ei voi suositella kenellekään,, eikä siitä edes tule siistiä lopputulosta.
Sivusta. Kannatan vapaata valintaa karvoitusasioiden suhteen. Mutta jos haluat sokerointivinkin, niin ei muuta kuin ostaa Veetin lämminvaha/sokerointipurkin marketista (n 9 euroa) ja tekee itse kotona muutaman kuukauden välein. En ole itse edes suhteessa, mutta tykkään sileydestä pimpassa. Sheivaus ei tosiaan käy mullekaan, tulee ihottumaa ja kutitusta. Sokerointi jättää pehmyen tunnun ja eteeriset öljyt ynnä se koko homminki on ihan mukavaa. Samantyyppinen lähes meditoiva tunnelma on mahdollista kuin puunaamisessa ylipäätään.
Jotenkin h**omaista tuo karvattomuuden vaatiminen ? Olen itse mies....
Vierailija kirjoitti:
Se jos se ei anna miehensä rakastella itseään aina kun mies sitä haluaa.
Mies saa kyllä rakastella itseään aina kun haluaa.
Kaikki miehet eivät varmaan pidä samoista asioista, tai ajattele samalla tavalla.. Aivan kuten ei naisetkaan.