Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!

Vierailija
03.12.2013 |

Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!

T.Nainen

Kommentit (1175)

Vierailija
721/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt lisääntymään.

Vierailija
722/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö todiste, että on miehiä palstalla. Vai ovatko kaikki mammoja vastaamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö todiste, että on miehiä palstalla. Vai ovatko kaikki mammoja vastaamassa?

Kaikki ovat jonneja, jotka eivät hyväksy mammojen yksipuolista naiskuvaa. Tai mieskuvaa.

Vierailija
724/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailee.

Vierailija
725/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa pitäisi lukea "lassukat vastaa". Muunlaisia miehiä täällä ei juurikaan pyöri.

Ihan totta mutta kunnon miestenkin on kiva käydä täällä läpällä kattomas mikä meno

Vierailija
726/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa pitäisi lukea "lassukat vastaa". Muunlaisia miehiä täällä ei juurikaan pyöri.

Ihan totta mutta kunnon miestenkin on kiva käydä täällä läpällä kattomas mikä meno

Onhan se kyllä ikävää, että miehetkin saavat kertoa mikä on niiden mielestä vastenmielinen nainen.

Vierailija
727/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministi

Vierailija
728/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Räväkkyys

- Liiallinen juopottelu ja mässäily

- Ei harrasta liikuntaa

- Tupakoi

- Uskoo horoskooppeihin sun muihin jeesuksiin

- Konmarittaa

- Käyttää käsilaukkua

Heh, oikeesti? :) Ymmärrän kyllä osan noista, mutta käsilaukku? Mihin tavarat sitten pitäisi laittaa? Mulla on normityöpäivänä mukana kolme puhelinta, kaksi lompakkoa, kalenteri, nenäliinapaketti ja kaikkea muutakin. Mihin nuo pitäisi tunkea, jos käsilaukku on kielletty? Mulla on yleensä mekko tai hame, joissa ei ole taskuja, ja vaikka oiskin taskut, ei sinne kaikki kamat millään mahtuisi.

Jos tavarat ei mahdu taskuihin, tavaraa on liikaa.

Niin.. sanoin että mun vaatteissani ei ole taskuja. Ja duunin puolesta on pakko raahata esim. eri puhelimia mukana.

Niin. Nämä ovat siitä hyviä nämä kriteerit, että niistä voi johtaa asioita eteenpäin. Jos pukeutuu vaatteisiin, joiden takia pitää raahata käsilaukkua, niin se on turn off.

Siis sunko mielestä reisitaskuhousut ja huppari naisella on hyvännäköiset vaatteet ja turn on? Eipä kai siinä, makunsa kullakin. Onko pelkkä käsilaukku turn off vai myös olkalaukut, reput ja putkikassit?

Vierailija
729/1175 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos tuhero tuoksuu pahalta. Siihen loppuu kaikki kiinnostus.

Vierailija
730/1175 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Räväkkyys

- Ei harrasta liikuntaa

- Tupakoi

- Konmarittaa

- Käyttää käsilaukkua

Heh, oikeesti? :) Ymmärrän kyllä osan noista, mutta käsilaukku? Mihin tavarat sitten pitäisi laittaa? Mulla on normityöpäivänä mukana kolme puhelinta, kaksi lompakkoa, kalenteri, nenäliinapaketti ja kaikkea muutakin. Mihin nuo pitäisi tunkea, jos käsilaukku on kielletty? Mulla on yleensä mekko tai hame, joissa ei ole taskuja, ja vaikka oiskin taskut, ei sinne kaikki kamat millään mahtuisi.

Niin.. sanoin että mun vaatteissani ei ole taskuja. Ja duunin puolesta on pakko raahata esim. eri puhelimia mukana.

Niin. Nämä ovat siitä hyviä nämä kriteerit, että niistä voi johtaa asioita eteenpäin. Jos pukeutuu vaatteisiin, joiden takia pitää raahata käsilaukkua, niin se on turn off.

Siis sunko mielestä reisitaskuhousut ja huppari naisella on hyvännäköiset vaatteet ja turn on? Eipä kai siinä, makunsa kullakin. Onko pelkkä käsilaukku turn off vai myös olkalaukut, reput ja putkikassit?

Muitako vaihtoehtoja et keksi, laukkunainen? Surullista.

Vierailija
731/1175 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstailee.

Vierailija
732/1175 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pieni, olematon luiskaperse

- pallomainen ulkoneva maha

- lihaksettomat,laihat reidet

- lyhyt kananpersetukka

- kirkas väri hiuksissa

- halvannäköiset farkut

Noin 20 prosentissa suomalaisia naisia yhdistyvät kaikki nämä piirteet, valitettavasti.

Vierailija
733/1175 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
734/1175 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Räväkkyys

- Ei harrasta liikuntaa

- Tupakoi

- Konmarittaa

- Käyttää käsilaukkua

Reisitaskuhousut ja hupparit naisillla varsinkin kiinnostaastaa.

Vierailija
735/1175 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää vaatteisiin ja asusteisiin useita tuhansia euroja vuodessa.

Vierailija
736/1175 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa panoja

liikaa panoja

ulkkaripanoja

työtävieroksuva

Vierailija
737/1175 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu karvattomuus. Eli uskokaa vaan kyllä ne kaikki ajelemanne karvat olis kaunistanu teitä, ihan yhtä lailla kuin pitkä tukkakin. Ei iliene ihmisessä pääsääntösesti turhia karvoja kuitenkaan

Vierailija
738/1175 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Huomattava ylipaino

Lyhyet hiukset

Vierailija
739/1175 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja shokkivärjätyt hiukset.

Vierailija
740/1175 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada ihan joka kerta viimeinen sana.

Liika lihavuus. Painoa saa olla, muttei liikaa.

Ei tatuointeja tai paljon lävistyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme