Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Tässäkö todiste, että on miehiä palstalla. Vai ovatko kaikki mammoja vastaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö todiste, että on miehiä palstalla. Vai ovatko kaikki mammoja vastaamassa?
Kaikki ovat jonneja, jotka eivät hyväksy mammojen yksipuolista naiskuvaa. Tai mieskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa pitäisi lukea "lassukat vastaa". Muunlaisia miehiä täällä ei juurikaan pyöri.
Ihan totta mutta kunnon miestenkin on kiva käydä täällä läpällä kattomas mikä meno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa pitäisi lukea "lassukat vastaa". Muunlaisia miehiä täällä ei juurikaan pyöri.
Ihan totta mutta kunnon miestenkin on kiva käydä täällä läpällä kattomas mikä meno
Onhan se kyllä ikävää, että miehetkin saavat kertoa mikä on niiden mielestä vastenmielinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Räväkkyys
- Liiallinen juopottelu ja mässäily
- Ei harrasta liikuntaa
- Tupakoi
- Uskoo horoskooppeihin sun muihin jeesuksiin
- Konmarittaa
- Käyttää käsilaukkua
Heh, oikeesti? :) Ymmärrän kyllä osan noista, mutta käsilaukku? Mihin tavarat sitten pitäisi laittaa? Mulla on normityöpäivänä mukana kolme puhelinta, kaksi lompakkoa, kalenteri, nenäliinapaketti ja kaikkea muutakin. Mihin nuo pitäisi tunkea, jos käsilaukku on kielletty? Mulla on yleensä mekko tai hame, joissa ei ole taskuja, ja vaikka oiskin taskut, ei sinne kaikki kamat millään mahtuisi.
Jos tavarat ei mahdu taskuihin, tavaraa on liikaa.
Niin.. sanoin että mun vaatteissani ei ole taskuja. Ja duunin puolesta on pakko raahata esim. eri puhelimia mukana.
Niin. Nämä ovat siitä hyviä nämä kriteerit, että niistä voi johtaa asioita eteenpäin. Jos pukeutuu vaatteisiin, joiden takia pitää raahata käsilaukkua, niin se on turn off.
Siis sunko mielestä reisitaskuhousut ja huppari naisella on hyvännäköiset vaatteet ja turn on? Eipä kai siinä, makunsa kullakin. Onko pelkkä käsilaukku turn off vai myös olkalaukut, reput ja putkikassit?
Se, jos tuhero tuoksuu pahalta. Siihen loppuu kaikki kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Räväkkyys
- Ei harrasta liikuntaa
- Tupakoi
- Konmarittaa
- Käyttää käsilaukkua
Heh, oikeesti? :) Ymmärrän kyllä osan noista, mutta käsilaukku? Mihin tavarat sitten pitäisi laittaa? Mulla on normityöpäivänä mukana kolme puhelinta, kaksi lompakkoa, kalenteri, nenäliinapaketti ja kaikkea muutakin. Mihin nuo pitäisi tunkea, jos käsilaukku on kielletty? Mulla on yleensä mekko tai hame, joissa ei ole taskuja, ja vaikka oiskin taskut, ei sinne kaikki kamat millään mahtuisi.
Niin.. sanoin että mun vaatteissani ei ole taskuja. Ja duunin puolesta on pakko raahata esim. eri puhelimia mukana.
Niin. Nämä ovat siitä hyviä nämä kriteerit, että niistä voi johtaa asioita eteenpäin. Jos pukeutuu vaatteisiin, joiden takia pitää raahata käsilaukkua, niin se on turn off.
Siis sunko mielestä reisitaskuhousut ja huppari naisella on hyvännäköiset vaatteet ja turn on? Eipä kai siinä, makunsa kullakin. Onko pelkkä käsilaukku turn off vai myös olkalaukut, reput ja putkikassit?
Muitako vaihtoehtoja et keksi, laukkunainen? Surullista.
- pieni, olematon luiskaperse
- pallomainen ulkoneva maha
- lihaksettomat,laihat reidet
- lyhyt kananpersetukka
- kirkas väri hiuksissa
- halvannäköiset farkut
Noin 20 prosentissa suomalaisia naisia yhdistyvät kaikki nämä piirteet, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Räväkkyys
- Ei harrasta liikuntaa
- Tupakoi
- Konmarittaa
- Käyttää käsilaukkua
Reisitaskuhousut ja hupparit naisillla varsinkin kiinnostaastaa.
Käyttää vaatteisiin ja asusteisiin useita tuhansia euroja vuodessa.
liikaa panoja
liikaa panoja
ulkkaripanoja
työtävieroksuva
Itse aiheutettu karvattomuus. Eli uskokaa vaan kyllä ne kaikki ajelemanne karvat olis kaunistanu teitä, ihan yhtä lailla kuin pitkä tukkakin. Ei iliene ihmisessä pääsääntösesti turhia karvoja kuitenkaan
Tatuoinnit
Huomattava ylipaino
Lyhyet hiukset
Ylipaino ja shokkivärjätyt hiukset.
Pakko saada ihan joka kerta viimeinen sana.
Liika lihavuus. Painoa saa olla, muttei liikaa.
Ei tatuointeja tai paljon lävistyksiä.
On mennyt lisääntymään.