Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Tatuoinnit, ylipaino, kiroilu, tupakointi, räväkän väriset hiukset.
Äh tulenpa jotenkin aina vähän surulliseksi tällaisista listattavista hyi yäk jutuista. Jotenkin itsellä ajatus että vaikea tehdä mitään varsinaista listaa mistään kriteereistä (paitsi nyt ihan itsestäänselvät perus käytöstavat ja väkivallattomuus) koska jos ihastuu johonkin ei niillä pienillä"virheillä" ole mitään väliä. Noh, tulinpahan pahoittamaan mieltäni.
Ai naisillako oli liian överit kriteerit?
No makunsa kullakin. Itsellä on isoin turn-off tatuoinnit. Siitä en itse tingi.
Fundamentalistis"hengellinen" suhtautuminen niinkin arkiseen ja keholliseen toimintaan kuin seksi. Onnistuu vain kahden ihanan ja syvän sielun ainutlaatuisena ja syvällisenä metafyysisenä kohtaamisena, muuten on sairaan eläimellistä viettien orjuutta.
- Oikuttelu.
- tuuliviiri.
- narsistisuus.
- prinsessasyndrooma.
- draamakuningatar.
- puhuu aina selän takana paskaa muista ihmisistä. Silloin puhuu taatusti myös sinusta paskaa muille sun selän takana, koska puhuu aina paskaa kaikista muistakin. Paitsi itestään, jota kehuu aina.
- epäluotettavuus.
- varastelu ja kusettaminen.
- kaikesta valittaminen.
- toiselta muuttumisen vaatimista.
Onhan noita. Tässä ollut vasta ku pintaraapasu.
Miesmäisyys. Ei ole hyvä, jos naisen sekoittaa hieman etäämmältä katsottuna, ensivilkaisulta, mieheen. Naisen pitää olla naisellinen. Eikä mua nappaa mitkään bodarinaiset. Oon katsonut kuvia naisista, jotka ovat pumpanneet itselleen hirveät lihakset. Hui hirvitys. Mieluummin panen läskiä naista kuin jotain bodarinaista. Sehän on kuin olisi miehen kanssa, jos bodarinaisen kanssa on. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
- Oikuttelu.
- tuuliviiri.
- narsistisuus.
- prinsessasyndrooma.
- draamakuningatar.
- puhuu aina selän takana paskaa muista ihmisistä. Silloin puhuu taatusti myös sinusta paskaa muille sun selän takana, koska puhuu aina paskaa kaikista muistakin. Paitsi itestään, jota kehuu aina.
- epäluotettavuus.
- varastelu ja kusettaminen.
- kaikesta valittaminen.
- toiselta muuttumisen vaatimista.
Onhan noita. Tässä ollut vasta ku pintaraapasu.
Vau kaikki mun adhd-oireet. Masentavaa.
Mahtaakohan se olla hyvinkin yleistä, että fyysisesti vetävännäköiset naiset on aina luonteeltaan vaikeita, vai sattumaltako olen aina tällaisiin törmännyt?
-Huomattava ylipaino (siis jo lihavuuden puolella)
-Paneskellut ympäriinsä
-Asennevamma, naama mutrulla aina ihmisten ilmoilla.
Eli luultavasti ihan samat asiat mitkä meissä miehissäkin ovat turn offeja.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan se olla hyvinkin yleistä, että fyysisesti vetävännäköiset naiset on aina luonteeltaan vaikeita, vai sattumaltako olen aina tällaisiin törmännyt?
Eihän se nyt sattumaa ole. Ovat sen ulkoisen olemuksensa ansiosta tottuneet saamaan miehiltä huomiota ja huomanneet, ettei aina tartte olla niin kivakaan kun v-mäisyyden saa usein anteeksi hieman keikistelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisillako oli liian överit kriteerit?
Niin onhan tuo liikaa vaadittu ettei saa olla huomattavaa ylipainoa, eli pitäisi itsestään edes jotain huolta ja pitäisi seksikin vielä kiinnostaa.
Mutta turnoffit:
- Huomattava ylipaino
- Instabeibet (meikkeihin tonni kuussa ja yli varojen elämistä).
- Pitkä (yli 180cm)
- Naamalävistykset
- Paljon tatuointeja
- "white trash"
- sukupuolitaudit
- koko elämään vaikuttavat sairaudet tms (vaatii avustajan päivittäisiin toimiin)
- koko ajan pitää olla menossa jonnekkin
- ei hallitse omaa rahan käyttöään
- ei kiinnostusta/ halua läheisyyteen (miksi hakee edes suhdetta, kaveriahan tuollainen tarvitsee)
- huumeet
- ääriajattelu
- räväkkyys
- möreä-äänisyyys
- aiempi suhde maaaahaaammmuuttajan kanssa
- vihervasemmistolaisuus ja liika zuvaizevaisuus
- tyhmyys
- kykenemättömyys out-of-the-box ajatteluun
- maailmanhalausmielipiteet
Kuten huomataan, ainoastaan möreä-äänisyys on fyysinen piirre, eli minulla ei ole ulkonäköön liittyviö turn-offeja. Jos yksikin ehto listalta täyttyy, en ala mihinkään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt sattumaa ole. Ovat sen ulkoisen olemuksensa ansiosta tottuneet saamaan miehiltä huomiota ja huomanneet, ettei aina tartte olla niin kivakaan kun v-mäisyyden saa usein anteeksi hieman keikistelemällä.
Enpä tiedä. Voi toki jotkut olla tuollaisiakin, mutta yleensä miehen miestä vaikea on vain sellainen, joka ei suostu kynnysmatoksi. Mitä parempi itseluottamus naisella on, sitä harvemmin hän suostuu tallottavaksi. Ulkonäkö ei takaa hyvää itseluottamusta, joskus päinvastoin, koska kauniita naisia usein vain haukutaan, mutta jonkunlainen korrelaatio niiden välillä saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
- räväkkyys
- möreä-äänisyyys
- aiempi suhde maaaahaaammmuuttajan kanssa
- vihervasemmistolaisuus ja liika zuvaizevaisuus
- tyhmyys
- kykenemättömyys out-of-the-box ajatteluun
- maailmanhalausmielipiteet
Kuten huomataan, ainoastaan möreä-äänisyys on fyysinen piirre, eli minulla ei ole ulkonäköön liittyviö turn-offeja. Jos yksikin ehto listalta täyttyy, en ala mihinkään suhteeseen.
Sinunkaltaiset on niitä jotka eivät kykene laatikon ulkopuolelta ajatteluun. 😂
Oksettavan mustavalkoista.
-ei osaa integroida tai derivoida sujuvasti
-ei lue tieteellisiä tekstejä huvikseen (esim. materiaalifysiikkaa, tähtitiedettä, geologiaa, biokemiaa, jne)
-kiinnittää liikaa huomioita yksityiskohtiin, iso kuva hakusessa
-tuhlaa rahansa turhuuksiin (esim. kampaamot, baarit, hieno ruoka, kuntosalit&fitness, matkustus ei ole hyväksyttäviä asioita)
-tyhmä, ruma, lihava,mikään näistä ei käy
-ei osaa ohjelmoida kunnolla, esim. assemblerilla tai C-kielellä
-jne.
Tämä on jo kolmas, joka vastaa "miehensä puolesta"! Älkää vastatko miehienne puolesta! Jos haluavat itse kirjoittaa tänne, niin ainoastaan siinä tapauksessa heidän mielipiteensä saavat tulla julki. Ei kiinnosta se, että te "tiedätte kaikki miestenne mieltymykset".