Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan se olla hyvinkin yleistä, että fyysisesti vetävännäköiset naiset on aina luonteeltaan vaikeita, vai sattumaltako olen aina tällaisiin törmännyt?
Eihän se nyt sattumaa ole. Ovat sen ulkoisen olemuksensa ansiosta tottuneet saamaan miehiltä huomiota ja huomanneet, ettei aina tartte olla niin kivakaan kun v-mäisyyden saa usein anteeksi hieman keikistelemällä.
Enpä tiedä. Voi toki jotkut olla tuollaisiakin, mutta yleensä miehen miestä vaikea on vain sellainen, joka ei suostu kynnysmatoksi. Mitä parempi itseluottamus naisella on, sitä harvemmin hän suostuu tallottavaksi. Ulkonäkö ei takaa hyvää itseluottamusta, joskus päinvastoin, koska kauniita naisia usein vain haukutaan, mutta jonkunlainen korrelaatio niiden välillä saattaa olla.
Ei se ihan noinkaan mene. Nämä "itseluottamusta" omaavat usein ovat lähinnä näitä "aina oikeassa". Ei ikinä myönnetä virheitään, tai sitä että ovat väärässä. Mitään ei uskota vaikka miten todistaa jne. Terve itseluottamus on vain plussaa, mutta tuo "minä olen aina oikeassa" ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naisillako oli liian överit kriteerit?
Niin onhan tuo liikaa vaadittu ettei saa olla huomattavaa ylipainoa, eli pitäisi itsestään edes jotain huolta ja pitäisi seksikin vielä kiinnostaa.
Mutta turnoffit:
- Huomattava ylipaino
- Instabeibet (meikkeihin tonni kuussa ja yli varojen elämistä).
- Pitkä (yli 180cm)
- Naamalävistykset
- Paljon tatuointeja
- "white trash"
- sukupuolitaudit
- koko elämään vaikuttavat sairaudet tms (vaatii avustajan päivittäisiin toimiin)
- koko ajan pitää olla menossa jonnekkin
- ei hallitse omaa rahan käyttöään
- ei kiinnostusta/ halua läheisyyteen (miksi hakee edes suhdetta, kaveriahan tuollainen tarvitsee)
- huumeet
- ääriajattelu
Kuulostat perseen hajuisella sohvalla makaavalta kyheröltä jolla ei ole kokemusta ihmisistä eikä varsinkaan naisista.
Ulkonäkö:
- ylipaino
- tatuoinnit
- lävistykset
- shokkivärjätyt hiukset
Elämänvalinnat:
- yh
- liikaa panoja
- ulkkishistoriaa
- pettäminen
Luonne:
- perusnegatiivisuus
- nalkuttaminen
- passiivisuus
- halveksiva asenne
- valehtelu
Lisäksi:
- liikaa ikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan se olla hyvinkin yleistä, että fyysisesti vetävännäköiset naiset on aina luonteeltaan vaikeita, vai sattumaltako olen aina tällaisiin törmännyt?
Eihän se nyt sattumaa ole. Ovat sen ulkoisen olemuksensa ansiosta tottuneet saamaan miehiltä huomiota ja huomanneet, ettei aina tartte olla niin kivakaan kun v-mäisyyden saa usein anteeksi hieman keikistelemällä.
Enpä tiedä. Voi toki jotkut olla tuollaisiakin, mutta yleensä miehen miestä vaikea on vain sellainen, joka ei suostu kynnysmatoksi. Mitä parempi itseluottamus naisella on, sitä harvemmin hän suostuu tallottavaksi. Ulkonäkö ei takaa hyvää itseluottamusta, joskus päinvastoin, koska kauniita naisia usein vain haukutaan, mutta jonkunlainen korrelaatio niiden välillä saattaa olla.
Ei se ihan noinkaan mene. Nämä "itseluottamusta" omaavat usein ovat lähinnä näitä "aina oikeassa". Ei ikinä myönnetä virheitään, tai sitä että ovat väärässä. Mitään ei uskota vaikka miten todistaa jne. Terve itseluottamus on vain plussaa, mutta tuo "minä olen aina oikeassa" ei ole sitä.
Nyt puhutaan nimenomaan terveestä itseluottamuksesta. Ei mistään väittelyistä, joissa olisi joku oikeassa ja joku väärässä. Joillain miehillä on kyllä kova tarve todistaa nainen vääräksi jollain tavalla. Myös alistaa ja latistaa. Jos nainen ei suostu siihen, että häntä saa kohdella ihan miten vaan, mies kokee hänet vaikeana.
M a mupatj a ja mu laatt ti äpärö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan tuo liikaa vaadittu ettei saa olla huomattavaa ylipainoa, eli pitäisi itsestään edes jotain huolta ja pitäisi seksikin vielä kiinnostaa.
Mutta turnoffit:
- Huomattava ylipaino
- Pitkä (yli 180cm)
- Naamalävistykset
- Paljon tatuointeja
- "white trash"
- sukupuolitaudit
- koko elämään vaikuttavat sairaudet tms (vaatii avustajan päivittäisiin toimiin)
- ei kiinnostusta/ halua läheisyyteen (miksi hakee edes suhdetta, kaveriahan tuollainen tarvitsee)
- huumeet
- ääriajattelu
Kuulostat perseen hajuisella sohvalla makaavalta kyheröltä jolla ei ole kokemusta ihmisistä eikä varsinkaan naisista.
Sinä kuulostat tatuoidulta ylipainoiselta ma mu pat jalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan nimenomaan terveestä itseluottamuksesta. Ei mistään väittelyistä, joissa olisi joku oikeassa ja joku väärässä. Joillain miehillä on kyllä kova tarve todistaa nainen vääräksi jollain tavalla. Myös alistaa ja latistaa. Jos nainen ei suostu siihen, että häntä saa kohdella ihan miten vaan, mies kokee hänet vaikeana.
Naisilla käytännössä sama juttu ja vaikea mies lienee sellainen, joka ei tee asioita helpoksi naiselle. Ei jatkuvasti ui liiveihin ja möngi naisen jaloissa naista mielistellen tyypillisen miehen tapaan, vaan naisenkin joutuu nähdä vähän vaivaa.
Ylipaino, tupakointi, ja negatiivinen asenne/puheet ovat ehkä isoimmat turn offit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla käytännössä sama juttu ja vaikea mies lienee sellainen, joka ei tee asioita helpoksi naiselle. Ei jatkuvasti ui liiveihin ja möngi naisen jaloissa naista mielistellen tyypillisen miehen tapaan, vaan naisenkin joutuu nähdä vähän vaivaa.
Tähän en osaa sanoa juuta enkä jaata. Voi olla. Mun mielestä paras mies on sellainen, jolla ei ole tarvetta alistaa naista, eikä toisaalta mielistelläkään turhasta. Asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä. Jos taas mies on tarkoituksella vaikea siksi, että hän haluaa naisenkin näkevän vähän vaivaa, niin sehän on tyhmää. Mutta toki on niinkin, että oikean ihmisen kanssa haluaa nähdä vaivaa. Yleensä molemmat osoittavat arvostuksensa pienillä huomionosoituksilla.
Voi kuule kun nämä miehet ovat naisia😂 et VOI olla noin naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on kahdet huulet? Toisilla ne vittuilee ja toisilla pyytää anteeksi.
Tupakointi on itselleni aivan ehdoton turn Off. Myös huonot käytöstavat ja semmonen pissisasenne on varmoja tapoja tappaa mielenkiinto.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta turnoffit:
- Huomattava ylipaino
- Pitkä (yli 180cm)
- Naamalävistykset
- Paljon tatuointeja
- "white trash"
- sukupuolitaudit
- huumeet
- ääriajattelu
Sinä kuulostat tatuoidulta ylipainoiselta ma mu pat jalta
Miltä tuntui herätä tähänkin aamuun yksinäisenä ja ajatella, että ainoa keinosi ottaa kontaktia ihmisiin, on haukkua heitä keskustelupalstalla?
Onko päässyt unoohtumaan että tässä ketjussa kysyttiin MIESTEN mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- räväkkyys
- möreä-äänisyyys
- aiempi suhde maaaahaaammmuuttajan kanssa
- vihervasemmistolaisuus ja liika zuvaizevaisuus
- tyhmyys
- kykenemättömyys out-of-the-box ajatteluun
- maailmanhalausmielipiteet
Kuten huomataan, ainoastaan möreä-äänisyys on fyysinen piirre, eli minulla ei ole ulkonäköön liittyviö turn-offeja. Jos yksikin ehto listalta täyttyy, en ala mihinkään suhteeseen.
Sinunkaltaiset on niitä jotka eivät kykene laatikon ulkopuolelta ajatteluun. 😂
Oksettavan mustavalkoista.
Ajattelin ihan samaa 🤣 mikä idiootti2
- valitus
- arvostelu
- mussutus
- kälätys
- haukkuminen
- tuittupäisyys
- kiukuttelu
Kyllä se yksi ja ainoa turn off naisessa on vihervasemmistolaisuus. Se tuo monia ongelmia (tasa-arvohömppä, feminismi, mamumyönteisyys jne,.). Oli nainen kuinka kaunis tahansa, niin vihervasemmistolaisuus on liian vastenmielinen turn off.
Sinulla on takana nolla suhdetta ja aiot pitää luvun siinä keksimällä jotain standardeja, että ikään kuin sinä olisit se, joka päättää, saatko vai et. Sweet dreams. :D