Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
- ilkeys (riittää että on muita kohtaan täysi perse)
- huono hygienia
noilla pilataan tunnelma, oli ulkonäkö tai järjenjuoksu millä tasolla tahansa
Exä hyllystä löyty Eddie Murphyn videokasetti, muija sai kenkää heti neekrirakastaja mikä neekrirakastaja. Uusia muijia en oo tämän pettymyksen jälkeen hommannu
Mä oon kävelevä turnoff <3 Olenkin ihmetellyt kun en ole miestä löytänyt, mutta nythän se syykin sitten selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin noita listoja ja kaksi asiaa pisti silmään, jos naisella on lyhyet hiukset ja useita seksikumppaneita. Näitä kahta en ymmärrä. Minusta moni lyhythiuksinen nainen on seksikkäämpi kuin pitkähiuksinen, jos on naiselle sopiva leikkaus. Tietysti myös väri vaikuttaa, kirkuvan oranssi irokeesi on ihan pähee, mutta ei seksikäs.
Ja miesten kannattaisi muistaa, että nykypäivänä myös naisilla on elettyä elämää ja parisuhteita takana. Useat seksikumppanit eivät tarkoita välttämättä sitä, että nainen jakaa tavaraansa jokaiselle vastaantulijalle, nämä jakorasiat on sitten asia erikseen. Mielestäni seksuaalisesti aktiivinen nainen on mielenkiintoisempi kuin pihtaava, tälläisen naisen kanssa seksi on avoimempaa ja monella tapaa helpompaa, kun nainen tietää mistä pitää ja mistä ei ja uskaltaa sen sanoa. Mieskin saa tälläisesta paljon enemmän, kun nainen oikeasti nauttii, eikä vain velvollisuudentunnosta levitä jalkojaan lauantaina saunan jälkeen.
Jokaisella on elettyä elämää takana, tai ainakin pitäisi olla, että pystyisi näkemään asioita laaja-alaisemmin. Minä tunnen sekä miehiä että naisia, jotka eivät pysty ymmärtämään, miksi joku toinen toimii toisin kuin he itse. Siinä sitä sievästi asutaan omassa pikku tynnyrissä eikä tiedetä maailman menosta yhtään mitään. Asutaan samalla pikku paikkakunnalla koko elämä, ollaan töissä koko työura samassa paikassa ja ollaan yhteyksissä vain samojen ihmisten kanssa ja paheksutaan syvästi kaikkea uutta ja erilaista. Ja sitten kun pariudutaan, niin vain ja ainoastaan sen saman paikkakunnan tyypin kanssa, josta varmasti tiedetään, kenen kanssa se on heilastellut ja onko seksiä ollut. Tässä onkin se suurin turn off meikäläiselle, elämänkokemuksen puute. Enkä tarkoita tällä sitä, että pitäisi olla satoja panoja takana vaan ihan yleisesti kaikkea, seksi mukaan lukien.
Kaikkihan ymmärtää, että kukin luettelee tähän ketjuun vain omat mieltymyksensä.
Turn offfeja on monenlaisia:
Suuri määrä seksikumppaneita ei ole mikään ongelma, jos kyse on pelkästä hauskanpidosta, mutta itse miettisin kyllä muutaman kerran tuon tyyppiseen ihmiseen sitoutumista. Lähinnä siis sitä, että onkohan molempien käsitys vakavasta suhteesta nyt aivan samanlainen.
Ja jos itselle esimerkiksi avoin suhde olisi ihan ok, niin mikäs siinä sitten, makuja on monenlaisia!
Voi taivas miten kivikautista! Ihan oikeastiko te kysytte naiselta, että montako seksikumppania hänellä on ollut? Ja mikä on se määrä, että on liian monta?? Ja luin jostakin, että miehet liioittelevat seksikumppaniensa määrää, naiset taas kertovat pienemmän määrän kuin totuus on. Eli millä perusteella päätös tehdään? Itse en ole koskaan kysynyt keneltäkään, monenko kanssa hän on seksiä harrastanut, ei ole kiinnostanut. Mutta todellakin, makuja on monia, en tosin käsitä miten avoin suhde ja useat seksikumppanit liittyvät yhteen.... Paitsi jos olen ymmärtänyt koko asian väärin ja täsää puhutaankin useista seksikumppaneista samaan aikaan???
"You can't turn ho into housewife"
Jos naisella on ollut paljon miehiä niin minusta on hyvin naiivia kuvitella, itse olisin sen pitkän ketjun viimeinen. Syitä voi psykologisoida vaikka miten kauan. Jotkut vain tykkää harrastaa paljon seksiä erilaisten miesten kanssa. Toinen hakee huomiota ja paikkausta huonolle itsetunnolleen.. Joistakin on vain kiva vetää lärvit ja bilettää kunnolla. jne..Pätee myös kyllä myös miehiin samalla lailla.
Avoin suhde siis liittyy siten, että sillä säästää itsensä (ja suhteen toisen osapuolen) tarpeettomalta mielipahalta.
Ja eihän kukaan nyt oikeasti kysy tuollaista suoraan, mutta jos järkeä ja sosiaalisia taitoja on, niin paljon ihmisestä saa irti suoraan kysymättäkin..
Eli suomeksi arvailee ja kehittelee päässään omia olettamuksia? Mutta eihän siinä mitään, jokainen valikoi sen mahdollisen kumppanin omien mieltymystensä mukaan, toivottavasti löytyy samanhenkinen. Aktiivinen seksielämä ei tee kenestäkään huonoa kumppania, on typerää olettaa, ettei nainen voisi olla uskollinen kumppani, vaikka olisikin harrastanut seksiä useamman kumppanin kanssa kuin vaikka minä itse. Jos kumppaniaan rakastaa, niin eipä tee mielikään seksiä muiden kanssa. Se on jännä asia tuo rakkaus, kummasti se muuttaa ajattelutapoja.
On typerää olettaa, ettei aiemmilla valinnoilla olisi vaikutusta tulevaisuuteen. Aktiivininen seksielämä ei tee kummpanista huonoa, mutta se nostaa merkittävästi todennköisyyttä että kumppani on huono, eli tässä tapauksessa pettävä.
Toiset haluaa yhden jolle olla uskollinen, toiset haluaa kertaluontoista. Itse en ole ikinä halunnut kertaluontoista seksiä. En oikeastaan voi edes ymmärtää miksi kukaan jo etukäteen haluaisi, ettei kohtaaminen toistu. Nirppanokkaisuuden ymmärrän kyllä, jos ei saanut mitä halusi, mutta silloin päätös tehdään vasta jälkikäteen. Itse en kerrasta puhaltaisi pelit poikki, mutta ymmärrän edes ajattelutavan.
Vahinko, että minä en ymmärrä, mitä tässä nyt mussutetaan?
Siinä sanotaan että sinun kaltaiset lut kat todennäköisesti pettävät suhteessa, joten teikäläisiin ei kannata sitoutua.
Sosiaalityöntekijät,narkkarit,naispapit,vasemmistolortot ja muutkin sekavat, rumat ja läskit mamatembot
Vierailija kirjoitti:
- ilkeys (riittää että on muita kohtaan täysi perse)
- huono hygienia
noilla pilataan tunnelma, oli ulkonäkö tai järjenjuoksu millä tasolla tahansa
Täydellinen kuvaus sosiaalityöntekijästä
Ma vihkan teid kõiki. Te räägite pask. Häbi teile. Kurat.
- Mongoolia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin miehistä on tullut narisevia nirppanokkia, kun muka alapään karvat on noin turn off -asia?!
Onneksi 10v sitten asia oli toisin, niin minäkin sain karvoitukseni kanssa miehiä (ja näin ollen myös puolison).
Ei hitto... :D
Ne ovat niitä nykyaikana yleisiä neitipoikia, joita naisen karvat pelottavat ja joiden koko elämä pyörii ulkonäköasioiden ympärillä.
Ei niitä tämmöinen vanhemman (50+) ikäpolven mies oikein miehinä osaa pitää.
Pikkusieluisuus, elämänilottomuus, se kun daami ei jaksa innostua mistään, omiin kuvioihinsa jämähtyneisyys, kapea katsontakanta, huumorintajottumuus.
Yleisestiottaen melkein kaikki naiset ovat viehättäviä ulkonäöltään ja pitävät parempaa huolta itsestään kuin suomalaiset miehet.
Suominaisissa viehättävää on rehellisyys ja luonnolisuus. Kaienkaikkiaan menee positiivisen puolelle.
Vahinko, että minä en ymmärrä, mitä tässä nyt mussutetaan?[/quote]
Siinä sanotaan että sinun kaltaiset lut kat todennäköisesti pettävät suhteessa, joten teikäläisiin ei kannata sitoutua.[/quote]
Aah, no nyt minä ymmärrän. Sinä olet katkera pienimunainen mies, joka ei saa naista ja kääntää syyn naisen viaksi suojellakseen omaa miehisyyttään. Poikien saunaillassa sitten suureen ääneen morkataan naisia, kun ovat löysävittuisia huoria kaikki, vaikka sielu itkee naisenkaipuuta.
Jännä miten jo ekalla sivulla tuli monta mainintaa karvoista. Mikä niistä tekee niin kuvottavan? En ymmärrä.. Etenkin kun useimmilla miehilläkin sitä karvaa riittää. Onko sitä vaan totuttu liikaa karvattomuuteen ja miksi karvat liitetää epäsiisteyteen?
Miten musta tuntuu, että suurin osa on Yhden ja Saman katkeran lassukkamiehen narinoita :D
Kalpeus, piereskely, lihavuus.
Total turn off:
Raiskatut
Lapsena hyväksikäytetyt
Narsistien uhrit, mikä tuli listalle kun luin eräästä ukosta joka pakotti naisencsyömään ulostetta.
Lähimmäusriippuvat (ohutnahkainen narsisti)
Huono itsetuntoiset (eli n.75% kaikista)
Narsistiset psykot
....
Ja lista vaan jatkuisi....mutta noilla karsiutuu jo aika moni
Tozimies kirjoitti:
Total turn off:
Raiskatut
Lapsena hyväksikäytetyt
Narsistien uhrit, mikä tuli listalle kun luin eräästä ukosta joka pakotti naisencsyömään ulostetta.
Lähimmäusriippuvat (ohutnahkainen narsisti)
Huono itsetuntoiset (eli n.75% kaikista)
Narsistiset psykot
....
Ja lista vaan jatkuisi....mutta noilla karsiutuu jo aika moni
Ja eritoten häiritsee jos naisella on pulssi? Problem solved:)
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten jo ekalla sivulla tuli monta mainintaa karvoista. Mikä niistä tekee niin kuvottavan? En ymmärrä.. Etenkin kun useimmilla miehilläkin sitä karvaa riittää. Onko sitä vaan totuttu liikaa karvattomuuteen ja miksi karvat liitetää epäsiisteyteen?
No juuri sen takia. Näkyvät kehonkarvat ovat miehisiä, siksi turn-off heteromiehelle.
Huomattava ylipaino ja/tai vittumainen luonne.