Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!

Vierailija
03.12.2013 |

Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!

T.Nainen

Kommentit (1177)

Vierailija
321/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:37"]

melkein kaikilla tuo ylipaino! on se kumma kun ei enää oikea nainen kelpaa kun pitää ottaa joku vitun ruma ja kaliseva nälkäkurki >:\

[/quote]

Usomatonta aivopesua, ylipainoiset esitetään "oikeina naisina" ja normaalipainosiet nälkiintyneinä ja kai myös sairaina...

Vierailija
322/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:15"]

Hienoa, auto, asunto ja nainen samaan kastiin! :D

[/quote]

Nainen? Kyseessä on kuitenkin useamman tuhannen euron operaatio, niin kyllä se ainakin allekirjoittaneella on sellainen raha mitä ei yksinään päätetä pistää haisemaan. Ihan kuin auton vaihto tai asunto. Itse asiassa jo silmieni laserointi pohdittiin yhdessä.

[/quote]

häh? Mä ainakin naisena käytän just sellasen määrän itseeni kun haluan. En ala kyseleen että käykö miehelle se, että käytän omia rahojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on impulsiivinen seksuaalihistoria. Tai siis tarkennettuna impulsiivinen seksuaalihistoria on todella hyvä asia alle viikon suhteisiin, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
324/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä keskustelu on jo osalla miehistä mennyt haukkumisen puolelle?

Vierailija
325/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:31"]

- persjalkaisuus

- Muodoton esim lättäperse

- selluliitti

- paksupohkeisuus

[/quote]

Hmm, pakko sanoa, että no huh huh, kun nämä ovat asioita, joille ei voi mitään. Itse harrastan liikuntaa ja olen tekemisissä liikunnallisten ihmisten kanssa ja näen treenaavia naisia.

Persjalkaisuushan voi olla ihan ruuminrakenne joillakin, paksut pohkeet saa treenaamalla ja joillakin taas pohkeet on paksut luonnostaan ilman ylipainoa. Yleensä ne kapeajalkaiset eivät saa pohkeisiin lihasta, vaikka kuinka haluaisivat ja taas paksupohkeiset eivät voi pohkeitaan kaventaa.:)

Sitten taas geeneistä riippuen perseestä ei välttämättä saa treenaamallakaan pyöreää, toki vähän lihaksikkaamman mutta sitä perusmuotoa ei voi muuttaa. Selluliittiä on myös treenaavilla ja hoikilla naisilla eikä sillekään voi oikein itse viime kädessä mitään, jos sitä sattuu olemaan.

En itse naisena voisi kuvitella tekeväni pitkää listaa ihannemiehestä asioista, joille ei itse voi mitään. Mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Kolme neljästä osuu omaan vaimokkeeseen. Taitaisi takapuolen koko, siis iso sellainen, olla jonkun lassukan listalla kanssa.

Ei tule turn off vaikka miten yrittää vaan himottaa liikaa tarjontaan nähden.

Elämä on.

Vierailija
326/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:37"]

melkein kaikilla tuo ylipaino! on se kumma kun ei enää oikea nainen kelpaa kun pitää ottaa joku vitun ruma ja kaliseva nälkäkurki >:\

[/quote]

Usomatonta aivopesua, ylipainoiset esitetään "oikeina naisina" ja normaalipainosiet nälkiintyneinä ja kai myös sairaina...

[/quote]Joo siis tuon oli pakko olla provo.. Sekä ylipaino, että alipaino on mielestäni rumaa. Ja terveydelle omat haittansa. 

Vierailija
327/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:03"]

Kolme neljästä osuu omaan vaimokkeeseen. Taitaisi takapuolen koko, siis iso sellainen, olla jonkun lassukan listalla kanssa.

Ei tule turn off vaikka miten yrittää vaan himottaa liikaa tarjontaan nähden.

[/quote]

Eli kuten huomaat, eri miehillä on erilaiset kiinnotukset ja inhotukset. Mitkä sinulle on niitä turn offeja?

Vierailija
328/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]

Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?

Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.

mies28

[/quote]

Miten nainen sitten voi sinkkuna hoitaa panetustaan? Mä ainakin nautin seksistä myös sinkkuna, en ala puutteessa kärvisteleen.

[/quote]

Joko ihan miten haluat ja et mies28:n kaltaisten kanssa päädy pitkään suhteeseen tai sitten omin käsin ja naimisiin mies28-tyyppisten miesten kanssa. Siinähän valkkaat. Tai runkkaat.

Vierailija
329/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on jo yli sadan, mutta tyhmyyttä ei ole mainittu lainkaan. Miehet todella siis ovat esteettisiä ihmisiä.  

Vierailija
330/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta ehdotonta turnoffia kuin lyhyet hiukset. Niin vaikea ymmärtää miksi joku leikkaisi pitkät kauniit hiuksensa lyhyiksi.

sellaiseen naiseen en sekaantuisi.

Vierailija
331/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:13"]

Vastauksia on jo yli sadan, mutta tyhmyyttä ei ole mainittu lainkaan. Miehet todella siis ovat esteettisiä ihmisiä.

[/quote]

Kyllä, me miehet olemme huomattavan visuaalista porukkaa. Jos nainen, tai miksei mieskin, näyttää hyvälle ja älyää pitää leipäläpensä kiinni, niin sitä tyhmyyttä ei helpolla huomaa. Kenties miehet tietävät tämän paremmin, kun ollaan tällasia tuppisuita... ;)

Vierailija
332/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:15"]

En keksi muuta ehdotonta turnoffia kuin lyhyet hiukset. Niin vaikea ymmärtää miksi joku leikkaisi pitkät kauniit hiuksensa lyhyiksi.

[/quote]

Minä keksin moniakin syitä. Oletan että perheessäsi ei ole ollut syöpää?

Vierailija
333/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplaleuka, keltaiset epätasaiset hampaat, isot sieraimet, leveät hartiat, pienet tissit, kynsien pureskelu, nenän kaivaminen

mies78

Vierailija
334/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:15"]

[/quote]

Minä keksin moniakin syitä. Oletan että perheessäsi ei ole ollut syöpää?

[/quote]

Ei viitsitä saivarrella.

Vierailija
335/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]

Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?

Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.

mies28

[/quote]

Montako seksikumppania sulla itsellä on ollut?

Vierailija
336/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan mieheni puolesta.  hänen exänsä kiinnostui kehonrakennuksesta ja vaikka mies oli aluksi innoissaan, niin halut hävisi kun muskelit kasvoi ja rinnat katosi. nainen puputti rahkoja, kiukkuili eikä enää kiinnostunut seksistä tai leffa-illasta karkkipussin kanssa.. mies sanoo, että katsoo ennemmin selluliittipyllyäni ja pientä löysyyttä kropassa (olen siis normaalipainoinen) kuin mitään muskelifriikkiä!

tuon lisäksi ei tykkää yhtään mustiksi värjätyistä hiuksista, eikä lävistyksistä naamassa (kielikoru ja korvikset ok). niin ja mies on vm.72

Vierailija
337/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:33"]

Ylipaino, karvat, ynseä perusilme, alkoholin käyttö, huonot/ei-valkoiset hampaat, leuattomuus.

90% naisista voisi urheilla enemmän ja juhlia vähemmän.

t. Mies, 30v, KTM

[/quote]

90% miehistä voisi urheilla enemmän ja juhlia vähemmän

nainen 30

Vierailija
338/1177 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:47"]

No nämä, jotka sanoo, että kumppanien määrä vaikuttaa, ovat tuskin itse kovin monenkaan naisen kanssa ollut.

[/quote]

Exavomieheni oli ollut itse yli sadan kanssa ja oli melkoinen naistenmies muutenkin, mutta jätti minut saastaisena ja käytettynä tavarana kun sai tietää etten ollut neitsyt tavatessamme (yksi kumppani aikaisemmin). Ei voinut kuvitellakaan seurustelevansa naisen kanssa joka oli ollut jonkun muun miehen kanssa kun se on niin huoramaista. Suomalainen ja muuten fiksunoloinen kaveri.

Vierailija
339/1177 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluan kirjottaa tänne, vaikka olen nainen :)

Tuosta sheivaamisesta haluaisin kysyä, että kun mulla on karvojen poiston jälkeen tilalla haavoja, tulehtuneita ihohuokosia ja näppylöitä, niin nekö kannustaa suuseksin antamiseen, kuin että jätän karvat repimättä? Ei auta rasva, desinfiointi, joka päiväinen suihkuttelu yms. Sänki kasvaa jo seuraavana aamuna ja on niin terävän kivulias, etten pysty kävelemään. Haluaisiko mieheni siis kantaa minua joka paikkaan?

Sama valitettavasti korkokengissä. On ollut jaloissa 3-4 kuukauden paranevia rasitusvammoja korkkareista, jolloin tietysti joutuu nilkuttamaan lenkkarit jalassa joka paikkaan ja ootella paranemista. Turn on? Eikai. Lisäksi jo parin tunnin kävely sattuu jo niin paljon, että mielummin on paljain jaloin. Talvella ei pääse mihinkään, jalat kastuu ja palelee, tulee kipeäksi. Toki jos mies maksaa taksit, kantaa baarista toiseen ja kantaa vaihtokengät mukana, niin kai se sitten onnistuisi.

Kolmas on selluliitti. Enkä tässä ole puolustamassa ylipainoa.

Selluliittiä on yli 90% naisista, myös alipainoisilla ja tosi paljon treenaavilla naisilla. Koska homman nimi on se, että naiset on niitä jotka tulee raskaaksi ja synnyttää, joten luonto itse koittaa pitää huolen, että koko ajan on varastossa energiaa, jos vaikka ruokaa ei olekaan saatavilla.

Selluliitti on sellaista rasvaa, joka alkaa lähtemään liikkeelle kehosta siinä vaiheessa kun nainen on raskaana tai imettää. Se on se viimenen varasto, jonka tarkoitus on pitää elossa sekä äiti että vauva.

Valitettavasti selluliititon vaatimus on vähän sama kuin että vaatisi, ettei naisilla olisi rintoja ollenkaan. Kun niissä on rasvaa ja saahan ne pois viimeistään leikkauksella.

Itse on huomannut, miten paljon rahaa siihen ulkonäön hoitoon saa kulumaan, vaikken itse kuluta siihen juurikaan.

Jos leikkauttaa hiukset joka kuukausi, valkaisee hampaat, kosteusvoiteet, meikit, shampoot, hoitoaineet, karvojenpoistoaineet, hajusteet, kengät ja vaatteet, jotka istuu hyvin ja kestää pesut sekä kulutuksen, eipä ainakaan oma tili riittäisi sen kaiken ylläpitämiseen.

Ja suoraan sanottuna, ostan mieluummin kaikkea muuta: musiikkia, kirjoja, teatterilippuja, baari-iltoja, vuokraleffoja, urheiluun liittyviä kustannuksia, kodin tarvikkeita, matkoja, kuin että pistäisin kaiken näyttääkseni olevan viimeisen päälle laitettu.

Olen myös huomannut, että mitä enemmän jotkut naiset laittavat itseään, sitä enemmän puhuvat asiasta. Tottakai, se vaatii aikaa ja rahaa, niin tietysti siitä tulee puhuttua. Ihan kuin muutkin puhuvat asioista, joihin laittavat aikaa ja rahaa, oli se sitten autoilu, matkustelu tai muut harrastukset. Joidenkin harrastus vain on itsensä laittaminen.

Vierailija
340/1177 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:28"]ylipaino ja lyhyet hiukset

[/quote]

Nää on taas näitä makuasioita. On ylipainoa ja ylipainoa sekä lyhyitä ja lyhyitä hiuksia. Sopivasti ylipainoinen ja millisiili vaatii asennetta ja jos sellaisen asenteen omaa on se mielestäni seksikästä. Ymmärrän kyllä, että ei se kaikille uppoa ja itsekkin pidän eniten pitkistä hiuksista, mutta...

[/quote]

Oletko mies? Jos et, niin miksi vastasit? Tässä ketjussahan kysyttiin miesten rehellisiä mielipiteitä, eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän