MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
Moisen ulkonäön saavuttamiseksi ei värjääminen auttaa.Mutta kyllä luonnonvaaleat suomalaiset naiset ovat kauniita.
Nämä ovat makuasioita. Mutta luulen kuitenkin,ettei miehet hiusvärin perusteella kumppaninsa valitsevat.
Joo ja sitten kun vielä oli pitkät blondit hiukset niin se huomion määrä oli jotain ihan eri luokkaa.
Mulla on luonnostaan vaaleat hiukset, mutta pidän ne lyhyenä. Huomion määrä semi.
Kerran menin baariin vaaleiden, pitkien klipsilisäkkeiden kanssa (tai en "kanssa", vaan ne päässä =D ), ja meni tyttö ihan hämilleen sen huomion edessä! Jos vähän liioittelen, niin miehet törmäili seiniin ja toisiinsa mua tuijotellessaan, pyöri ympärillä ja supisivat kauempana mua osoitellen. Tai jotain, mutta kuitenkin huomiota putoili ihan eri tavalla kuin lyhyillä hiuksilla. =)
Lopputulos: pidän mieluusti lyhyet hiukseni...
Blondin kanssa pidetään kivaa sinkkuilun ohella,
tummien kanssa rakastutaaan ja mennään naimisiin, ja punapäiden kanssa tehdään aviorikkeitä.
kaikki naimisissaolevat naiset on tummahiuksisia!
Ja miksi oma aviomies on koko ajan ikäänkuin tuppaamassa mua ovesta ulos ja antamassa sinkkukaverinsa puhelinnumeroa, kun oven takan seisoo joku tumma nainen kattilakassi kädessään!
miehen oma ulkonako/tukanvari valintaan? Tumma mies tykkaa vaaleasta ja vaalea tummasta?
Ainakin ulkomailla vaaleus on valttia!
Ei sillä hiusten värillä ole merkitystä, mutta kieltämättä blondit omalla tavallaan houkuttelevat juuri sillä luonnollisuudellaan.
Brunettit ovat itsenäisempiä, eikä yhtä avuttomia kuin blondit.
olen lukenut muiden mielipiteitä ja huomannut että täällä epätoivoiset huomionhakuiset brunnettien kannattajat tulevat kirjoittamaan esim: Bruneteilla on kauniimman väriset hiukset , Blondien kanssa flirttaillaan ja brettejen kanssa mennään naimisiin ?? yms. Mielestäni on ``aivansama´´ minkä väriset hiukset ylipäätään edes on (tai itse ainakin kiinnitän huomioni kasvoihin ). Vai valitsetteko te pojat sopivan tytön hiustenvärin perusteella ? enpä usko . Ja luonnolliset ( ei värjätyt hiukset) ovat kauniit BLONDIT !!
En usko, että kukaan aikuinen mies valitsee kumppaniaan hiustenvärin perusteella. Sitä paitsi, väriä saa suoraan purkista, joten horinat muista mukana tulevista, vetävämmistä piirteistä voidaan lopettaa. Että blondit luonnollisia, brunetetit ei niin haljuja.. Suurin osa suomalaisista on kuitenkin niitä haljun värisiä, joten kannattaisi keskittyä siihen, mikä nimenomaan sinulle sopii että et näytä niin haljulle ;) Joku hyvä peppu ja hyvä runko luulis muutenkin olevan ulkonäöllisesti tärkeämpi kuin se, vivahtaako tukka ruskeaan vai vaaleaan.
Itse en osaisi valita, molemmat voivat olla yhtä kauniita, muut seikat ratkaisisivat.
Ei sillä oikeasti mitään väliä ole... edellinen oli blondi ja nykyinen brunette.
Itse tykkään molemmista yhtä paljon, joskus oli vaan semmonen aika että piti olla blondi ja sitten brune, mutta keskityn enemmänkin ihmisen luonteeseen, hymyyn, ja silmiin, ja kasvon muotoihin.itse pidän yhdestä sellasesta blondi ystävästäni joka katsoo aina silmiin kun puhun jotain, ja on yleensä sellanen normaali pieni ujo ilme kasvoillaan ja välillä hymyilee ja nauraa, ja puhuu, muttei kuiteskaan vieraassa porukassa niin kauheesti avaa suutaan, ja on kuiteskin suht koht suosittu. Eikä semmonen teko naurua tekevä typerä blondi joita kyllä löytyy tästä maailmasta. ja myös tyhmiä bruneja. Ei blondeja saa ainoastaan tyhmiksi sanoa. itse ainakin tykkään sellaisesta naisesta joka tykkää nauraa, on vähän vitsikäskin ja välittää muista ihmisistä ja on muutenkin hyvä ja kaunis. itselläni on itselläni on luontaisen blondit hiukset ja vihreän ruskeat silmät. ja mitä ite olen miettinyt asiaa me ihmisethän tehdään tietyistä blondeista tyhmiä ja avuttomia kun kaikki yrittä iskeä heitä niin he vaan alkavat esittämään jostakin syystä, ja luulevat että koko maailma pyörii heidän ympärillä. mutta kasvot sen määrää!
Mulla on luonnostaan vaaleat hiukset ja lapsellani myös. Se on vaan paras väri mulle. Blondina täytyy olla vaan hyvin tarkka mitä pukee päälleen ettei näytä ihan typerältä. Luonnolliset värit,vaalea,beige,tummansininen ovat hyviä vaihtoehtoja.
jotensakin naurettavaa muuten tulla tänne kyselemään miesten mieltymyksiä ja sitten mammat kilvan kirjoittavat tänne muka miehinä kehuen juuri sitä omaa kuontalonsa väriä BUHHAAAHHAHAAAHHHAAAAAAA...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
Vain ja ainoastaan brunette käy. Paras luonnolliset mustat kutrit, esim. thai tai välimeren kaunotar..
Blondit on hyi yök. Porsaan näköisiä kaikki vaaleatukkaiset naiset.
[/quote]
Tästä niiiiinnnn paistaa läpi katkeran brunettinaisen kirjoitus BUUHHAAAHHHAAAAHHAAAA...ettei vaan ois mies jäänyt kiinni naapurin blondin sängystä heh heh...
Luonnollinen oma väri on kaunein oli mikä tahansa vaikka täytyy myöntää että itse pidän enemmän vaaleasta tukasta koska se on vaan jotenkin huomiota herätävämpi kuin brunetti. Brunetteja kun tuppaa maailmassa olemaan....ja joo ise olen maantien värinen nainen en siis blondi enkä brunetti.
Tässä varmaan hirveen moni mies on vastaamassa :D
Mut niinhän se menee että "miehet pitävät vaaleaveriköistä"!
Kauniit kiiltävät blondit hiukset voittavat kyllä brunetit hiuksen ihan sen takia että se ruskea väri vaan on niin tuikitavallinen! Enkä tarkoita blondeilla maantien väristä perussuomalaista tukkaa vaan ihan oikeaa vaaleaa tukkaa...
Toki blondikin käy, ja punapää. Mutta ei värjättyjä hiuksia