MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
Ruskea ja musta tukka kun vaan on se mitä ta vallisin väri tässä maailmassa...vaalea on ehdoton suosikki. Vaalea kiiltävä tukka on kaunis.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:11"]
Ruskea ja musta tukka kun vaan on se mitä ta vallisin väri tässä maailmassa...vaalea on ehdoton suosikki. Vaalea kiiltävä tukka on kaunis.
[/quote]
Miksi naiset eivät sitten pidä vaaleatukkaista miehistä?
Haussa on aina pitkä ja tumma.
Aika moni nainen pitää vaaleista miehistä...itse en todellakaan pidä tummista miehistä vaan nimenomaan ristiverisistä tai vaaleista.
Brunetet on seksikkäimpiä, viisainpia ja kauniinpia ;) Blondit on vaan ruikuttajia ja epätoivosia anoreetikoita!
No oikeastihan se tukanväri nyt ei ole se määräävä tekijä, vaan kokonaisuus ratkaisee. Sikäli on ihan sama, onko blondi, brunetti vai punapää taikka vaikka maantienvärinen tai mustavalko-raitainen.
Itse olen mies ja olen aina jostain syystä kyllä kuitenkin diggaillut enemmän tummista hiuksista, mutta olen selittänyt sen itselleni siten, että ne tummat hiukset jotenkin rajaavat ne vaaleat kasvot selkeämmin - eli siis vaaleaihoisissa naisissa näkee heti, mikä on kasvojen ihoa ja mikä hiusta - ja siksi tuo tummempi hiusten väri on suosikkini - oli se nyt sitten ihan musta, ruskea tai vaikka punainen.
Vaalea tukka tekee vaaleaihoisesta naisesta jotenkin hailakan näköisen.
Mutta kuten sanottu, ei sillä loppupeleissä suurta merkitystä ole, vaan kokonaisuus ratkaisee!
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:08"]
Brunetet on seksikkäimpiä, viisainpia ja kauniinpia ;) Blondit on vaan ruikuttajia ja epätoivosia anoreetikoita!
[/quote]Näköjään jotkut brunetit on kuitenkin silkkoa sisältä eli katkeria ja ilkeitä O_o Ja vieläpä kirjoitustaidottomiakin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:15"]
Miksi naiset eivät sitten pidä vaaleatukkaista miehistä?
Haussa on aina pitkä ja tumma.
[/quote]
Mullekin mieluiten vaaleahko mies. Hyvin vaalea ei minuun ehkä vetoa, muttei myöskään hyvin tumma. Mutta näissäkin tapauksissa luonne ja kemia ratkaisee.
Höh! Vai pitäisi olla "luonnollinen", no siinä tapauksessa kannattaa ottaa uudeksi suosikkitukanväriksenne hiirenharmaa jos suomalaisten perään haikailette.
Oikeastiko joku vastailee näin vanhaan aloitukseen ja tosissaan uskotellaan että täällä vastaamassa on miehiä :D:D:D
Kun tätä ketjua lukee, niin voisi kyllä luulla olevansa jossain demin palstalla. Voisin lyödä aika paljon vetoa siitä, että täällä on ollut vähintään yksi demi-ikäinen kirjoittelemassa. Sen verran lapsekkaita ja heikolla kieliopilla kirjoitettuja vastauksia.
Punapäät!
Mutta oikeasti, hölmö kysyä tuollaista, aina löytyy rumia ja kauniita blondeja ja bruneja. Ei hiusten väri ratkaise vaan kokonaisuus.
Ei mitään väliä, perse on se mikä ratkaisee, muu kroppa toisena, tissit sijalla kolme ja sitten kasvot, hiukset sitten sopii tähän pakettiin joko tummana tai vaaleana.
t. mies 44v
[quote author="Vierailija" time="16.01.2013 klo 19:21"]
Esim. sirot kasvot ja hyvä pyöreä takamus ovat paljon tärkeämpiä ulkonäköasioita, kuin hiusten malli ja väri.
No kaljuista naisista en oikein ole tykännyt, sen verran annan periksi.
[/quote]
Kiitti.
Terv. kemoterapiassa käyvä syöpäpotilas - kalju.
Mulla on kans ollut kaikenvärisiä hiuspehkoja ja sama ilmiö kävi mullekin niiden blondien hiusten kans, että huomiota tuli baarissa, kadulla jne paikoissa paljon enemmän, tosin ne miehet jotka tulivat yrittämään olivat erilaisia, enemmän playeri-linjaa, josta en tykkää yhtään. En tykännyt saada niin paljon huomiota muutenkaan. Vähän sama ilmiö kun mulla on ollu punaiset hiukset, että paljon huomioo, mutta aika likaisia iskuyrityksiä. Ihmiset mielsivät mut jotenkin tosi seksuaalisena. Onhan se ihan naurettavaa, että hiusväri saa ihmiset muuttamaan käytöstään, mutta ehkä se on alitajuista ja ihmiset eivät huomaa sitä.
Summa summarum: jos olisin sinkku ja haluaisin paljon huomiota, blondaisin. Jos haluaisin vaikuttaa seksikkäältä ja villiltä, valitsisin punaiset ja lyhyehköt. Mutta koska olen suhteessa ja haluan olla asialinjalla sekä työssä että vapaa-ajalla, pidän tummia ja pitkiä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2012 klo 12:22"]
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
[/quote]
Molemmat! Ihanaa!
t. Panomies
Blondit!! Ehdottomasti.
Brunet yleensä hajuttomia, mauttomia pieruja.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:57"]
https://www.google.fi/search?gs_rn=24&gs_ri=psy-ab&tok=BEsNMuwWu5HYNUhMdDWetQ&cp=6&gs_id=m&xhr=t&q=blondinbella&biw=1295&bih=612&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50500085,d.bGE&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=FT4JUsrnN4a24ATcnoCYBQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4vLEGTSETCJfTM%3A%3BAJRf-xhUturw0M%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia1.starlounge.se%252F2010%252F09%252Fwpid-sa-haller-blondinbella-karleken-vid-liv_se.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.starlounge.se%252Fnyheter%252Fsa-haller-blondinbella-karleken-vid-liv-62022%252F%3B600%3B447
Tämä väri aivan paras!
[/quote]
Eikä vaan tämä!
https://www.google.fi/search?gs_rn=24&gs_ri=psy-ab&tok=BEsNMuwWu5HYNUhMdDWetQ&cp=6&gs_id=m&xhr=t&q=blondinbella&biw=1295&bih=612&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50500085,d.bGE&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=FT4JUsrnN4a24ATcnoCYBQ#bav=on.2,or.r_qf.&fp=e529bd2b59128dab&hl=fi&q=penelope+cruz&sa=1&tbm=isch&um=1&imgdii=_