MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 19:52"]olen lukenut muiden mielipiteitä ja huomannut että täällä epätoivoiset huomionhakuiset brunnettien kannattajat tulevat kirjoittamaan esim: Bruneteilla on kauniimman väriset hiukset , Blondien kanssa flirttaillaan ja brettejen kanssa mennään naimisiin ?? yms. Mielestäni on ``aivansama´´ minkä väriset hiukset ylipäätään edes on (tai itse ainakin kiinnitän huomioni kasvoihin ). Vai valitsetteko te pojat sopivan tytön hiustenvärin perusteella ? enpä usko . Ja luonnolliset ( ei värjätyt hiukset) ovat kauniit BLONDIT !!
[/quote]
Niin ja yhtälailla ne blondit tekee näitä aloituksia, että tasaisin väliajoin muistutellaan että blondit on parempia.Huonon itsetunnom pönkitystä. :D
Jos on ruma niin hiusten värillä ei ole väliä. Ruma olet ja rumana pysyt.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
Vain ja ainoastaan brunette käy. Paras luonnolliset mustat kutrit, esim. thai tai välimeren kaunotar..
Blondit on hyi yök. Porsaan näköisiä kaikki vaaleatukkaiset naiset.
[/quote]
Tästä niiiiinnnn paistaa läpi katkeran brunettinaisen kirjoitus BUUHHAAAHHHAAAAHHAAAA...ettei vaan ois mies jäänyt kiinni naapurin blondin sängystä heh heh...
[/quote]
Musta kyllä että jotkut blondit ne vasta katkeria ovatkin. :DD Tällaisia aloituksia tulee vähän väliä tänne ja ht.nettiin. Ja en kerta kaikkiaan tajua. Itse kun olin brune, näytin kauhealta, blondi sopii minulle paljon paremmin. Kaverilleni ei taas sovi blondi yhtään, vaan ihon punoitus ja epäpuhtaudet vaan korostui hänellä. Tummana on tosi nätti ja näyttää ihan eri ihmiseltä.
T.blondi
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
Vain ja ainoastaan brunette käy. Paras luonnolliset mustat kutrit, esim. thai tai välimeren kaunotar..
[/quote]
Tästä niiiiinnnn paistaa läpi katkeran brunettinaisen kirjoitus BUUHHAAAHHHAAAAHHAAAA...ettei vaan ois mies jäänyt kiinni naapurin blondin sängystä heh heh...
[/quote] Juu, katkera välimeren thaimaalaisrumelikkohan se.
Brunetet on kauniimpia minusta. Mut kokonaisuus ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 16:10"]Blondit!! Ehdottomasti.
Brunet yleensä hajuttomia, mauttomia pieruja.
[/quote]
Jännä kun mun mielestä just toisin päin! Siis aidot blondit on yleensä tylsiä nössöjä. Hiusten vaalentajat taas ärsyttäviä horoja. Tummat on kiinnostavia, aitoja ja suhteessa luotettavia. :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Musta kyllä että jotkut blondit ne vasta katkeria ovatkin. :DD Tällaisia aloituksia tulee vähän väliä tänne ja ht.nettiin. Ja en kerta kaikkiaan tajua. Itse kun olin brune, näytin kauhealta, blondi sopii minulle paljon paremmin. Kaverilleni ei taas sovi blondi yhtään, vaan ihon punoitus ja epäpuhtaudet vaan korostui hänellä. Tummana on tosi nätti ja näyttää ihan eri ihmiseltä.
T.blondi
[/quote]
Samaa mieltä tuosta, että hiustenvärin näyttävyys on ihan kantajasta kiinni. Tai vielä enemmän ehkä sävystä. Kuka tahansa voi näyttää hyvältä blondina tai brunettena, jos valitsee itsellensä sopivan sävyn. Tykkään itse usein vaihdella hiusten väriä ja huomaan aina jossain vaiheessa kadehtivani juuri sitä hiusväriä joka ei sillä hetkellä päässäni ole. Sitten värjään blondista bruneteksi ja kaduttaa kun takaisin blondiin ei niin helposti sitten pääsekkään. Toki joillakin miehillä voi olla fiksaatio tietystä hiusväristä, mutta itse ehkä miettisin kaksi kertaa sellaisen miehen deittailua kun väkisinkin käy mielessä, että joutuuko nainen sitten vaihtoon jos blondeista pakkomielteisesti tykkäävän miehen naisystävä värjääkin hiukset tummiksi(tai päinvastoin).
T: tällä hetkellä blondi nainen
[quote author="Vierailija" time="10.12.2012 klo 12:22"]Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
[/quote]
Blondi. Aina blondi, luonnollinen tai värjätty.
TISMALLEEN SAMAA MIELTÄ! Brunetet ovat huomaamattomia hiirulaisia xd Blondit ovat luonnollisen kauniita ! Suomalaiset brunetet ovat suurimmaksi osaksi feikkejä koska yleensä normaali suomalainen hiusten väri on hiiren harmaa ja se on sitten vain värjätty tummaksi :D BLONDIT VIE!
ja mitenköhän se hiusten väri kertoo ihmisen luotettavuuden ? minun mielestä on ihan naurettavaa ihmisen luonnetta alkaa määräämään ja muka tietämään hiusten värin perusteella. naurettavaa ! ja yleistää ei voi ikinä kaikki ihmiset on yksilöjä!
Blondi on parempi. Brunetet on jotenki niin synkkä, blondit iloisempia...
jokunen blondikin on joukkoon eksynyt
Mies
Itse olen luonnollisesti blondi ja olen värjännyt hiukseni ruskeiksi mutta en tykkää näistä enää.Itselläni ei ole väliä mihen hiusvärin suhteen.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 22:40"]
BRUNETET EHDOTTOMASTI! BLONDIT ON VAAN ÄRSYTTÄVIÄ SEKSILELUJA JA LAASTAREITA ETTÄ BRUNETTE KIITOS MULLE!
[/quote]
SÄ VAIKUTAT JOTENKIN TOSI FIKSULTA!
Naurettavaa mennä arvostelemaan ihmistä hiustenvärin perusteella :DD että blondit on tyhmiä ja brunetet vaimo matskuu :D T. brunette
Tällä hetkellä olis yksi blondi tähtäimessä.
Hiusten värillä (eikä muidenkaan) ole väliä, mutta jos nyt saa valita niin pimppikarvoitus (siis kumpu muuten ajeltu) pitää olla tumma/musta.
Mielellään molemmat yhdessä.
t. Tosi Mies
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:49"]
Punapäät!
Mutta oikeasti, hölmö kysyä tuollaista, aina löytyy rumia ja kauniita blondeja ja bruneja. Ei hiusten väri ratkaise vaan kokonaisuus.
[/quote] Totta, mutta jos blondilla käsitetään pohjoimaalainen vaaleverikkö ja brunetella etelä-amerikkalainen latino niin se kokonaisuus onkin jo erilainen ei puhuta pelkästään hiusten väristä...joo tässä ketjussa ei tarkoitettu sitä.
On minusta tosi epäilyttävää, että käyt ensin miespuolisten kanssa baareissa ja lähdet siitä ilmeisesti jonkun toisen miehen asunnolle "jatkoille" ja heti perään tuntikaupalla viihdyt saman tyypin luona "kahvilla". Vielä kirsikkana kakun päällä kiinni jääminen valehtelusta, että olit muka ollut porukoilla, kun olitkin samaan aikaan vieraan miehen luona.
Tämän kaiken jälkeen "mies on kohtuuton, kun ei usko minua". Mies olisi tyhmä kuin saapas, jos ei epäilisi mitään tuossa tilanteessa. Itse olet soppasi keittänyt. Ehkä jatkossa kannattaa miettiä vähän miltä oma toiminta näyttää.