MIEHET? blondi vai brunette?
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2012 klo 12:22"]
Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?
Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?
[/quote]
lyhyt versio pitemmästä vastauksesta: En mä halua sun hiustenväriä. mä haluan sut jos se siihen menee.
-m35
Ei ole totta että kaikki naimisissa olevat on tummahiuksisia. Tunnen hirveästi blondeja ja myös punertavahiuksisia naisia, ketkä on naimisissa :) Jos tehdään tilastoa niin luulen että hiustenväri ei hirveästi vaikuta saako huomiota/ miehen, vaan se että on seurustelumateriaalia ja kaunis :)
Mun mies on hulluna punapäihin, ja silloin kun kiinnostui minusta, olinkin punatukkainen :) sittemin palannut omaan vaaleaan sävyyn..
Mielestäni brunette on kauniimpi hiusväri naisella. Blondi ei jotenkaan ole se minun juttu. Kalpea suomalaisnainen ja blondit hiukset ...ei kuulostaisi hyvältä yhdistelmältä :D Mielipidekysymyshän tämä vain on!
Nyt heräsi mullakin kysymys, miten ihmeessä eksyin tänne sivustolle.. :D No, yks mielipide lisää!
oon samaa mieltä, brunette on parempi! :)
tv. mies
tummien kanssa rakastutaaan ja mennään naimisiin, ja punapäiden kanssa tehdään aviorikkeitä.
Tuntemani blondit on näyttäneet aika hailakoilta kun meikit on valunet viemäriin. Brunette on kaunis meikittäkin. Kun on kulmakarvat ja ripset tummat. Jotenkin terveemmän ja elävämmän näköisiä ovat.
Miksi sitten miehet kiinnittää enemmän huomiota blondeihin? :) Mä tein vähän aikaa sitten aloituksen siitä, ovatko muut huomanneet vastaavaa kun minun kohdallani blondius aiheuttaa huomattavan kasvun esim. kadulla tapahtuvan flirtin määrässä. Moni muukin oli huomannut saman, toki päinvastaisia ja neutraalejakin kokemuksia löytyi.
Hassuinta on, että minäkin pidän tummia hiuksia kauniimman näköisinä kuin vaaleita ja minua omasta (ja monen muunkin) mielestäni pukee tummat hiukset paremmin. Silti brunettena saan kulkea kadulla aika rauhassa ja blondina taas kohtaan jatkuvasti flirttiä ja pitkiä katseita. Hassu ilmiö. Ajatellaanko blondista (alitajuisesti), että hän on mahdollisesti todennäköisemmin nuori ja sinkku vai miksi sitä huomiota tulee niin paljon enemmän blondina?
Luonnollinen värini on hiukan lähempänä vaaleaa kuin tummaa, mutta ei kovin vaalea kuitenkaan.
niin se huomion määrä oli jotain ihan eri luokkaa. Ja mulla on ollut sekä tummat pitkät ja lyhyet, oranssinpunaiset luonnollisen ja luonnottoman väriset, kirkkaanpunaiset, aniliininpunaiset, turkoosit, lilat, ruskeaa, mustaa ja blondia eri sävyissä ja kyllä ne pitkät vaaleat saa eniten huomiota. Vaikka minullekin mielestäni sopii paljon paremmin tummat.
Miksi sitten miehet kiinnittää enemmän huomiota blondeihin? :) Mä tein vähän aikaa sitten aloituksen siitä, ovatko muut huomanneet vastaavaa kun minun kohdallani blondius aiheuttaa huomattavan kasvun esim. kadulla tapahtuvan flirtin määrässä. Moni muukin oli huomannut saman, toki päinvastaisia ja neutraalejakin kokemuksia löytyi.
Hassuinta on, että minäkin pidän tummia hiuksia kauniimman näköisinä kuin vaaleita ja minua omasta (ja monen muunkin) mielestäni pukee tummat hiukset paremmin. Silti brunettena saan kulkea kadulla aika rauhassa ja blondina taas kohtaan jatkuvasti flirttiä ja pitkiä katseita. Hassu ilmiö. Ajatellaanko blondista (alitajuisesti), että hän on mahdollisesti todennäköisemmin nuori ja sinkku vai miksi sitä huomiota tulee niin paljon enemmän blondina?
Luonnollinen värini on hiukan lähempänä vaaleaa kuin tummaa, mutta ei kovin vaalea kuitenkaan.
se kokonaisuus ratkaise. Samoin varmaan naisilla?!
Se vaaleus, se viattomuus. Se iskee muhun ihan kybällä.
Ex värjäsi hiuksens eron jälkeen tummaksi, siitä tuli heti jotenki vihaisen ja kovan näköinen.
Mun uusikin on vaalea ja sinisilmäinen blondi.
Esim. sirot kasvot ja hyvä pyöreä takamus ovat paljon tärkeämpiä ulkonäköasioita, kuin hiusten malli ja väri.
No kaljuista naisista en oikein ole tykännyt, sen verran annan periksi.
Mua ei kukaan edes vilkaise. Sylkevät vain päälle.
miesten vihaama Blondi
Mua ei kukaan edes vilkaise. Sylkevät vain päälle.
miesten vihaama Blondi
Se vaaleus, se viattomuus. Se iskee muhun ihan kybällä.
Ex värjäsi hiuksens eron jälkeen tummaksi, siitä tuli heti jotenki vihaisen ja kovan näköinen.
Mun uusikin on vaalea ja sinisilmäinen blondi.
Jos vaalea on sitten jotenkin helposti lähestyttävän näköinen verrattuna tummaan... Mä olen kyllä niin babyface että blondina olen sitten varmaan ihan superhelposti lähestyttävä.
Ei mitään väliä onko brune, blondi vai punatukka.
Brune ehdottomasti.