Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET? blondi vai brunette?

Vierailija
10.12.2012 |

Kysymys miehille: kummasta pidätte enemmän, blondista vai brunetesta?

Itse olen vaaleahiuksinen, muutenkin vaalea, siniset silmät. Onko nykyään niin, että kaikki miehet tahtoo sen tumman ja tulisen?

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunette. Blondeista tulee paha olo. Niin se vaan on. Se saattaa olla joku periytyvä sairaus vrt. persoonallisuus häiriöt. En ole törmännyt blondiin jonka kanssa oikeasti olisi hyvä olla. Kaikki ovat pyrkineet manipuloimaan. Itse pyrkisin vähentämään populaatiosta.

Vierailija
42/207 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta blondit ovat todella miesmäisiä, jotenkin eleet tuntuvat opetelluilta vrt. transut. Aika reppanaa sakkia ovat yleensä melko rasistisia. Eikä mikään ihme koska ovat jatkuvat etnisen vihan kohteena. Minusta tämä blondiviha on pohjimmiltaa rasistista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää naiset, jos itse jaottelisitte joko vain brunetet tai blondit miehet teille kelpaaviksi. Eikö se tuntuisi eläimelliseltä ja pinnalliselta? Haluatteko edes miestä, joka valkkaa hiusvärin mukaan? No ette.

Vierailija
44/207 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oon ihan hetero nainen mut jos olisin mies niin ... brunette

Vierailija
45/207 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen aina luullut pitävänä tummista, silti useimmat mieheni ovat olleet jotain vaalean ja tumman väliltä. Viimeisin ihastuksen kohde jopa ihan vaalea kulmakarvoja myöten. Oli silti niin helvetin hot pakkaus. Vaikea siis uskoa että miehilläkään niin paljon pään väri merkkais kuin muut ominaisuudet...

Vierailija
46/207 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja perse ratkasee ja pillu tietenki

Vierailija
47/207 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi, en oo kyllä ikinä valinnut hiustenvärin mukaan, mutta aina oon blondiin ihastunut tai rakastunut. Ehkä se on jotain alitajuista.

Vierailija
48/207 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnun kiinnittäväni huomion nimenomaan tummahiuksisiin ja tummapiirteisiin naisiin muutenkin. Siis luonnollisesti tummiin, ei sellaisiin luonnostaan blondeihin kympin markettivärillä korpinmustaksi vedettyihin! -M24

Vierailija
49/207 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

brunette.

Vierailija
50/207 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

'blondi' tummalla juurikasvulla ja korppuisilla latvoilla, aah

Vierailija
51/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2013 klo 18:56"]tummien kanssa rakastutaaan ja mennään naimisiin, ja punapäiden kanssa tehdään aviorikkeitä.

[/quote]

Tämä on kun mun miehen elämästä... T. Se brunette vaimo

Vierailija
52/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:51"]TISMALLEEN SAMAA MIELTÄ! Brunetet ovat huomaamattomia hiirulaisia xd Blondit ovat luonnollisen kauniita ! Suomalaiset brunetet ovat suurimmaksi osaksi feikkejä koska yleensä normaali suomalainen hiusten väri on hiiren harmaa ja se on sitten vain värjätty tummaksi :D BLONDIT VIE!
[/quote]

Siis olithan mies?

Vierailija
53/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondilla tukalla saa paljon huomiota ja juuri siksi kaikki julkkispissikset blondaavat ybervaaleiksi.

Vierailija
54/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielipiteeni on varmaan naisten mielestä huvittava, mutta olen lapsesta saakka rakastanut sitä kiiltoa, mikä on tummissa, sekä ruskeissa hiuksissa. Etenkin auringonvalossa se näyttää taivaalliselta, varsinkin jos naisen hiukset ovat paksut ja laineikkaat, sellaiset hiukset kesätuulessa, auringonpaisteessa. Tulee ihan vastustamaton himo kosketella niitä hiuksia. 

Vaaleat hiukset näyttävät kovin usein matalta, ne eivät taita valoa samalla tavalla, eivätkä näin ollen ole samalla tavoin herkullisen näköiset. Kai se on joku fetissi tämäkin ;)

Vierailija
55/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset tummat hiukset, ripset ja kulmakarvat menevät kaiken edelle!!

Vierailija
56/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:29"]

Luonnolliset tummat hiukset, ripset ja kulmakarvat menevät kaiken edelle!!

[/quote]

Tää on muuten kombo joka näyttää hyvältä ilman meikkiäkin kun herää aamulla vierestä!

Vierailija
57/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito albino

Vierailija
58/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri näin.

Vierailija
59/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:15"]Tämä on juuri näin.
[/quote] --> nro 99

Vierailija
60/207 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on usein kauneimmillaan vaaleana, jos siis on vaalea hyvä iho, kirkkaan siniseet tai vihreät silmät ja kaunis siisti meikki. Blondi näyttää hyvälle ja raikkaan seksikkäälle. Luonnostaan tumma taas näyttää blondattuna tosi pahalle. Oman värityksen mukaan kun mennään niin molemmat yhtä hot! Ehhkä blondi vie voiton...