Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaan olla nuo imetysasiat, jooko???

Vierailija
30.12.2005 |

Asiasta täysin tietämättömät eivät voi mielestäni kommentoida millään tavalla sitä, riittääkö jonkun äidin maito vaiko ei. Imetyksen onnistumiseen on lukuisia syitä ja mielestäni jokainen tehköön omanlaiset valintansa. On todella surullista että asiasta jaksetaan jauhaa, täällä palstalla sen nyt ymmärtää kun suurin osa äideistä on amiskoulutuksen saaneita (siltä vaikuttaa mielipiteitä lukiessa) tai sitten teinejä jotka tukkivat nämä vauva-aiheiset palstat.

Ainakin mun elämässäni on muita asioita kuin tissit. Kurjaa jos jollain muulla ei ole.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä äitiydessä ja vanhemmuudessa on paljon muutakin sellaista, joka on jo pienelle vauvalle älyttömän tärkeää, mm. se varhainen vuorovaikutus joka ei ole kiinni siitä imettääkö vaiko ei.

Itse arvostan äitejä jotka imettävät pitkään mutta oletan että minunkin asioitani arvostetaan. Ja etenkin niitä SYITÄ, minun elämäntilannettani, lapseni terveyttä jne.

t.ap

Vierailija
22/24 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta täysin tietämättömät eivät voi mielestäni kommentoida millään tavalla sitä, riittääkö jonkun äidin maito vaiko ei. Imetyksen onnistumiseen on lukuisia syitä ja mielestäni jokainen tehköön omanlaiset valintansa.

tässä olet oikeassa.

On todella surullista että asiasta jaksetaan jauhaa, täällä palstalla sen nyt ymmärtää kun suurin osa äideistä on amiskoulutuksen saaneita (siltä vaikuttaa mielipiteitä lukiessa) tai sitten teinejä jotka tukkivat nämä vauva-aiheiset palstat.

tässä et. mitä gallupeihin on uskomista, suurin osa palstalaisista on akateemisia kolmikymppisiä.

yleistät ja rankasti.'

olen " teiniäiti tämän palstan mukaan" (23v) ja olen vielä käynyt amitsunkin! enkä KERTAAKAAN ole osallistunut imetys/haukkumiskeskusteluihin!

miten kuvittelet olevasi parempi, kuin nuo imetyshörhöt??yleistät ja syyllistät ihan saman lailla!!!!

niinjoo, mitä vikaa on ammattikoulussa?ilmeisesti mielestäsi kaikki koulutuksen omaavat työtä tekevät ihmiset ovat jonkinlaisia idiootteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki voivat imettää.

sektio ei ole synnytys!

Vierailija
24/24 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset