Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpää lehdissä, syöpää televisiossa, lähiomaisilla syöpälöytyöjä... MÄ VIHAAN SITÄ!!!!!!

Vierailija
30.12.2005 |

Ja pelkään sitä niin sairaasti... Ensi viikolla yhden tuttavan hautajaiset ja SYÖPÄ. Vähän aikaan syöpä korjasi tuttavaperheen äidin (lapset 3- ja 5-vuotiaat). Voi hemmetti... MUA AHDISTAA :-( Tiedän, että syövästä voi parantua jne... mutta niin paljon se sairaus kuitenkin ihmisiä vie, että voi hyvä jumala.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiton vie esim. Hodkin, sekä eturauhassyöpä, joka aika helposti leviää paikallsena pidetyn asemansa kalvojen läpi viereisiin kudoksiin

Vierailija
22/23 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tietoa onko syöpä levinnyt, minkä laatuinen on ja kuolenko pian! Ja vielä jos pitäisi odottaa tietoa keskeyetäänkö raskaus vai ei, vauva potkii mahassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuole.

uusiutuminen on eriasia, siihen ei ole lopullista parannuskeinoa, mutta kuten tiedät uusiutuu harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi