Lue keskustelun säännöt.
Syöpää lehdissä, syöpää televisiossa, lähiomaisilla syöpälöytyöjä... MÄ VIHAAN SITÄ!!!!!!
30.12.2005 |
Ja pelkään sitä niin sairaasti... Ensi viikolla yhden tuttavan hautajaiset ja SYÖPÄ. Vähän aikaan syöpä korjasi tuttavaperheen äidin (lapset 3- ja 5-vuotiaat). Voi hemmetti... MUA AHDISTAA :-( Tiedän, että syövästä voi parantua jne... mutta niin paljon se sairaus kuitenkin ihmisiä vie, että voi hyvä jumala.
Kommentit (23)
Sitä tietoa onko syöpä levinnyt, minkä laatuinen on ja kuolenko pian! Ja vielä jos pitäisi odottaa tietoa keskeyetäänkö raskaus vai ei, vauva potkii mahassa....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuole.
uusiutuminen on eriasia, siihen ei ole lopullista parannuskeinoa, mutta kuten tiedät uusiutuu harvoin.
voiton vie esim. Hodkin, sekä eturauhassyöpä, joka aika helposti leviää paikallsena pidetyn asemansa kalvojen läpi viereisiin kudoksiin