Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä pyydätte kummiksi?

30.12.2005 |

Ja montako kummia pyydätte lapsellenne?

Meillä on vielä avoinna kummiasiat, eikä niitä vaihtoehtoja montaa oo...

Miten teillä? Otatteko sisaruksia, ystäviä jne?

Tinttu81

rv 28+1

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 31.1.2005 syntyneen poikalapsen sylikummina on minun paras kaverini jo monen vuoden ajalta, sekä minun kaksospikkusiskoni ja miehen serkku.

Nyt toisen lapsen syntyessä huhtikuun puolessa välissä niin sitä sai jo vähän miettiä sillä miehellä ei ole sisaruksia ja minun loput on taas nuorempia. Mutta asiasta päästiin " sopuun" ja sylikummiksi tulee minun läheinen ystäväni (toki molempien :)), toinen hyvä ystävä ja 3as on vielä vähän mietinnän alla. Vaikkakin mietitty on, niin kaikki riippuu kerkiääkö vanhemman pikkuveljeni rippijuhlat olemaan :)

Niin, tietenkin siinä saa miettiä monta vuotta eteenpäin, kun kummeja valitsee. Sen takia ei esim. pariskuntia ole meidän kummilistoilla... Vaan näistä pariskunnista on se ns. tärkeämpi kummina, koska se ei kuitenkaan kovin helposti elämästä katoa -ainakaan meidän ystäväpiirissä :)

T: Viivi84

Vierailija
22/22 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sen verran, että kun pyydätte tai olette pyytäneet siskojanne, serkkujanne, parhaita ystäviänne jne. kummeiksi, niin oletteko pyytäneet vain sen yhden henkilön kummiksi (esim. siskon), mutta ette näiden henkilöiden puolisoita? Miksi ja kuinka tähän on reagoitu?

Piippa79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla