Mihin mennessä vauvan pitää kääntyä?
Eli, siinä se tulikin. Olen nyt rv 26 ja vauva ollut koko odotuksen ajan perätilassa, lääkäri sanoi vauvan pepun olevan niin alhaalla kuin mahdollista. Mietin vain että mille viikolle mennessä vauvan pitäisi kääntyä raivotarjontaan, sektiota kun en haluaisi. Nehän vissiin jossain vaiheessa neuvolassa yrittää sitä päältä päin kääntää, missä vaiheessa? Ja onko joku synnyttänyt lapsensa " jalat edellä" ? Ja miten se onnistui?
Kommentit (2)
Moi, ei sinulla oo vielä mitään hätää.. näillä viikoilla on ihan tavallista että vauva on perätilassa, voi kääntyä vielä monta kertaa ympäri! Minulla oli vklla 26 perätilassa,nyt vk 32 ja pää alaspäin.. Esikoisen kanssa vauveli kääntyi viikolla 39! minulle oli jo suunniteltu sektio ja päivä päätetty, mutta vauveli kääntyi itsestään eikä ollut mikään pieni yli 4,5kg, syntyi sitten normaalisti alakautta.. joten ei hätää! mukavaa odotusta!
viikolla 36 kuulemma koittavat minun tapauksessani kääntää jos ei vauva itse käänny.. sulla kerkiää vielä vauva kieppumaan monesti kuperkeikkoija joten dont worry!
Sussu + Timpu rv 34+3