Kokemuksia Hairstore-parturiliikkeistä?
Kävin pari päivää sitten, ja tuli sellainen fiilis, että leikkaus oli vähän juosten k*ustu, koko homma oli ohi vartissa ja tulos sen näköinen. Onkohan tämä yleistäkin Hairstoren liikkeissä? Helsingin Kampissa kävin itse.
Kommentit (71)
Riippuu kampaajasta ja mikä liike kyseessä. Vaihtelee.
Työntekijät osaamattomia, liekö edes kampaamokoulua loppuun käyneet?
Kielitaidottomia, ei ymmärretä, uskalleta tai haluta puhua suomea
Työnjälki kehnoa
Jos ns. Annat vapaat kädet, ei tehdä mitään. Eli ei osata suunnitella työtä itse vaan asiakkaan tulee ohjeistaa alusta loppuun.
Hinnat tapissa, työn kesto 20min.
Aamun halvoilla ajoilla saatavilla vain ulkomaalaistaustaisia työntekijöitä, eikö kotimaiset suostu, Mites työolot, varmaan kyseenalaiset?
Kyse ihan tavallisesta miesten lyhyiden hiusten leikkauksista.
Em. syistä lopetin ko. liikkeen palveluiden käytön.
Lllllllll kirjoitti:
Forumin hairstoressa käynti oli epämiellyttävin kampaamokäynti ikinä. Kampaaja oli vartin myöhässä. Pyysin latvojen tasausta. Hänen puheestaan ei saanut selvää, kysyin monta kertaa että mitä. Pyysin vähintään 5 cm lyhennystä, sain 2 cm. Hiukset jäi epätasaiseksi, toinen puoli monta senttiä pidempi, kampaaja itte vielä katsoi lopulta peilistä tämän eikä sanonut mitään. Oli niin kovaotteinen että meinas repiä hiukset juurineen irti, sattui. Föönasi kuivia hiuksia niin kauan et sanoin lopulta et varmaan jo riittää. Eipä tarvi mennä sinne uudestaan...
Jos hiuksia leikattiin vain 2 cm ei toinen puoli ole voinut kovin montaa senttiä pidemmäksi jäädä.
Sellossa oli hyvä kampaaja. Harmi kun en ottanut nimeä ylös, olisin voinut mennä hänelle jatkossakin.
Tämä laitos kohtelee asiakkaita mielivaltaisesti.
Kysyn milloin pääsisi parturille
Parturi: ”pääset heti - käy laittamassa takki naulakkoon”
Uusi mieshenkilö kävelee sisään : ”Moi näin että olet vapaana”
Parturi: ”joo mene istumaan”
Minulle hän tulee ilmoittamaan että nyt homma menee niin että joudut odottamaan koska hän ottaakin tämän kaverin ensin.
Ilmoitin kohteliaasti että ei kiitos.
Surkeinta palvelua ikinä - olen käynyt parturissa 30 vuotta joten tämä on saavutus Jumbon hairstorelle.
En suosittele kenellekään.
Käyn yleensä Malmin Hairstoressa. Ammattilaisia töissä ja ystävällinen palvelu.
Löytyy helpposti vapaita aikoja.
Jumbon hairstoressa nuoren pojan tukka leikattiin 5 minuutissa. Hinta 33. Ei hyvä.
Kävin noin vuos sit Kauniaisen New Hairstoressa ja aivan paska. Pyysin kerroksia pitkiin hiuksiini ja näytin useita kuvia siitä mitä halusin. Kampaaja antoi sellaisen vaikutuksen, että ymmärsi täydellisesti mitä tarkoitin. Leikkasi kuitenkin varmaan 20cm hiuksista pois vaikka en sitä pyytänyt ja ihmeellisen näköisiä "kerroksia" hiusten latvoihin. Huonoin kampaajakokemus ikinä. Älkää menkö :)
Kauniaisten Hairstoressa huonosti suomea ymmärtäviä ja puhuvia henkilöitä, hiustenleikkauksesta ei tullut sitä mitä halusin. Ei ilmeisesti ymmärtänyt mitä halusin tai sitten ei osannut. Kassakuitissa virheellisesti väärän palvelun hinta, vaikka se olikin euroissa saman arvoinen minkä sain. En voi suositella.
En ikinä, milloinkaan astu jalalla tuohon ketjuun. Tuomioitakin tullut työntekijöiden kohtelusta.
Mä käyn aina Jumbossa ja olen todella tyytyväinen. Kiva kampaaja ja ymmärtää kyllä ✨