Ö-luokan tyypit, miten jaksatte deittailussa jatkuvia pettymyksiä?
"Oli kiva nähdä, mut ei kipinää" No pöh. Rasittavaa aina yrittää uudestaan ja uudestaan , varsinkin kun mätsejä tulee vähän ja seuraavan kerran pääset treffeille ehkä monen kk päästä.
Kommentit (13)
Emme me ö-luokan tyypit deittaile.
En mä ole jaksanutkaan. Mulle riitti 3 pettymystä. Yksi antoi pakit selityksellä: "Et ole tarpeeksi räiskyvä", toinen "olit vähättelevänoloinen", sitten vastasin yhdelle naiselle, joka etsi vain ystävää, no hänellä oli vielä älyttömämpi vaatimuslista kuin muilla, ei mm. saanut tulla hiljaisia hetkiä ollenkaan. Tuumasin sitten, että pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Emme me ö-luokan tyypit deittaile.
Kyllä mä välillä. Vaikka onkin vaikea löytää deittejä. Mitään hyvännäköisiä en edes yritä. Tosin harvemmin kelpaan edes tavispalleroille. Ap.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole jaksanutkaan. Mulle riitti 3 pettymystä. Yksi antoi pakit selityksellä: "Et ole tarpeeksi räiskyvä", toinen "olit vähättelevänoloinen", sitten vastasin yhdelle naiselle, joka etsi vain ystävää, no hänellä oli vielä älyttömämpi vaatimuslista kuin muilla, ei mm. saanut tulla hiljaisia hetkiä ollenkaan. Tuumasin sitten, että pitäkää tunkkinne.
Ymmärrän hyvin, itsekin ujona ja hiljaisena, miten pahalta tuollainen tuntuu. Älä luovuta vielä. Sulla on käynyt huono tuuri.
Ketä muka deittailee, oli luokka mikä tahansa?
No eipä jaksa. "Valas, läski, eihän sua kestä kukaan, hullu, kuulut mielisairaalaan, ai niin, siellähän oot ollutkin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, itsekin ujona ja hiljaisena, miten pahalta tuollainen tuntuu. Älä luovuta vielä. Sulla on käynyt huono tuuri.
Kuka jaksaa ihan oikeasti räiskyvää ihmistä jatkuvasti? Paistinrasva räiskyy ja se sattuu. Pitää olla masokisti kun siitä tykkää.
On se kemian ja kipinän puute ihan normaalia kun näkee toisen ensimmäistä kertaa ja etenkin epätavanomaisessa tilanteessa. Asia on eri jos on tottunut istumaan puoliammattilaisena ravitsemusliikkeen pöydässä.
Enemmän sitä kipinöintiä saa aikaan vaikka lähtemällä keilaamaan tai uimaan. Uimareissulla naisten ei tarvisi stressata meikistä jne. Tuskin kukaan jonkun naisen kanssa on hiusten tai meikin vuoksi?
En jaksakaan. Olen hyväksynyt, että elän elämäni ilman kumppania.
Raskasta on, itsetunto romahtanut.
En jaksanut.
Sitten menin salille, laitoin elämäni ja vaatekaappini kuntoon.
Nyt natsaa.
Mitä se semmonen deittailu on? Kaksi matchia on saanut ja kummatkin ghostasi.
Ei oo mitään tuollaista, hyvin tuo vastailee 😍
Pidän jokaista potentiaalisena pakittajana, niin ei tule pettymyksiä.